ik heb ook echt tranen in mn ogen nu.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O ben je gek, is wel eens lekker af en toe
Ik vind 'm wel leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lay-outje voor mijn portfolio
[ afbeelding ]
Ik werk normaal liever zwart/wit omdat ik kleuren heel lastig vind. Maar ik vind deze wel lekker meisjesachtig en schattig geworden.
Ik wil je niet afkraken, maar is dat niet te overdone?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk normaal liever zwart/wit omdat ik kleuren heel lastig vind. Maar ik vind deze wel lekker meisjesachtig en schattig geworden.
Ik vind het een beetje druk overkomen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo meisjesachtig dus niet aan mij vragenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt uit Ruinerwold dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje druk overkomen.
Ahhh, hebben we allemaal wel eens zo'n emo moment, is wel eens lekker en daarna de schouders er weer onder en ervoor gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb ook echt tranen in mn ogen nu.
Het wordt nog drukker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je niet afkraken, maar is dat niet te overdone?
Houd het rustig/overzichtelijk en bij een paar kleuren, keep it simple
No offense hoor Myr
yep , tijd voor andere muziek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhh, hebben we allemaal wel eens zo'n emo moment, is wel eens lekker en daarna de schouders er weer onder en ervoor gaan
Ik hou van zwartquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt nog drukker.Maar dan minder vlakkerig en nog meer meisjesachtig.
Mijn vorige was zwart en veel te depressief, dus ik wilde iets druks.
Preciesquote:
Ik vind eht wel beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit beter dan? http://student.cmd.hro.nl/0817183/portfolio/
Beter weet ik niet, maar ik vind het mooier, maar ik ben bevooroordeeld met zwartquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien moet je een neutrale kleur nemen als basis en dan kleuraccenten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
Maar zwart kan ik al. Ik wilde juist een keer met kleurtjes oefenen zonder dat het meteen een kleuter tekening lijkt
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yeahhhhh herrie uit Rotterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
het is tenslotte zaterdagavond.
Wat luister je nu? #1916
Dankjewel, dat linkje sla ik op. Zitte hele toffe bij. Alleen kan ik dat technisch niet realiseren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Myr, kijk vooral ook even hoe anderen het doen!
Deze portfolios zijn gaafwel lastig om te maken maar misschien ter inspiratie
http://www.chethstudios.n(...)o-web-interface.html
Kun je niet 'gewoon' knippen, plakken en lagen? In Photoshop of wat je gebruikt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel, dat linkje sla ik op. Zitte hele toffe bij. Alleen kan ik dat technisch niet realiseren.
Dat zou zo kunnen, maar ik ben altijd heel erg trots op wat ik maak, zelfs als het eerst simpel is. Maar dan moet ik het wel zelf gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet 'gewoon' knippen, plakken en lagen? In Photoshop of wat je gebruikt?
Ik ben een slechte verzinnen maar een goede jatter
quote:Deze webpagina is door Internet Explorer gesloten ter beveiliging van uw computer
Nou dan is het helemaal goed natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen, maar ik ben altijd heel erg trots op wat ik maak, zelfs als het eerst simpel is. Maar dan moet ik het wel zelf gemaakt hebben.Ik doe het niet voor een opdracht ofzo, puur om te oefenen dus ik ga zelf een beetje prusten.
Normaal teken ik, maar ik had mijn tekenspullen nog niet hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
myr, doe je gewoon wat met photoshop of teken je eerst een idee uit?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wat doe jij eigenlijk Miauw? Telkens als ik moeite heb, weet jij goede dingen, met dat tijdschrift toen ook.
haiku , is dat zoiets als hoe klinkt het geluid van één klappende hand ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
haiku , is dat zoiets als hoe klinkt het geluid van één klappende hand ?
Tof.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
Ja wat eten aangaat normale prijzen, er is nog eenpub zag ik even kijkenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
Ja, misschien eet ik dan ook wel mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat eten aangaat normale prijzen, er is nog eenpub zag ik even kijken
ah , geen zen-raadsel dus om leerlingen op de juiste weg naar verlichting te leiden ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haiku_(dichtvorm)
Nee gewoon koelkastquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef kitao het volgende:
[..]
ah , geen zen-raadsel dus om leerlingen op de juiste weg naar verlichting te leiden ?
King Arthurt it is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Staat nog een pub nu maar ik vind de menukaart daar minder, wel goede prijzen ook maar je moet het maar net lusten, en bij King Arthur is er ook vegetarisch meer voor Gomi
Is ongeveer 5-7 minuten lopen vanaf het station dus dat is ook te doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Staat nog een pub nu maar ik vind de menukaart daar minder, wel goede prijzen ook maar je moet het maar net lusten, en bij King Arthur is er ook vegetarisch meer voor Gomi
Drinken als Ieren wel, ik tenminste.quote:
Dit zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Bedankt trouwens dat je dit allemaal zo doet Kally.
DeZwabber is geen koelkast hoor.quote:
Ach is geen moeite toch, ff google en Benny helpt mequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Bedankt trouwens dat je dit allemaal zo doet Kally.
Ik heb nu ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Drinken als Ieren wel, ik tenminste.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
DeZwabber is geen koelkast hoor.![]()
Ik heb die goser gemist , ik zat een tijdje op F&F SC en ken hem redelijk goed daarvan en ik beschouw hem als vriend.
Gister kwam ik hem hier weer tegen na ruim een half jaar , en dat doet me veel plezier.
Grappig om dan te zien dat jij een tekst van hem overneemt.
Snoezelquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nu dit----->
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nu dit----->
[ afbeelding ]
Ja neem dan ook geen foto van derquote:
Het enige waar ik dan op uit kom is de Zwaluwbar...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Oke wij beslissen gewoon, ik werd vannacht meesteres genoemd hier dus mooi![]()
Nu nog een karaoke bar voor Symph en Patje
Ik heb ook een zomerversiequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja neem dan ook geen foto van der![]()
Dat glas ook
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige waar ik dan op uit kom is de Zwaluwbar...
quote:
Die naam alleen al.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige waar ik dan op uit kom is de Zwaluwbar...
Maar ik vind heel weinig over die barquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Bij mij geeft hij niks![]()
Even kieken
Geen idee...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
Ik zie alleen live muziek, dat zijn de klanten dan?
Wat raar deed ik ook en ik kreeg niksquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik zocht op 'karaokebar utrecht' op google en das het enige waar ik op uit kwam
gat in de markt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee...
Ik zocht op 'karaokebar utrecht' op google en das het enige waar ik op uit kwam
O die ga ik ook eens proberenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:32 schreef kitao het volgende:
ik hoef geen iers...![]()
http://www.desmaakvanafrika.nl/
Als ik die foto's zie is daar wel genoeg ruimte voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat raar deed ik ook en ik kreeg niks![]()
Nou ja we gooien Symph en Pat op de bar ergens en laten ze los gaan
Ja van alles wat en 's avonds gaat de muziek op knallen geloof ik, nou ja iig geen Koos en Andre denk ik dus ik vind het goed, en we kunnen van daaruit altijd wat anders zoekenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik die foto's zie is daar wel genoeg ruimte voor
En er kan gepoolt, gedart, ed. worden.
Ik vind het wel prima hoor
ik wil er ook nog steeds eens heen , staat wel in de planning.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
O die ga ik ook eens proberen![]()
Maar voor de meet gaan we naar Utrecht dus is dit niet echt handig
Bananenbier![]()
Ja.quote:
Dus dat...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja van alles wat en 's avonds gaat de muziek op knallen geloof ik, nou ja iig geen Koos en Andre denk ik dus ik vind het goed, en we kunnen van daaruit altijd wat anders zoeken
Echt? ik vind het maar mormelsquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Mijn vader vindt het helemaal geweldig.
Doen maar he? Het gaat al opschieten dus moeten wel knopen doorhakken nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat...
Die dan gewoon doen?
Prima.. zal ik zo die OP ff veranderen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen maar he? Het gaat al opschieten dus moeten wel knopen doorhakken nu
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima.. zal ik zo die OP ff veranderen.
En dan 4 uur daar afspreken?
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima.. zal ik zo die OP ff veranderen.
En dan 4 uur daar afspreken?
Laat dat maar aan mij over :quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen maar he? Het gaat al opschieten dus moeten wel knopen doorhakken nu
quote:De Frygische boer Gordias was in het bezit van een strijdwagen. Hij had een band gewonden om de stang die door het juk en de disselboom liep, en in die band een zeer kunstige knoop gelegd. Wie de knoop kon ontwarren, zou heerser van de wereld worden, luidde de voorspelling. Alexander de Grote, die zag dat het op de normale wijze niet zou lukken, hakte de knoop toen maar gewoon met zijn zwaard door.
quote:
Weet ik niet ik bel ze wel van de weekquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
Moet dan ook gereserveerd worden.
ok babuschkaquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik niet ik bel ze wel van de week
Eeeh geen idee. Gisteren dacht 'iemand' nog dat ik naar Giovanca luister, Egbert Jan Weeber helemaal te gek vind en het liefst winkel bi de V&D. Sindsdien heb ik een cris.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeeh geen idee. Gisteren dacht 'iemand' nog dat ik naar Giovanca luister, Egbert Jan Weeber helemaal te gek vind en het liefst winkel bi de V&D. Sindsdien heb ik een cris.
Zeg jij het maar
Dat vind ik altijd zo verschut ik controleer altijd 1000 keer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
Sta ik in de AH, ben ik gewoon wéér mijn portemonneeeee aarghhh vergeten
alleen V&D herken ik , daar kwam ik ook vaak t-shirts halen en soms voor een gadget op computerterrein.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeeh geen idee. Gisteren dacht 'iemand' nog dat ik naar Giovanca luister, Egbert Jan Weeber helemaal te gek vind en het liefst winkel bi de V&D. Sindsdien heb ik een cris.
Zeg jij het maar
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je ff kijken of het zo goed is?
Ik ging er vanuit dat mijn pinpas in mijn tas zat.....Oh ja, in dat tasje van gisteravondquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo verschut ik controleer altijd 1000 keer.
* Bellatrix paast marlborotje miauws kant opquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat mijn pinpas in mijn tas zat.....Oh ja, in dat tasje van gisteravond![]()
Ik had gelukkig wel wat geld maar kwam ¤0,30 te kort voor sigaretten.
*Fufufufu*
Dat oog gaat idd alle kanten opquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:56 schreef kitao het volgende:
[..]
alleen V&D herken ik , daar kwam ik ook vaak t-shirts halen en soms voor een gadget op computerterrein.
niet echt veel bijzonders.
maar die blauwe katteoog kan alle kanten opgaan , is erg mooi.
meer gevaarlijk als schattig trouwens.
ehm... kan wel. Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
O Benny Gomi ging toch mee zei hij gisteren?
Azteeks blauw volgens mij , and yes , I love it.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat oog gaat idd alle kanten op
Ik vond de kleur erg mooi
Thanksquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
* Bellatrix paast marlborotje miauws kant op
Ja hij kon iig wel op die datum jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
gomi zei volgens mij dat ie daar best zeker van was.
Nee, weet nog niet zeker!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
Oke, dan zetten we gomi er ook bij....
Miauw, weet jij al zeker of je komt?
quote:
Ik zit hier met de vrienden van mijn ouders te zuipen, vanavond bling bling feestje (quote:
wat is een bling bling feestjequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit hier met de vrienden van mijn ouders te zuipen, vanavond bling bling feestje () en ze zijn nu al helemaal wappie.
Mijn vader heeft een te strak glitter truitje aan, mijn moeder een Connie Breukhoven dress en de anderen zijn nog dieper gezonken.quote:
blij dat het nu wel gelukt isquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb al zes keer op het topic geklikt en vergeet steeds iets te posten.
Het is geluktquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heb ik ook de hele tijd, weet zelfs niet of cameron nou labor is of niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ojááá, ik was helemaal vergeten dat Gordon Brown geen premier meer is. Ik las net iets over ene David Cameron, huh...ojááá
Primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
Ik doe alle die op de ov lijst staan wel pm even, althans die we bijna niet zien
Hahaahah wat leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een te strak glitter truitje aan, mijn moeder een Connie Breukhoven dress en de anderen zijn nog dieper gezonken.
Conservativequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook de hele tijd, weet zelfs niet of cameron nou labor is of niet.
Bah.quote:
Yup... vaak genoeg mogen ervarenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kennen mensen de situatie dat je eigenlijk heel nodig moet plassen, maar niet wil gaan omdat er net iemand heeft zitten schijten en er een zeer aanwezige geur overgebleven is?
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kennen mensen de situatie dat je eigenlijk heel nodig moet plassen, maar niet wil gaan omdat er net iemand heeft zitten schijten en er een zeer aanwezige geur overgebleven is?
zo'n verrottingsgeur , ja die ken ik wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
welk kind?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar Teenage Dream van Katy Perry luisteren zonder dan kind voor me te zien![]()
Ja hij gaat mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
Erik weet jij het al of je meegaat met de meet?
Ja en anders kom ik 'm persoonlijk ophalenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
Erik weet jij het al of je meegaat met de meet?
quote:
Ik trek (quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en anders kom ik 'm persoonlijk ophalen
Ben dat weekend in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik trek () hem wel weg uit EHV.
Dat hoofd past niet bij zijn lijfquote:
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dta niet gewoon een tiener met dwerggroei ofzo
quote:
Oh ja. Klopt. Maar dat vind ik een fijn veilig gevoelquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, omdat je nog onder misschien stond
dit dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hoofd past niet bij zijn lijf
Ohw, dan moet je jezelf ff weer terugzettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja. Klopt. Maar dat vind ik een fijn veilig gevoel.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja. Klopt. Maar dat vind ik een fijn veilig gevoel.
ik zie op het plaatje een kind met Drown-syndroom , wat valt daar om te lachen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dta niet gewoon een tiener met dwerggroei ofzo
Jij altijd met je katten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha poes zit vast met haar hoofd in een chipszak
Geen down syndroom kind hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zie op het plaatje een kind met Drown-syndroom , wat valt daar om te lachen ?
Ik zie geen kind met Down-syndroomquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zie op het plaatje een kind met Drown-syndroom , wat valt daar om te lachen ?
Welneequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dan moet je jezelf ff weer terugzetten
Ofzo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:18 schreef kitao het volgende:
[..]
ok sorry.
ben mss een beetje aan het flippen.
Als ik de trein afstap dan gaan bij mij ook de zenuwen gek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, het is onzin om bij misschien te blijven staan als ik gewoon kom. Het zijn gewoon ik en mijn irrationele zenuwen die opspelen
. Wat ze ongeveer al bij elke scheet die dwars zit al doen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn broeder en ik zijn even maccen.
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ben nooit zenuwachtig voor dat soort dingen
Als ik er niet aan zou vinden ga ik gewoon wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd zenuwachtig voor dingen waarvan ik niet weet hoe ze gaan. Van telefoongesprekken tot treinreizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben.
Moet je dan ook poepen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben altijd zenuwachtig voor dingen waarvan ik niet weet hoe ze gaan. Van telefoongesprekken tot treinreizen naar een plek waar ik nog nooit geweest ben.
Hoop het.quote:
quote:
Nah als Laysa komt weet ik dat op tijd dus dan bel ik nog wel even naar de pub, dit is een gevalletje ligt eraan hoe mijn lijf het doetquote:
Nicequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een flamengoshow
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah als Laysa komt weet ik dat op tijd dus dan bel ik nog wel even naar de pub, dit is een gevalletje ligt eraan hoe mijn lijf het doet
quote:
quote:
quote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Zenuwen slaan op mijn darmen.
ohw jaa... ik snapquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah als Laysa komt weet ik dat op tijd dus dan bel ik nog wel even naar de pub, dit is een gevalletje ligt eraan hoe mijn lijf het doet
Ik kom nooit in de Bijlmerquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:38 schreef kitao het volgende:
[..]
ofzo klinkt meer 010.
maar bijlmer ken ik ook goed hoor.
I love Bijlmer.
Grrr....ik zit met de probleemstelling van mijn scriptie te k*tten en op de een of andere manier heb ik het idee dat jij heel handig bent in dat soort dingenquote:
Ik zou er niet op gokken hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grrr....ik zit met de probleemstelling van mijn scriptie te k*tten en op de een of andere manier heb ik het idee dat jij heel handig bent in dat soort dingen
misschien ben ik geflipt ofzo , klinkt aardig 010 voor mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ofzo zeggen ze overal toch. En sowieso klinkt het overal hetzelfde als het op het forum getypt wordt
.
Wat ben je eenkennig.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ook nog nooit een scriptie geschreven.
Probleemstellingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grrr....ik zit met de probleemstelling van mijn scriptie te k*tten en op de een of andere manier heb ik het idee dat jij heel handig bent in dat soort dingen
Jij zei dat je geflipt was. Ik zei alleen 'ofzo'quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef kitao het volgende:
[..]
misschien ben ik geflipt ofzo , klinkt aardig 010 voor mij.
maar ik kan me vergissen , plagiaat heb je overal.
Simpel.. er gewoon nooit komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , hoe kun je de Amsterdamse Poort overslaan ?
(als amsterdammer)
Geen idee, het is voor mij 10 jaar geleden dat ik echt in Amsterdam was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:46 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , hoe kun je de Amsterdamse Poort overslaan ?
(als amsterdammer)
er is vrijwel niet een enkele plaats in rotterdam waar ik niet ben geweest , en dan niet alleen erdoorheen rijden , maar er ook herinneringen aan hebben.quote:
Over een gemeentelijke dienst die een kortingskaart voor jongeren heeft. Die kortingskaart krijgen ze gratis thuisgestuurd zodra ze 12 zijn. Bijna alle jongeren kennen de kaart maar slecht 30% gebruikt 'm. Dat percentagfe moet hoger. Het punt is dat je de kaart eerst moet activeren voor je 'm kunt gebruiken en dat doen de meeste jongeren dus niet.quote:
Ik woon nu 6 jaar in Enschede en ben in nog heel veel gebieden nooit geweestquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef kitao het volgende:
[..]
er is vrijwel niet een enkele plaats in rotterdam waar ik niet ben geweest , en dan niet alleen erdoorheen rijden , maar er ook herinneringen aan hebben.
Amsterdammer zijn zonder de bijlmer te kennen komt mij vreemd over.
het is een leuk winkelcentrum.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, het is voor mij 10 jaar geleden dat ik echt in Amsterdam was.
Aaah leuk onderwerp wel denk ik. Vergt creativiteitquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
Over een gemeentelijke dienst die een kortingskaart voor jongeren heeft. Die kortingskaart krijgen ze gratis thuisgestuurd zodra ze 12 zijn. Bijna alle jongeren kennen de kaart maar slecht 30% gebruikt 'm. Dat percentagfe moet hoger. Het punt is dat je de kaart eerst moet activeren voor je 'm kunt gebruiken en dat doen de meeste jongeren dus niet.
Zeg, jij geeft wel een heel eigen invulling aan mijn woorden hèquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef kitao het volgende:
[..]
er is vrijwel niet een enkele plaats in rotterdam waar ik niet ben geweest , en dan niet alleen erdoorheen rijden , maar er ook herinneringen aan hebben.
Amsterdammer zijn zonder de bijlmer te kennen komt mij vreemd over.
Ja, best een leuk onderwerp idd, echt iets voor mij in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aaah leuk onderwerp wel denk ik. Vergt creativiteit
Ja, en dit vind ik dus geen gezellig winkelcentrumquote:
ok.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, jij geeft wel een heel eigen invulling aan mijn woorden hè![]()
Ik heb niet gezegd dat ik de Bijlmer niet ken, ik zei dat ik er nooit kom.
http://www.fontys.nl/lera(...)/verslag/default.htmquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, best een leuk onderwerp idd, echt iets voor mij in ieder geval.
Maar de probleemstelling is lastig dus. Ik dacht eerst aan 'hoe kan de gemeente jongeren aanzetten tot het activeren van de kaart' (even kort door de bocht). Maar ik weet al uit allerlei theorieen dat het erg moeilijk is om mensen ergens toe aan te zetten door communicatie![]()
Nou ja, ik ga nog even brainstormen.
Super Cuequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.fontys.nl/lera(...)/verslag/default.htm
Geeft even kort een voorbeeld van hoe je het makkelijk/correct een problleemstelling kan creeeren.
En als je vanuit daar deelvragen bedenkt.. dan kan je idd al zien hoe en wat je zal doen de komende tijd.
Je kan dan heel goed allerlei theorie natuurlijk als basis gebruiken (hoe mensen ergens toe te lijden). En dan daar de voor en nadelen van jouw doelgroep te doen. En dan kan kijken wat volgens de theorie het beste zou zijn.
Weet niet of je het dan ook moet doorvoeren?
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef kitao het volgende:
[..]
dat vind ik van de walletjes en de kalverstraat.
valt wel mee , veel mensen snappen mij alleen niet , thats all.quote:
maar even rustig aan doen dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef kitao het volgende:
[..]
valt wel mee , veel mensen snappen mij alleen niet , thats all.
(maar heb mn portie wel gehad inmiddels)
Enig idee hoe dat komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef kitao het volgende:
[..]
valt wel mee , veel mensen snappen mij alleen niet , thats all.
(maar heb mn portie wel gehad inmiddels)
doe ik ook , doe ik ook.quote:
is dit geen feedback onderwerp eigenlijk ?quote:
dalijk vliegt er een kogel door je muur , zou je 911 niet eens gaan bellen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
De Polen hebben ruzie, ik hoor de hele tijd Kurwa kurwa (hoer) en er wordt met stoelen gegooid.
Nou ja, je zegt dat veel mensen jou verkeerd begrijpen, en dan vraag ik me af of dat de schuld is van die mensen of dat je misschien je mening zodanig neerzet dat het onduidelijk is met welke motieven je postquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:21 schreef kitao het volgende:
[..]
is dit geen feedback onderwerp eigenlijk ?
Ik heb je notes even ingekeken.quote:en waar ken jij mij van Tha_Erik , toch niet alleen van de posts sinds eergisteren ?
911? duurt wel een beetje lang voordat ze hier zijn danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef kitao het volgende:
[..]
dalijk vliegt er een kogel door je muur , zou je 911 niet eens gaan bellen ?
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
911? duurt wel een beetje lang voordat ze hier zijn dan
Moagh.. zo snel was t nietquote:
mijn motieven zijn redelijk zuiver , ik heb mijn politieke voorkeur redelijk achter me gelaten in mijn posts en vermaak me nu enkel een beetje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt dat veel mensen jou verkeerd begrijpen, en dan vraag ik me af of dat de schuld is van die mensen of dat je misschien je mening zodanig neerzet dat het onduidelijk is met welke motieven je post.
zelfs ik heb daar geen zicht op.quote:Ik heb je notes even ingekeken.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het kan altijd sneller.quote:
Hoeft niet in een SCquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon eerst nadenken en dan posten
Ik zat ook al in POP Live netquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Had in het verkeerde topic gepost, ik kreeg net een pm van iemand dat ik bij de MacDonalds heb gegeten en ze vroeg hoe ik denk dat de MacDonalds verbeterd kan worden.
Daar ben ik een held in.quote:
hahaha wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Had in het verkeerde topic gepost, ik kreeg net een pm van iemand dat ik bij de MacDonalds heb gegeten en ze vroeg hoe ik denk dat de MacDonalds verbeterd kan worden.
Tof istie hequote:
911 en 112 geven overal ter wereld hetzelfde effect.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me sterk dat ik hier 911 als alarmnummer kan gebruiken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
911 en 112 geven overal ter wereld hetzelfde effect.
Probeer maar hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me sterk dat ik hier 911 als alarmnummer kan gebruiken.
Het staat wel op enkele sites/fora dat je dan wordt doorverbonden naar 112, maar ik ga het niet uitproberenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me sterk dat ik hier 911 als alarmnummer kan gebruiken.
Nee.quote:
Ja, lekker iemand onderzeikenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Al zou golden shower fuck logische klinken
Mja, kan wel verleden zijn, maar ik heb wat dingen van jou in een andere slowchat gelezen waar ik nou niet bijzonder vrolijk van word.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:27 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn motieven zijn redelijk zuiver , ik heb mijn politieke voorkeur redelijk achter me gelaten in mijn posts en vermaak me nu enkel een beetje.
en nee, niet ten koste van anderen
[..]
zelfs ik heb daar geen zicht op.
bovendien is dat verleden tijd.
maar je hebt gelijk , ik pas moeilijk binnen een groep.
excuus.
quote:
bibber , tnx.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, kan wel verleden zijn, maar ik heb wat dingen van jou in een andere slowchat gelezen waar ik nou niet bijzonder vrolijk van word.
Prima hoor, vooralsnog heb ik hier weinig last van je dus so far so good zullen we maar zeggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |