ik heb ook echt tranen in mn ogen nu.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef Kally het volgende:
[..]
O ben je gek, is wel eens lekker af en toe
Ik vind 'm wel leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
Wat vinden jullie van mijn lay-outje voor mijn portfolio
[ afbeelding ]
Ik werk normaal liever zwart/wit omdat ik kleuren heel lastig vind. Maar ik vind deze wel lekker meisjesachtig en schattig geworden.
Ik wil je niet afkraken, maar is dat niet te overdone?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk normaal liever zwart/wit omdat ik kleuren heel lastig vind. Maar ik vind deze wel lekker meisjesachtig en schattig geworden.
Ik vind het een beetje druk overkomen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo meisjesachtig dus niet aan mij vragenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Jij komt uit Ruinerwold dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje druk overkomen.
Ahhh, hebben we allemaal wel eens zo'n emo moment, is wel eens lekker en daarna de schouders er weer onder en ervoor gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:26 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb ook echt tranen in mn ogen nu.
Het wordt nog drukker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil je niet afkraken, maar is dat niet te overdone?
Houd het rustig/overzichtelijk en bij een paar kleuren, keep it simple
No offense hoor Myr
yep , tijd voor andere muziek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ahhh, hebben we allemaal wel eens zo'n emo moment, is wel eens lekker en daarna de schouders er weer onder en ervoor gaan
Ik hou van zwartquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het wordt nog drukker.Maar dan minder vlakkerig en nog meer meisjesachtig.
Mijn vorige was zwart en veel te depressief, dus ik wilde iets druks.
Preciesquote:
Ik vind eht wel beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit beter dan? http://student.cmd.hro.nl/0817183/portfolio/
Beter weet ik niet, maar ik vind het mooier, maar ik ben bevooroordeeld met zwartquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien moet je een neutrale kleur nemen als basis en dan kleuraccenten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:36 schreef Myraela het volgende:
Maar zwart kan ik al. Ik wilde juist een keer met kleurtjes oefenen zonder dat het meteen een kleuter tekening lijkt
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yeahhhhh herrie uit Rotterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:35 schreef kitao het volgende:
[..]
het is tenslotte zaterdagavond.
Wat luister je nu? #1916
Dankjewel, dat linkje sla ik op. Zitte hele toffe bij. Alleen kan ik dat technisch niet realiseren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
Myr, kijk vooral ook even hoe anderen het doen!
Deze portfolios zijn gaafwel lastig om te maken maar misschien ter inspiratie
http://www.chethstudios.n(...)o-web-interface.html
Kun je niet 'gewoon' knippen, plakken en lagen? In Photoshop of wat je gebruikt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel, dat linkje sla ik op. Zitte hele toffe bij. Alleen kan ik dat technisch niet realiseren.
Dat zou zo kunnen, maar ik ben altijd heel erg trots op wat ik maak, zelfs als het eerst simpel is. Maar dan moet ik het wel zelf gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je niet 'gewoon' knippen, plakken en lagen? In Photoshop of wat je gebruikt?
Ik ben een slechte verzinnen maar een goede jatter
quote:Deze webpagina is door Internet Explorer gesloten ter beveiliging van uw computer
Nou dan is het helemaal goed natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen, maar ik ben altijd heel erg trots op wat ik maak, zelfs als het eerst simpel is. Maar dan moet ik het wel zelf gemaakt hebben.Ik doe het niet voor een opdracht ofzo, puur om te oefenen dus ik ga zelf een beetje prusten.
Normaal teken ik, maar ik had mijn tekenspullen nog niet hier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
myr, doe je gewoon wat met photoshop of teken je eerst een idee uit?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wat doe jij eigenlijk Miauw? Telkens als ik moeite heb, weet jij goede dingen, met dat tijdschrift toen ook.
haiku , is dat zoiets als hoe klinkt het geluid van één klappende hand ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[TAL Meet]16 oktober is het zover... meld je hier aan!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
haiku , is dat zoiets als hoe klinkt het geluid van één klappende hand ?
Tof.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
Ja wat eten aangaat normale prijzen, er is nog eenpub zag ik even kijkenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
Ja, misschien eet ik dan ook wel mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat eten aangaat normale prijzen, er is nog eenpub zag ik even kijken
ah , geen zen-raadsel dus om leerlingen op de juiste weg naar verlichting te leiden ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haiku_(dichtvorm)
Nee gewoon koelkastquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef kitao het volgende:
[..]
ah , geen zen-raadsel dus om leerlingen op de juiste weg naar verlichting te leiden ?
King Arthurt it is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Staat nog een pub nu maar ik vind de menukaart daar minder, wel goede prijzen ook maar je moet het maar net lusten, en bij King Arthur is er ook vegetarisch meer voor Gomi
Is ongeveer 5-7 minuten lopen vanaf het station dus dat is ook te doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:17 schreef Kally het volgende:
Staat nog een pub nu maar ik vind de menukaart daar minder, wel goede prijzen ook maar je moet het maar net lusten, en bij King Arthur is er ook vegetarisch meer voor Gomi
Drinken als Ieren wel, ik tenminste.quote:
Dit zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Bedankt trouwens dat je dit allemaal zo doet Kally.
DeZwabber is geen koelkast hoor.quote:
Ach is geen moeite toch, ff google en Benny helpt mequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
Bedankt trouwens dat je dit allemaal zo doet Kally.
Ik heb nu ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Drinken als Ieren wel, ik tenminste.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef kitao het volgende:
[..]
DeZwabber is geen koelkast hoor.![]()
Ik heb die goser gemist , ik zat een tijdje op F&F SC en ken hem redelijk goed daarvan en ik beschouw hem als vriend.
Gister kwam ik hem hier weer tegen na ruim een half jaar , en dat doet me veel plezier.
Grappig om dan te zien dat jij een tekst van hem overneemt.
Snoezelquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nu dit----->
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb nu dit----->
[ afbeelding ]
Ja neem dan ook geen foto van derquote:
Het enige waar ik dan op uit kom is de Zwaluwbar...quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Oke wij beslissen gewoon, ik werd vannacht meesteres genoemd hier dus mooi![]()
Nu nog een karaoke bar voor Symph en Patje
Ik heb ook een zomerversiequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja neem dan ook geen foto van der![]()
Dat glas ook
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het enige waar ik dan op uit kom is de Zwaluwbar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |