Vind ik ook maar welke danquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond [ afbeelding ] erger.
De teloorgang van de PI..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef StijnDa het volgende:
Wat betekenen ze allemaal dan, als je er zoveel info uit haalt?
Truths. Als het misgaat en ik zie dat blauwe ding weet ik niet hoe snel ik op edit moet klikken,quote:
Wat is dat nou voor uitdrukkingquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, zijn alle kills binnen? Dan mag je t wel wat eerder posten hoor
En neem gewoon [ afbeelding ], of [ afbeelding ] als je iedereen diarree wil geven.
Que?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
Elke keer op preview moeten klikken voor een PI als je niet quote..
Ik heb al tijden de nieuwe layout dus ik vergeet waar het in de andere zit.quote:
Ik heb de silverquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb al tijden de nieuwe layout dus ik vergeet waar het in de andere zit.
Nachtdienst?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:46 schreef Susi het volgende:
Dag, popjes, ik ga even een tukje doen. Iets met nachtdienst.
Heb je het nu tegen de spelleidster of tegen je maffamaatjes?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, zijn alle kills binnen? Dan mag je t wel wat eerder posten hoor
Ik vermoed van niet. We hebben er geen wifi, dus ik ga woordjes lerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nachtdienst?
Hele nacht naar aanwijzingen zoeken ?
Je italiaans ophalen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. We hebben er geen wifi, dus ik ga woordjes leren
Ik moest nog een minor kiezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee!?!?
Mafia uiteraard, het leek me ontzettend verstandig om dat in het openbaar te doen tussen mensen die de mafia dood willen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen de spelleidster of tegen je maffamaatjes?
Serieus? Je moest nog iets doen dus je kiest een extra taal als Tsjechisch?!quote:
Fuck! Ik ga om kwart voor zeven uit etenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef ReWout het volgende:
Damn vanavond kan ik niet checken of ik dood ben
Is dit een hint?quote:
Neequote:
Tombo met het nummer van een broekie van 18quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NeeZit je niet naar het Friesch kampioenschap paelsitten te kijken?
Ik kan je wel smsen of je dood bent als je wilMoet je me wel vertrouwen met je nr
Een eenmalig smsje komopquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tombo met het nummer van een broekie van 18
Ach ja wat boeit tegenwoordig 10 jaar in leeftijdsverschilquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tombo met het nummer van een broekie van 18
Hier had ik over na moeten denkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja wat boeit tegenwoordig 10 jaar in leeftijdsverschil
En liever 18-28 dan 8-18quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja wat boeit tegenwoordig 10 jaar in leeftijdsverschil
Voor jou niets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Al was ze 68, wat maakt het uit?
Nu klinkt het net alsof het erg is als ik je nummer hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
Dan geef ik nog liever Hara mijn nummer![]()
Maar ik moet maar niet zo verslaafd doen vind ik zelf
No harm done, snap het welquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
Dan geef ik nog liever Hara mijn nummer![]()
Maar ik moet maar niet zo verslaafd doen vind ik zelf
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef StijnDa het volgende:
Zijn we er al uit wie de nachtwaker moet afschieten?
Nee hoor, jij mag mijn nummer welquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu klinkt het net alsof het erg is als ik je nummer heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |