quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe lang houden ze dat ongeveer vol?
quote:It FK Pealsitten 2010
Yn Warns begjint op tongersdei 23 septimber foar de fyfde kear it Frysk kampioenskip pealsitten. Der dogge dit jier sân minsken oan mei. Sy sille besykje om oant sneintejûn 20.00 oere sitten te bliuwen. As dat slagget dan sitte se 72 oeren op de peal. Omrop Fryslân hat in kamera by dit evenemint. Op dizze website - en ek oerdeis op tillevyzje - kinne je de sân dielnimmers op harren peal sitten sjen. Dy peallen ha meastal in planke om op te sitten en in fuotsteun. Eventueel is der ek in rêchsteun. Meastal is om de pear oeren in koarte pauze tastien, û.o. om nei it húske te gean. De peal stiet yn't wetter, sadat letsel foarkommen wurdt as de dielnimmer derôf falt.
Bij mij loopt 'ie in Firefox perfect, zelfs het wedstrijdcommentaar is te horen.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef Crimyclown het volgende:
Die stream loopt niet in safari en in firefox zit ik alleen naar een plaatje te kijken. Speciaal popcorn ingekocht om dit spektakel op de voet te kunnen volgen maar helaas.
Ik vind Jan en Hendrik toch wat meer sympathieker.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef Crimyclown het volgende:
Willem ziet er wel sympathiek uit. Nu nog uitvinden op welke paal die zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |