Oh ja, dat is ook wel scherpquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kunnen we ervan uitgaan dat dit over Duimelot ging?
True, dan zijn de hints die Naatje voor Yosander heeft gevonden nog duidelijkerquote:Houden we weinig over van de vorige nacht voor tong.
Meerdere users hebben gepost in topics over feyenoordquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier niet zo veel feyenoordfans meer tussen zullen zitten
Ik heb ze niet gevonden, ik heb in de fipo gekeken wie er veel hints hadquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel scherp
[..]
True, dan zijn de hints die Naatje voor Yosander heeft gevonden nog duidelijker![]()
Het is moeilijker dan ik dacht
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Deze nachtpost heeft mij trouwens aardig verdacht gemaakt met de thee (KSC) en spice girls(NIN)
Ja maar ja, dat ze vorige nacht niet op pad ging of dat wij het niet vonden betekent niet dat ze vannacht niet op pad is geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel scherp
[..]
True, dan zijn de hints die Naatje voor Yosander heeft gevonden nog duidelijker![]()
Het is moeilijker dan ik dacht
Oh, okquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gevonden, ik heb in de fipo gekeken wie er veel hints hadDat was, afgezien van beach en duimelot, yosander
Thee en 90ies zitten in verschillende stukkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Deze nachtpost heeft mij trouwens aardig verdacht gemaakt met de thee (KSC) en spice girls(NIN)
Tomboquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Er is ook iemand nodig die tombo even nakijkt voor deze nacht, want dit zijn toch 4 hints in 1 stuk gisternacht
Ik eet heul geen eigen beestjes!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tombo
Grover - blauw
vlees - meerdere F&F-topics(dieren)
Tim heeft op mafia gestemd, dus is hij dorp.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben sociaal, dat pleit voor me, bedenk ik me net.
Timmmmm is rechts...
Rave_nl lijkt me een irritante newbie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef blessed19 het volgende:
Rave-nl lijkt mij dan mafia. Alleen zijn nick al.
trouwens, dit geldt nog steeds:quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
Als er een dubbellynch komt
##Mijn tweede stem gaat uit naar yosander
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wacht nog even tot de hints allemaal ontrafeld zijn.. en beslis dan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
FUCK FUCK FUCK FU CK
NWS 2 meiden uit Veendam vermist - ik mis (haa)r ik mis (haa)r
Buurvrouw Eva - Eva braun (Hitler ava)
Niet sociaal - Hitler was niet echt sociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |