quote:
okquote:
Ah ok.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ja bella ik ben er nog omdat ik die kaartjes wilde, maar ik ga aankleden en tanken en dan ga ik
Meeh ik had hem ook weggeklikt.quote:
Ik jou ook toen ik je voor het eerst zag, nu zijn we getrouwd en heb je vijf kinderen van mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meeh ik had hem ook weggeklikt.
Loetersquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
Lieve mensen ik ben er vandoor, tot straks wellicht
Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
Lieve mensen ik ben er vandoor, tot straks wellicht
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik jou ook toen ik je voor het eerst zag, nu zijn we getrouwd en heb je vijf kinderen van mij.
quote:
Ik las Baby Born.quote:
Tss, pauper.quote:
Zwakzinnige stemmetje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef Rauzer het volgende:
Welke knurft gaat er vervolgens zo'n filmpje van maken
Ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef Rauzer het volgende:
Welke knurft gaat er vervolgens zo'n filmpje van maken
Ga hardlopend naar de supermarktquote:
Gisteren een poes, vandaag een poes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een kater ja, laat me met rust.
quote:
quote:
quote:
O ik snap hem nu pasquote:
quote:
Don't judge me.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:14 schreef Kally het volgende:
Wat is het saai hier, kom op zeg jullie zijn allemaal jonge mensen
True, I'm deeply sorryquote:
Komt Leco ook bij jou Bakkie doen?quote:
O bij mij ook? Dan sluit ik nu alle ramen en deurenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt Leco ook bij jou Bakkie doen?
Die is al geweest meidquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Komt Leco ook bij jou Bakkie doen?
Ja, het is nationaalquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O bij mij ook? Dan sluit ik nu alle ramen en deuren
Indeedquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef Kally het volgende:
[..]
O bij mij ook? Dan sluit ik nu alle ramen en deuren
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat is?
Mijn buren kunnen bijna het museum in zo oud
Gimme a breakquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:14 schreef Kally het volgende:
Wat is het saai hier, kom op zeg jullie zijn allemaal jonge mensen
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gimme a break! Ik ben vanaf 22.00 tot 4.30 aan de zuip en dans (jawel
) geweest
.
Het is wel niveau dino, jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zie nu 2 van die mummy's voor me, die dan zo samen lekker hand in hand lopen in hun fris gewassen zwachtelsjes enzo
Ja ik weet hetquote:
http://www.burendag.nl/live/quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat is?
Mijn buren kunnen bijna het museum in zo oud
Ik had alleen dezequote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn buren hebben elkaar weer het hoofd ingeslaan vanmorgen, zo klonk het, en de andere zijn zich nu waarschijnlijk dood aan het drinken met wodka (Polen).
Wat dan Joepie #burendag ofzo?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh zullen we allemaal iets Twitteren over Burendag en dan met #burendag? Kijken of het op de site wordt geplaatst
http://twitter.com/imBenny/status/25502065086quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:22 schreef -Miauw- het volgende:
Oh zullen we allemaal iets Twitteren over Burendag en dan met #burendag? Kijken of het op de site wordt geplaatst
Goeden tweet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://twitter.com/imBenny/status/25502065086
Kraken die hap.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
Onze linkerburen zijn muizen
Huis staat al minstens 1 jaar leeg.
Dat is beter toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
Onze linkerburen zijn muizen
Huis staat al minstens 1 jaar leeg.
Uw tweets zijn geprotecteerd madame.quote:
Kun jij ze niet zien?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uw tweets zijn geprotecteerd madame.
Wlke is van jou dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mijne geplaatst wordt
Das lullig dan, het is helemaal waarquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mijne geplaatst wordt
Haha!quote:
wehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Das lullig dan, het is helemaal waar
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
#Burendag. Hoeveel mag ik er vandaag doodmaken?
Is dat een ja of nee?quote:
Ja.quote:
Jaquote:
O okequote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
http://burendag.nl/live/
Hij staat erop![]()
tinypic.com, inloggen met je twitteraccount en dan foto uploadenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef Kally het volgende:
Ik snap alleen foto's erop krijgen nog niet zo![]()
Maar heb me er ook nog niet in verdiept
Ik zie niks...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
Hij staat erop![]()
Zo simpelquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
tinypic.com, inloggen met je twitteraccount en dan foto uploaden
Dat is niet best, zou ff naar de dokter danquote:
hahaha geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Kally het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)-thi_6_n_738795.html
HIHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!11EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :3quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet best, zou ff naar de dokter dan
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HIHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!11EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :3
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat!? Echt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
Hij staat erop![]()
o...k.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook! Dat is jouw schuldquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Weird, ik zie nog de tweets van 2 uur geleden staan.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my god, ik snap 'm nu pas![]()
het goud van je BUREN
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my god, ik snap 'm nu pas![]()
het goud van je BUREN
yumzquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:42 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker soep eten straks, groentesoep met pistoletjes
Dat heb ik pas nog gegeten... lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier worden mosselen klaargemaakt. Lekkah.
Ik ook, vrolijk nummerquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:46 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een leuk liedje
Tuurlijk... je kan gewoon erin stappen wanneer je wiltquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:46 schreef Kally het volgende:
Mag ik ook meedoen vanaf nu met dat kijkcijferspel?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Die heb ik nu al op alle manieren gegeten, en zo vaak geprobeerd, ik vind er niks aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef kitao het volgende:
Echt geil kan ik er niet van worden , hooguit van dar rolletje bankbiljetten.![]()
[ afbeelding ]
goeiemiddag trouwens allemaal.
Hopelijk kom je er een dezer dagen nog wel achter, anders verhonger je!quote:
Nee, was meer voor de spierpijn in mijn schouders en nekquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
Hoi , ben je lekker bruin geworden ?
Oh, ik kan wel even vooruitquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk kom je er een dezer dagen nog wel achter, anders verhonger je!
Ik adviseer tijgerbalsem , dat gloeit helemaal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, was meer voor de spierpijn in mijn schouders en nek
Ja dat heb ik staan, wou ik doen voor ik ga slapen, dan is het nog warmerquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik adviseer tijgerbalsem , dat gloeit helemaal.
(stinkt wel een beetje)
en je moet uitkijken waar je daarna je vingers plaatst..![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet ook wel gewoon goed eten hoor
Dat feest vanavond , is dat een straatfeest ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat heb ik staan, wou ik doen voor ik ga slapen, dan is het nog warmer
Nee dat is in de stad, bootjestocht, met een beetje geluk in de kroegen hier en daar een live band, maar als je zou willen kijken raad ik cafe de Unie aan, die is het gezelligstquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat feest vanavond , is dat een straatfeest ?
zelf kan ik niet helaas , ik ging daar meestal winkelen en op bezoek bij een vriendin in de Mariastraat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is in de stad, bootjestocht, met een beetje geluk in de kroegen hier en daar een live band, maar als je zou willen kijken raad ik cafe de Unie aan, die is het gezelligst
Ik ga ook niet hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:58 schreef kitao het volgende:
[..]
zelf kan ik niet helaas , ik ging daar meestal winkelen en op bezoek bij een vriendin in de Mariastraat.
niet tot het einde blijven dan , maar kroegen zijn ook niet echt mijn ding , dan ga ik nog liever naar een "theehuis".quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook niet hoor![]()
Meestal eindigt het wel ergens met een vechtpartij, en teveel bekenden die je niet wilt zien enzo
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
niet tot het einde blijven dan , maar kroegen zijn ook niet echt mijn ding , dan ga ik nog liever naar een "theehuis".
Wat zit jij nu weer te miepen?quote:
Ik spa roodquote:
heb je koters ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee blijf lekker thuis met mijn knulletjes
Ook lekker.quote:
Je kunt nog kopen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn bier is op...
...wat misschien ook wel goed is ook
Ik had een foto gepost, maar Benny heeft het weg gehaald voordat hij zelf gezien heeft wat het ECHT was.quote:
Varkentje die lijken op gespreide benen... hihiquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had een foto gepost, maar Benny heeft het weg gehaald voordat hij zelf gezien heeft wat het ECHT was.
neem er eén van mij , is wel heineken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn bier is op...
...wat misschien ook wel goed is ook
Ja 2 zoontjesquote:
Mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Varkentje die lijken op gespreide benen... hihi
Vieze varkens toch? Nou missen we niks aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had een foto gepost, maar Benny heeft het weg gehaald voordat hij zelf gezien heeft wat het ECHT was.
quote:
leuk joh.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef kitao het volgende:
[..]
leuk joh.![]()
maar ik had je meer in de leeftijdscategorie van Myraela geschat. (no offense)
Ik zelf ook niet, maar mijn moeder maakt hem erg lekkerquote:
quote:
Dat kan. Ik vind ze echt heerlijk , geroerbakt, gekookt, in een hartige taart yumz yumz yumzquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Spruitjes. Ik voel me altijd net een klein kind als ik zeg dat ik ze niet lust, maar ik lust ze echt niet.
ik ook..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wat lief![]()
Nee ik ben al een ouwetje
Nou ben benieuwd wat ik er van bakquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, maar mijn moeder maakt hem erg lekker
Eet ik morgen weer helequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef kitao het volgende:
zonde van de spruitjes om die te stampen vind ik.
eten verbrandt haast niet als je daarna gaat slapen , hoewel ikzelf er wel lekkerder door slaap.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit te twijfelen.. eerst eten, dan slapen of eerst slapen dan eten
Dit is in combinatie met 3FM nineties request.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hè maar er is toch al Memory lane?
Dat is ook al achterhaald hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:13 schreef kitao het volgende:
[..]
eten verbrandt haast niet als je daarna gaat slapen , hoewel ikzelf er wel lekkerder door slaap.
Ah, leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is in combinatie met 3FM nineties request.
Echt?quote:
Ja er was nog geen topic overquote:
gelukkig maar , dan ga ik vanavond flink bunkeren voor het slapen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is ook al achterhaald hoor.
Zag hem alquote:
40 meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik dacht ook begin 20 hahaha
Ik ben een jongetjequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wat lief![]()
Nee ik ben al een ouwetje
O ik 37quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
40 meer.
(maar blijf jong in de ogen)
Ja maar wel een lieverdquote:
Geen ideequote:
quote:
Oke na 10 sec. uitgezetquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef kitao het volgende:
[..]
hier nog eén. (no offense)
maar je vroeg het zelf.
dat kloptquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:25 schreef Kally het volgende:
HGT is toch afgelopen? Er staan nog topics, niet dat ze mij in de weg staan maar weet niet of het goed is
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Nou ja wel in de zin van dat een hoop mensen hem kiezen, maar ik vind de inhoudelijke reacties van N&S persoonlijk beter
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef Rauzer het volgende:
De verrassing bij Roel is alleen dat iedereen voor hem kiest, verder vind ik Nick en Simon het meest verstandige commentaar geven.
Ja die ken ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ken je de Mariastraat ?
(totaal ander onderwerp)
is ook zo , maar misschien kun je die linken aan je tv ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vind het irritant, via de laptop.
Het begint echt freaky te worden Rausquote:
Dat zegt me niks, ik woon aan de andere kant van Schiedam, ken er wel mensen ongetwijfeld maar alleen met voornaam weet ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:30 schreef kitao het volgende:
[..]
zij heet Mary , die (ex)vriendin.
Nee, maar goed idee!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef kitao het volgende:
[..]
is ook zo , maar misschien kun je die linken aan je tv ?
Schiedam.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, ik woon aan de andere kant van Schiedam, ken er wel mensen ongetwijfeld maar alleen met voornaam weet ik niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schiedam.____________________________________________________________________________________________________________________________________!
Fopje. Kusjekroel.quote:
Ruimt lekker op toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn kat neemt al zijn/het speelgoed mee naar buiten
Je zult haar wel niet kennen , ik heb haar verhuisd van de Mathenesserdijk naar de Mariastraat een jaar of vier geleden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zegt me niks, ik woon aan de andere kant van Schiedam, ken er wel mensen ongetwijfeld maar alleen met voornaam weet ik niet
Nee. Het is net nieuwquote:
Nee komt niet bekend voor inderdaadquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef kitao het volgende:
[..]
Je zult haar wel niet kennen , ik heb haar verhuisd van de Mathenesserdijk naar de Mariastraat een jaar of vier geleden.
Bovendien is ze west-afrikaans , een beetje zoals dit :
iets voller , vooral haar borsten.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee. Het is net nieuw![]()
Hij liep vanochtend te miepen dat ik met hem moest spelen. Ik overal zoeken naar speelgoed.....
Zie ik later van die happy hengelspeelgoedjes...buiten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schiedam.____________________________________________________________________________________________________________________________________!
Kusje op je pijnappelklier.quote:
quote:
jammer , ik mis haar enorm.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee komt niet bekend voor inderdaad
Oplossing: Pak de telefoonquote:
zo simpel is dat niet , twee weken geleden weer eens geprobeerd via een vriendin van haar en toen leek alles in kannen en kruiken en had ik een afspraak.quote:
Misschien is het niet ment to be, en moet je je daar bij neer leggenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
zo simpel is dat niet , twee weken geleden weer eens geprobeerd via een vriendin van haar en toen leek alles in kannen en kruiken en had ik een afspraak.
toen belde er weer niemand terug en heeft ondertussen mijn telefoon de geest gegeven.
maar er is meer , twee jaar vrijwel geen contact , echt dingen die aan beide kanten nog steeds pijnlijk zijn enz.
ondertussen groeien we steeds verder uit elkaar.
Kun je haar geen brief sturen, persoonlijk afleveren o.i.d.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
zo simpel is dat niet , twee weken geleden weer eens geprobeerd via een vriendin van haar en toen leek alles in kannen en kruiken en had ik een afspraak.
toen belde er weer niemand terug en heeft ondertussen mijn telefoon de geest gegeven.
maar er is meer , twee jaar vrijwel geen contact , echt dingen die aan beide kanten nog steeds pijnlijk zijn enz.
ondertussen groeien we steeds verder uit elkaar.
tja , misschien wel en denk ajb niet dat ik haar iedere dag probeer te bereiken , zeker niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien is het niet ment to be, en moet je je daar bij neer leggen
Snap hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:57 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , misschien wel en denk ajb niet dat ik haar iedere dag probeer te bereiken , zeker niet.
als het eens per half jaar is dan is het veel.
maar schiedam en mary roept associaties op bij me.
dat zou kunnen , maar ik kom er niet toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je haar geen brief sturen, persoonlijk afleveren o.i.d.
Dán is het zeker de moeite waard om vooruit te kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
dat zou kunnen , maar ik kom er niet toe.
wat zij me aangedaan heeft is nog steeds moeilijk opzij te zetten.
is ook wel beter , maar mijn leven was toen veel spannender.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dán is het zeker de moeite waard om vooruit te kijken
Ja maar spannend is niet altijd goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
is ook wel beter , maar mijn leven was toen veel spannender.
Maar je hebt nog wel even te gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:02 schreef kitao het volgende:
[..]
is ook wel beter , maar mijn leven was toen veel spannender.
hoe vind je iets terug wat uniek was ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je hebt nog wel even te gaanvind andere mensen met wie je het minstens zo spannend kunt hebben.
Een ander uniek iets vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe vind je iets terug wat uniek was ?
en ik kan de tijd niet terugdraaien.
Go Twentequote:
ik zoek niets , je komt het tegen of niet.quote:
Iedere relatie is uniek en inderdaad die kom je tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zoek niets , je komt het tegen of niet.
en nog een tien jaar zoals de afgelopen en ik ga aan het gas.
quote:
Pffff...kom op hé. Met zo'n instelling komen ze ook niet op je afvliegen nee...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zoek niets , je komt het tegen of niet.
en nog een tien jaar zoals de afgelopen en ik ga aan het gas.
nee , zo te horen ben jij gescheiden ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Iedere relatie is uniek en inderdaad die kom je tegen.
Maar je bent echt niet de enige met ellende achter zich of op het moment hoor
dat had ik ook al gemerkt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pffff...kom op hé. Met zo'n instelling komen ze ook niet op je afvliegen nee...
Yepquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:14 schreef kitao het volgende:
[..]
nee , zo te horen ben jij gescheiden ?
Die scheiding wel ja, de relatie erna wat minderquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef kitao het volgende:
[..]
en zo te zien er helemaal overheen.
het leven gaat verder , het was niet mijn bedoeling hier een potje op je schouder te gaan janken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Die scheiding wel ja, de relatie erna wat minder
Iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef iBenny het volgende:
Ah, vaduz heeft het toch wel gezellig in Dronten
Of je moet een bril... of je was iig niet aan het bumperklevenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik reed vrijdag achter een Mini Cooper, zoeen oude.
Hij stond te koop![]()
Kon alleen niet zien wat erop stond
O ben je gek, is wel eens lekker af en toequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef kitao het volgende:
[..]
het leven gaat verder , het was niet mijn bedoeling hier een potje op je schouder te gaan janken.
sorry.
Hij stond bij het stoplicht linksaf, ik voor rechtdoor achter 2 auto'squote:Op zaterdag 25 september 2010 18:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of je moet een bril... of je was iig niet aan het bumperkleven
Mmmmmmarktplaats punt en elquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij stond bij het stoplicht linksaf, ik voor rechtdoor achter 2 auto's![]()
Kon aan beide ramen een papier zien hangen, maar verder de details niet kunnen zien.
oude Mini Coopers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |