Ja, ik zal wel eens moeten hèquote:
Huh?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik wil even kwijt dat ik Merel een van de mooiste vrouwen vind die ik ooit ontmoet heboh, en ze is ook nog lief en slim!
[/contactadvertentie]
dat ben ik ook, ik betaal de andere slankies alleen om dat verborgen te houden, want ik ben ook een hele rijke vent van 53quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel eens moeten hèMaar eerst wil ik nog eens met XM en Vik een Tripel Karmeliet drinken, dan bouw ik het stapsgewijs op, anders durf ik niet. Mijn nieuwsgierigheid zal het wel winnen, maar ergens vind ik ook wel prettig, dat ik nu nog helemaal anoniem ben
![]()
En jullie ontdekken toch ooit wel eens dat ik eigenlijk een vent van 53 ben![]()
Wat lief van je, Nynke. Ik hoop dat jij je blij ook snel weer vindt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je foccacia had niet zoveel gerezen, zeker? LIjkt me een beetje dun. Het ziet er wel heerlijk uit!
Oh, en wat ik nog wou zeggen, DaD, ik ben zo blij voor jou! en vind het zo leuk je verhalen te lezen! Net zoals Merel (alhoewel die het blijkbaar gevonden heeft), heb ik de laatste tijd wat moeite m'n blij te vinden...Komt vast wel weer...
ja, dan doen we vooraf de rondleidingquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ha, echt een tapasmeet in Den Haag?. Tof!
Nachtwacht komt misschien ook als neen ook komt.
Heb ik ook last van!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Laureline het volgende:
iens.nl (die site doet het helemaal niet meer bij mij, ik krijg steeds zo'n "ploink!" opgepopt die zegt dat de site niet geopend kan worden)
't Is wel waar! Ik vind je echt beeldschoon.quote:
Lief!quote:
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.quote:
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ben ik ook, ik betaal de andere slankies alleen om dat verborgen te houden, want ik ben ook een hele rijke vent van 53
Ja, maar mijn ouders belden net, sorry! Ik ga nu reageren!quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijn
Maar je bent ook gewoon een mooie vrouwquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Lief!![]()
Hoe kom je daar nou zo opeens bij muts?
*boksquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik ben juist zo'n echte sloeber die de hele dag boertjes latend met een krat bier voor dit topic hangt, omdat hier de lekkere wijven zijn
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben een soort van tokkie,met van die 3 maanden oude geblondeerde, ongeborstelde haren, dikke speklaag en altijd een peuk in mijn mond
Niet eens halve litersquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
ja, maar dát wisten we alquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben een soort van tokkie,met van die 3 maanden oude geblondeerde, ongeborstelde haren, dikke speklaag en altijd een peuk in mijn mond
Dit ben ik:quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef neen het volgende:
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
zomaar
een compliment op een onverwacht moment is altijd of
Nog mooier dan ik dachtquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzo
oh, ik ben er ook niet goed in, maar soms heb ik een soort helder moment en moet ik er meteen iets mee doen voordat 't alweer weg isquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben daar nooit zo goed in. Ik moet dan in m'n agenda zetten dat ik mensen onverwachts een kaartje ga sturen enzo
Ahja! En Floris is stiekem een dikke stinkende buldog die je dan een bandje om zn nek hebt gegeven met veel bling, en hij heet eigenlijk Sjonnie.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh, maar ik vind zelf de grote literatuurclassics ook niet echt geweldig... To the lighthouse van Woolf vond ik vreselijk, evenals Eline Vere (Couperus) en De aanslag (Mulisch). En die film van Eisenstein is vreselijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:04 schreef Laureline het volgende:
En Vik, cultfilms hoef je niet persé goed te vinden! Soms kom je er gewoon niet doorheen (à la onze favoriete pil van Harry M.). Ik heb ook al Paris, Texas jarenlang op de stapel liggen, af en toe probeer ik echt geboeid te raken het eerste kwartier, maar oef. Ingmar Bergman trek ik sowieso niet zo erg, die Wilde Aardbeien vind ik bijvoorbeeld veel leuker in de parodieversie van Kreatief met Kurk
![]()
Het tempo van films van vroeger ligt ook behoorlijk veel lager dan tegenwoordig, dat speelt ook mee.
Ik denk aan een oud-medestudent (nu promovendus) die de Dam tot Dam ging lopen zonder voorbereiding. We hebben hem aangeraden om Ain't no mountain high enough op zijn mp3 te zetten voor in de IJ-tunnelquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze tokkie moet trouwens morgen de singelloop lopen, terwijl ik dus deze week ziek ben geweest, gister keihard heb gezopen en sowieso al bijna een maand niet meer heb gerend.![]()
Topvoorbereiding lijkt me
De vorige keer had je je ook totaal niet voorbereid en toen eindigde je ook als één van de eersten, dus jij gaat gewoon weer ass kicken, natuurtalent! O^.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Deze tokkie moet trouwens morgen de singelloop lopen, terwijl ik dus deze week ziek ben geweest, gister keihard heb gezopen en sowieso al bijna een maand niet meer heb gerend.![]()
Jaja, nu een beetje onze verwachtingen temperen, en dan morgen gewoon toch een toptijd neerzetten zekerquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:07 schreef _Calimero_ het volgende:
neen komt nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:58 schreef Viking84 het volgende:
Ha, echt een tapasmeet in Den Haag?. Tof!
Nachtwacht komt misschien ook als neen ook komt.
Tsss.quote:
Jawel! Ik merk wel dat ik al het sociale best vermoeiend vindquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:
bevalt het nog Maria daar in leeds? alweer nieuwe vriendjes erbij?
o, nou ja ik doe sowieso liever doordeweeks want ik heb week ovquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de datum ligt heul nog nie vast
ja, ik ook, maar niet handig, tenzij een vrijdagavond, maar da's niet handig met de Vik-Den-Haag-rondleidingquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef neen het volgende:
[..]
o, nou ja ik doe sowieso liever doordeweeks want ik heb week ov
eens...quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk ook altijd op de een of andere manier dat jij superknap bent maar ik weet niet hoe je eruit ziet dus dat moet ik maar zo houden. Mysterieus hoor.
Ik niet iigquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef Laureline het volgende:
Is er trouwens iemand die ooit Ulysses van James Joyce helemaal uit heeft gelezen en ervan genoten? Idem voor Das Schloss van Kafka
Treinkaartje naar Den Haag is dus echt 20 euro danquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar niet handig, tenzij een vrijdagavond, maar da's niet handig met de Vik-Den-Haag-rondleiding
Van dattum! al ben ik wel ietwat afgeschrikt door een klasgenoot die hem helemaal geweldig vond en het er breeduit over wou hebben (want hij had ook veel secondary material erover gelezen jeweets! het Begrip was Nabij!) en dat ik enkele keren zei: "Oh leuk! Ja, ik wil hem nog wel eens lezen, dus ik weet er nu nog niks vanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil 'm ooit nog lezen, Ulysses
Ha dit is wel een goed berichtje, want ik wil inderdaad misschien wel muziek mee!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk aan een oud-medestudent (nu promovendus) die de Dam tot Dam ging lopen zonder voorbereiding. We hebben hem aangeraden om Ain't no mountain high enough op zijn mp3 te zetten voor in de IJ-tunnel
Hij heeft het wel gehaald trouwens.
13 december, dus de tapas-meet ga ik niet redden vrees ik. Maar goed, ik heb toch meetangst.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer kom jij eigenlijk terug mini?
Het is eigenlijk niet leuk maar ik moest lachen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mijn vader heeft me wel eens bij de naam van de hond genoemd...
Ik ben al drie keer afgereisd van het hoge noorden naar het westen, dus niet zeuren over de prijs van 1 treinkaartje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:17 schreef neen het volgende:
[..]
Treinkaartje naar Den Haag is dus echt 20 euro dandat is best veel geld
Maar goed, ik kan sowieso niet ver vooruit plannen dus ik zie alles tzt wel. Misschien ben ik toevalligerwijs gewoon in Den Haag dan wee tik veel.
Klinkt goed! Fijn!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jawel! Ik merk wel dat ik al het sociale best vermoeiend vindNiet zo gewend (veel van mijn vrienden wonen wat verder weg enzo). Dus niet veel nieuwe vriendjes de laatste dagen, maar wel al wat vrienden gemaakt (leuk groepje met een Jamaicaanse, twee Pakistanen, een Kenyaan en een Zuid-Afrikaanse, en laatst met mn studie ook wat leuke mensen leren kennen, een Britse jongen en meisje en een heel leuk meisje uit Maleisië, en nog een meisje uit Duitsland). Ik heb al ietsje meer connectie gemaakt met sommige flatgenootjes, dus da's ook leuk, en uberhaupt in het gebouwencluster met wat mensen.
Ik hoef ook eigenlijk niet honderden mensen te kennen, maar gewoon wat leuke mensen waar je wat mee kunt gaan drinken of eten of gewoon de stad in, zoals vanmiddag
quote:
hey, wie besloot er om in het westen te gaan werken en wonen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer afgereisd van het hoge noorden naar het westen, dus niet zeuren over de prijs van 1 treinkaartje.
Ach ik geef gewoon geen geld uit wat ik niet hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al drie keer afgereisd van het hoge noorden naar het westen, dus niet zeuren over de prijs van 1 treinkaartje.
Dit vind ik een beetje een rare reactie. dat jij 3x hebt moeten reizen heeft hij toch niks mee te maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer meestal wel 'even door te zetten', want soms heeft het even tijd nodig voor je in de sfeer van het boek komt (bij Murakami bijvoorbeeld), maar als ik na 100 pagina's nog steeds niet geboeid ben, lijkt het me sterk dat dat ooit nog gaat komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik niet iig.
Heb jij beide titels überhaupt uitgelezen? Als ik een boek stomvervelend vind of niet snap (meestal vind ik het stomvervelend als ik het niet snap), dan komt er helemaal niets binnen en kan ik beter gewoon stoppen.
Zoals bij De Slinger van Foucault bijvoorbeeld. Het kon net zo goed in het Chinees geschreven zijn. Jammer, want de thematiek lijkt me wel heel interessant.
ja, om eens van het gezeur met reizen af te zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hey, wie besloot er om in het westen te gaan werken en wonen?
Dan zou ik ook meoten zeggen: ik ben afgelopen jaar wel 5 keer op en neer gevlogen naar duitsland...Dus niet zeuren over de prijs van een treinkaartje....
ik vind het gezeur over reizen heel legitiem. Niet dat ik bij die meet kan zijn, daar niet van. Maar, treinkaartjes zijn duur!quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, om eens van het gezeur met reizen af te zijn.
Dus wat is je punt?
Geld uitgeven dat je niet hebt is wel een goeie!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |