Ik ben een internetheld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het juist wel lollig dat een prototype conflictvermijder zo bot en direct kan zijn tegen iemand
Op sokkenquote:
hoeveel km gedaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Ookal begrijp ik het wel nu ik de verhalen erachter hoor
Maar iets anders kan ook
Hardlopen was weer lekker
3.7 km, ik loop dus niet zo snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoeveel km gedaan?
nu ff P's foto's kijken voor ik filmpje erin duw
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ookal begrijp ik het wel nu ik de verhalen erachter hoor
Maar iets anders kan ook
quote:
quote:
Dat is dan ook precies de bedoelingquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
lijkt alleen of je geen mens hebt gezien daar
nou en? als je wandelt ben je ook al goed bezig!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
3.7 km, ik loop dus niet zo snel
ik ook nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex.....![]()
Wat blijft er dan nog over?
Samen naar de kerk gaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sex.....![]()
Wat blijft er dan nog over?
Ik voel me er ook erg goed bijquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou en? als je wandelt ben je ook al goed bezig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog bedanktquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tuurlijk doet het mij pijn.Ik vind je aardig en een goed mens, je kwetst jezelf alleen teveel met die kerel.
Om jullie te pesten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
godsamme.. waarom staat er altijd op zaterdag file bij Amsterdam als wij daar langs moeten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik voel me er ook erg goed bij
Ik zit de laatste tijd ook (misschien iets te) goed in mijn vel.
Heb besloten dat ik blij moet zijn met mijn zandloperfiguur en lekker mijn borsten en heupen mag laten opvallen
Lekker sporten en lekker eten
Precies!! rondingen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als iemand daar problemen mee heeft, dan heeft die persoon een probleem en niet jij
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik voel me er ook erg goed bij
Ik zit de laatste tijd ook (misschien iets te) goed in mijn vel.
Heb besloten dat ik blij moet zijn met mijn zandloperfiguur en lekker mijn borsten en heupen mag laten opvallen
Lekker sporten en lekker eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
veel mensen (zoals ik) kunnen een voorbeeld aan je nemen!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Yeah babyquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Precies!! rondingen zijnen als iemand daar problemen mee heeft, dan heeft die persoon een probleem en niet jij
Rondingen zijn goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yeah baby
Te dik is niet goed maar ik weet dat ik gewoon gezond ben dus deze rondingen kunnen geen kwaad.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
veel mensen (zoals ik) kunnen een voorbeeld aan je nemen!
Dank je welquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, op naar mijn zusjes sweet sixteen feestje
soms wel, net als vnv. in Markelo is er een camera die wat het filmt op een groot scherm achter het podium uitbeeldt. ik word altijd of helemaal niet of 1 tel gefilmd en de andere danseressen de hele tijd (gezicht). ik kan er wel tegen hoor maar dit is nu al bij iedere danseres gebeurd die ik heb meegenomenquote:
Dat is ook stomquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms wel, net als vnv. in Markelo is er een camera die wat het filmt op een groot scherm achter het podium uitbeeldt. ik word altijd of helemaal niet of 1 tel gefilmd en de andere danseressen de hele tijd. ik kan er wel tegen hoor maar dit is nu al bij iedere danseres gebeurd die ik heb meegenomenen ik verbeeld me echt niet. gelukkig laat agent zich niet beïnvloeden en mag ik er nog steeds dansen
Leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind vakantiekiekjes minstens net zo leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, waarom zien mijn foto's er altijd uit als vakantiekiekjes en die van Peter niet![]()
Prachtige foto's, P!
welk groot artiest komt er optreden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
nou ja zie edit. het gaat om het gezicht want het gezicht komt op de film en die van mij komt er niet zo goed uit en dat is degene die de camera bestuurt ook opgevallenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook stommaar ja je moet je inderdaad niet aantrekken wat anderen van je vinden
Er zijn genoeg jaloerse dames toch? Zal ook een reden hebben
whehe, ik moest ook meteen aan MTV denkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welk groot artiest komt er optreden?
veel plezier!
Is dat echt zo? Stomme neusquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zie edit. het gaat om het gezicht want het gezicht komt op de film en die van mij komt er niet zo goed uit en dat is degene die de camera bestuurt ook opgevallen
ja ik ben tegen plastische chirurgie maar als ik ooit geld teveel heb ga ik serieus over een aanpassing denken. ik heb al een keer een gesprek gehad met een chirurg van de bergman kliniekquote:
Als je het geld (ooit) hebt, waarom niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik ben tegen plastische chirurgie maar als ik ooit geld teveel heb ga ik serieus over een aanpassing denken. ik heb al een keer een gesprek gehad met een chirurg van de bergman kliniek
dat is ook wel zo, maar misschien zag je foto's van mijn voorkant. mijn (vooral linker-) zijkant is lelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
van wat ik van je zag op die foto in Den Haag vond ik 't helemaal niet zo opvallen, om eerlijk te zijn! En je ziet 't bij je zelf altijd veel erger dan dat anderen 't zien hè?
ik heb ook een grote bobbel, maar wij noemen dat thuis de 'Jollen-neus', van moeders kantquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, maar misschien zag je foto's van mijn voorkant. mijn (vooral linker-) zijkant is lelijk
top dat je er zo over denkt. en ja je bent te snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je het geld (ooit) hebt, waarom niet?
Als je maar verder wel gewoon gelukkig bent en niet je geluk daaraan ophangt.
Zoals veel mensen doen met gewicht: "als ik maar zoveel kilo afval, dan ben ik gelukkig" want zo werkt dat niet.
Maar om gewoon dingen wat perfecter te maken vind ik geen probleem
Ja, je bent echt afzichtelijk lelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is ook wel zo, maar misschien zag je foto's van mijn voorkant. mijn (vooral linker-) zijkant is lelijk
hihi leuk koosnaampjequote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb ook een grote bobbel, maar wij noemen dat thuis de 'Jollen-neus', van moeders kant
Zit het bij jou in de familie?
Je moet geen plasticpop worden maar wat kleine aanpassingen........tjaquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
top dat je er zo over denkt. en ja je bent te snel![]()
maar ik ben altijd vreselijk tegen chirurgie. vind dat mensen tevreden moeten zijn met hun lichaam. behalve verkleining van iets; daar ben ik niet tegen, zoals borst- of maagverkleining. neusverkleining mag dus ook![]()
en idd.... voor mensen die af willen vallen; zo werkt dat niet. het zit meestal dieper dan dat, maar gaan uit emotie eten.
hee praat me geen agorafobie aan alsjeblieftquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je bent echt afzichtelijk lelijk.![]()
Snap niet dat je nog over straat durft met zo'n lelijke neus.
Ik heb de mijne (...) ook laten verkleinen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
....behalve verkleining van iets; daar ben ik niet tegen,....
haha, werkse meidquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet geen plasticpop worden maar wat kleine aanpassingen........tja
We nemen toch ook allemaal nepnagels en hair extensions, dat vinden mensen dan wel weer normaal
Zo echt zijn we al lang niet meer![]()
Dus gewoon goed over jezelf voelenen mocht je ooit een bak met geld hebben, gewoon die kleine aanpassing doen.
En nu ga ik even geld verdienenwie weet wat ik ooit nog wil aanpassen
ik vond je voeten al zo aanwezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne (...) ook laten verkleinen.
volgens Steer ben ik dat maar dat heeft ie echt mis hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef Tezz het volgende:
Ik lees de TT en denk meteen: 'Wie flirt er potverdorie met Steer???"(geintje)
Ik kom even zwaaien!Ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn grieks buffet vanavond. Tjeetje wat veel werk! Maar wel leuk!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens Steer ben ik dat maar dat heeft ie echt mis hoor
Amen !quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ben erg gelukkig: een leuke vent, een leuke studie, vrienden en m'n eigen passies, maar vind wel dat mijn lichaam die staat verdient die het beste en gezondste is, waar ik tevreden mee benen makkelijk kleren kopen vind ik ook wel fijn
helaas heb ik niet (zoals Isa en Sarabi) echte vrouwelijke vormen, waardoor je best ontzettend leuke kleding kunt kopen. Alles aan kilo's wat hier bij komt is direct te zien als 'blob' en zwemband ipv als (vollere) heupen of kont.. dus moet 't dan maar wat strakker als 't kan, maar de laatste paar weken zijn iig erg goed geweest, afsluiting en zulks, goede gesprekken gehad met de juiste mensen en kan mezelf stralend zien in de spiegel, met nog wat kilo's teveel naar mijn zin. Ik weet dat ik geliefd (en gehaat) ben om wie ik ben, met 80 of met 50kg
dat maakt dan niet zoveel uit, maar voor mezelf (en niet voor de rest van de wereld) wil ik ook tevreden in de spiegel kunnen kijken. Denk niet dat ik er gelukkig van word om onder de 60kg te wegen, dat staat mij ook helemaal niet meer gok ik zo, heb nu al amper tieten, maar ik word er ook niet gelukkig van om te wéten dat ik er beter uit kan zien en minder krampachtig m'n buik in hoef te houden als ik ga zitten, of er een kussen voor houden zodat dat niet hoeft
![]()
tevreden zijn is iets anders dan gelukkig zijn, en ontevreden over iets niet meteen hetzelfde als niet gelukkig
da's eigenlijk de kern van 't verhaal! ofzo
Houden zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Mooie foto's Peealleen zie ik helemaal geen mensen op de plaatjes
Hoelaat eten we?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
Boodschapjes gedaanIig voor vanavond. En na al die zooi in Schotland vanavond eens een heerlijke zuurkoolstamppot met een flinke bal gehakt
En spekkies
Ik vind het ook altijd moeilijk om weg te doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zal ik doen met die kilo's papierwerk die ik van behaalde vakken heb bewaard? Heb ze al 5 jaar niet meer ingekeken... kan wel weg, toch?
17:30quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd moeilijk om weg te doen
Maar tja waarom zou je het houden?
Weggooien als je ze niet meer nodig hebtquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zal ik doen met die kilo's papierwerk die ik van behaalde vakken heb bewaard? Heb ze al 5 jaar niet meer ingekeken... kan wel weg, toch?
Ik ben duidelijk geen boeddhistquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Als ik buddhist was zou ik het allang weggegooid hebben. Anti materialisme.
Maar. Als. Misschien. Ooit. Ende zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weggooien als je ze niet meer nodig hebt
Komt dat vaak voor?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:54 schreef Tezz het volgende:
Weggooien Steer!
Of in laten scannen en digi opslaan als je er echt geen afscheid van kan nemen......
Ik ben heel erg van het weggooien/weggeven. Opgeruimd staat netjes! Maar ja, dan zul je net zien dat je net dat ene ding nodig hebt......... en dan is het weg!
weg doen, misschien met uitzondering van essays enzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Weggooien geeft zo'n goed gevoel he? Maar vanochtend had ik een stuk touw nodig en nu had ik net een kluwen touw weggegooid uit het washok wat ik had opgeruimd om plaats te maken voor mijn spullen als ik hier tijdelijk weg ga verhuizenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:54 schreef Tezz het volgende:
Weggooien Steer!
Of in laten scannen en digi opslaan als je er echt geen afscheid van kan nemen......
Ik ben heel erg van het weggooien/weggeven. Opgeruimd staat netjes! Maar ja, dan zul je net zien dat je net dat ene ding nodig hebt......... en dan is het weg!
Essays?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weg doen, misschien met uitzondering van essays enzo
wij krijgen dat soort meuk altijd wel terug, beoordeeld, met commentaar erbij en zulks +quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Essays?![]()
Keiharde betastudie hier jah?![]()
En bovendien heb ik dat soort dingen digitaal![]()
Ja, dat komt redelijk vaak voor. Maar ik heb een moeder die alles (ALLES!) bewaard, dus ik haal regelmatig iets van haar zolder...... Dus mijn strategie werkt in mijn geval prima. Ik heb een opgeruimd huis en een 'winkel' waar ik gewoon alles kan vinden........quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor?
Want anders moet ik misschien iets meer van jouw strategie aannemen
Commentaar neem je tot je en vervolgens flikker je alles wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij krijgen dat soort meuk altijd wel terug, beoordeeld, met commentaar erbij en zulks +
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat komt redelijk vaak voor. Maar ik heb een moeder die alles (ALLES!) bewaard, dus ik haal regelmatig iets van haar zolder...... Dus mijn strategie werkt in mijn geval prima. Ik heb een opgeruimd huis en een 'winkel' waar ik gewoon alles kan vinden........
Verkleedkleren nodig voor een feestje??? Moeder heeft het.
Homeopatische druppeltjes om de hond rustig te houden met nieuwjaar??? Moeder heeft het.
Oude lappen stof voor mijn dochter om mee te knutselen??? Moeder heeft het.
Vijftien grote serveerschalen voor mijn buffet??? Moeder heeft het.
Een tafelkleed in appeltjes groen omdat dat zo leuk kleurt bij de sla??? Moeder heeft het.
Een achterkantje van een oorbelletje omdat je er net eentje kwijt bent??? Moeder heeft het.
En ga zo maar door.........
Haha!quote:
weet niet precies wat er heeft gespeeld en heb de post van Sarabi niet kunnen lezen voor ze em heeft verwijderd maar MoBlo; bitchen is nooit goed. ook als je niet lekker in je vel zit. dan is het niet leuk om andere mensen ook niet goed te laten voelen.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan dit natuurlijk reframen dat dat dús behaald is en ik het weg kan kieperen voor de volgende stap in m'n leven.
Ik moet eigenlijk ook offlinequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha!
Ik ben trouwens weer weg, ga even op de bank liggen om energie op te doen voor vanavond!
ik zal dat altijd moeilijk vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een lang verhaal Moblo
Maar het is idd heel simpel: doen wat je echt gelukkig maakt en je geluk niet laten afhangen van externe (stoor)factoren. Het doen is het moeilijke.
ik ben heel goed in het tikken van epossenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een lang verhaal Moblo
Maar het is idd heel simpel: doen wat je echt gelukkig maakt en je geluk niet laten afhangen van externe (stoor)factoren. Het doen is het moeilijke.
Now we're talkingquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan dit natuurlijk reframen dat dat dús behaald is en ik het weg kan kieperen voor de volgende stap in m'n leven.
ga nou geld verdienen!! anders kun je nooit een correctie laten uitvoerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook offline
Werk ligt te wachten
een wederzijdse langlopende vete waar ik genoeg van hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet niet precies wat er heeft gespeeld en heb de post van Sarabi niet kunnen lezen voor ze em heeft verwijderd maar MoBlo; bitchen is nooit goed. ook als je niet lekker in je vel zit. dan is het niet leuk om andere mensen ook niet goed te laten voelen.
gelukkig zie je dat nu ook in en gun je iedereen geluk en gezondheid. houden zo
Was dit geen essayquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben heel goed in het tikken van epossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
daar mogen geen smileys in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |