Rondingen zijn goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yeah baby
Te dik is niet goed maar ik weet dat ik gewoon gezond ben dus deze rondingen kunnen geen kwaad.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
veel mensen (zoals ik) kunnen een voorbeeld aan je nemen!
Dank je welquote:
Have fun!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, op naar mijn zusjes sweet sixteen feestje
soms wel, net als vnv. in Markelo is er een camera die wat het filmt op een groot scherm achter het podium uitbeeldt. ik word altijd of helemaal niet of 1 tel gefilmd en de andere danseressen de hele tijd (gezicht). ik kan er wel tegen hoor maar dit is nu al bij iedere danseres gebeurd die ik heb meegenomenquote:
Dat is ook stomquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
soms wel, net als vnv. in Markelo is er een camera die wat het filmt op een groot scherm achter het podium uitbeeldt. ik word altijd of helemaal niet of 1 tel gefilmd en de andere danseressen de hele tijd. ik kan er wel tegen hoor maar dit is nu al bij iedere danseres gebeurd die ik heb meegenomenen ik verbeeld me echt niet. gelukkig laat agent zich niet beïnvloeden en mag ik er nog steeds dansen
Leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind vakantiekiekjes minstens net zo leuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:14 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, waarom zien mijn foto's er altijd uit als vakantiekiekjes en die van Peter niet![]()
Prachtige foto's, P!
welk groot artiest komt er optreden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
nou ja zie edit. het gaat om het gezicht want het gezicht komt op de film en die van mij komt er niet zo goed uit en dat is degene die de camera bestuurt ook opgevallenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook stommaar ja je moet je inderdaad niet aantrekken wat anderen van je vinden
Er zijn genoeg jaloerse dames toch? Zal ook een reden hebben
whehe, ik moest ook meteen aan MTV denkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welk groot artiest komt er optreden?
veel plezier!
Is dat echt zo? Stomme neusquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zie edit. het gaat om het gezicht want het gezicht komt op de film en die van mij komt er niet zo goed uit en dat is degene die de camera bestuurt ook opgevallen
ja ik ben tegen plastische chirurgie maar als ik ooit geld teveel heb ga ik serieus over een aanpassing denken. ik heb al een keer een gesprek gehad met een chirurg van de bergman kliniekquote:
Als je het geld (ooit) hebt, waarom niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik ben tegen plastische chirurgie maar als ik ooit geld teveel heb ga ik serieus over een aanpassing denken. ik heb al een keer een gesprek gehad met een chirurg van de bergman kliniek
dat is ook wel zo, maar misschien zag je foto's van mijn voorkant. mijn (vooral linker-) zijkant is lelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
van wat ik van je zag op die foto in Den Haag vond ik 't helemaal niet zo opvallen, om eerlijk te zijn! En je ziet 't bij je zelf altijd veel erger dan dat anderen 't zien hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |