ik heb ook een grote bobbel, maar wij noemen dat thuis de 'Jollen-neus', van moeders kantquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, maar misschien zag je foto's van mijn voorkant. mijn (vooral linker-) zijkant is lelijk
top dat je er zo over denkt. en ja je bent te snelquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je het geld (ooit) hebt, waarom niet?
Als je maar verder wel gewoon gelukkig bent en niet je geluk daaraan ophangt.
Zoals veel mensen doen met gewicht: "als ik maar zoveel kilo afval, dan ben ik gelukkig" want zo werkt dat niet.
Maar om gewoon dingen wat perfecter te maken vind ik geen probleem
Ja, je bent echt afzichtelijk lelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is ook wel zo, maar misschien zag je foto's van mijn voorkant. mijn (vooral linker-) zijkant is lelijk
hihi leuk koosnaampjequote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb ook een grote bobbel, maar wij noemen dat thuis de 'Jollen-neus', van moeders kant
Zit het bij jou in de familie?
Je moet geen plasticpop worden maar wat kleine aanpassingen........tjaquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
top dat je er zo over denkt. en ja je bent te snel![]()
maar ik ben altijd vreselijk tegen chirurgie. vind dat mensen tevreden moeten zijn met hun lichaam. behalve verkleining van iets; daar ben ik niet tegen, zoals borst- of maagverkleining. neusverkleining mag dus ook![]()
en idd.... voor mensen die af willen vallen; zo werkt dat niet. het zit meestal dieper dan dat, maar gaan uit emotie eten.
hee praat me geen agorafobie aan alsjeblieftquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, je bent echt afzichtelijk lelijk.![]()
Snap niet dat je nog over straat durft met zo'n lelijke neus.
Ik heb de mijne (...) ook laten verkleinen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
....behalve verkleining van iets; daar ben ik niet tegen,....
haha, werkse meidquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet geen plasticpop worden maar wat kleine aanpassingen........tja
We nemen toch ook allemaal nepnagels en hair extensions, dat vinden mensen dan wel weer normaal
Zo echt zijn we al lang niet meer![]()
Dus gewoon goed over jezelf voelenen mocht je ooit een bak met geld hebben, gewoon die kleine aanpassing doen.
En nu ga ik even geld verdienenwie weet wat ik ooit nog wil aanpassen
ik vond je voeten al zo aanwezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne (...) ook laten verkleinen.
volgens Steer ben ik dat maar dat heeft ie echt mis hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef Tezz het volgende:
Ik lees de TT en denk meteen: 'Wie flirt er potverdorie met Steer???"(geintje)
Ik kom even zwaaien!Ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn grieks buffet vanavond. Tjeetje wat veel werk! Maar wel leuk!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens Steer ben ik dat maar dat heeft ie echt mis hoor
Amen !quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik ben erg gelukkig: een leuke vent, een leuke studie, vrienden en m'n eigen passies, maar vind wel dat mijn lichaam die staat verdient die het beste en gezondste is, waar ik tevreden mee benen makkelijk kleren kopen vind ik ook wel fijn
helaas heb ik niet (zoals Isa en Sarabi) echte vrouwelijke vormen, waardoor je best ontzettend leuke kleding kunt kopen. Alles aan kilo's wat hier bij komt is direct te zien als 'blob' en zwemband ipv als (vollere) heupen of kont.. dus moet 't dan maar wat strakker als 't kan, maar de laatste paar weken zijn iig erg goed geweest, afsluiting en zulks, goede gesprekken gehad met de juiste mensen en kan mezelf stralend zien in de spiegel, met nog wat kilo's teveel naar mijn zin. Ik weet dat ik geliefd (en gehaat) ben om wie ik ben, met 80 of met 50kg
dat maakt dan niet zoveel uit, maar voor mezelf (en niet voor de rest van de wereld) wil ik ook tevreden in de spiegel kunnen kijken. Denk niet dat ik er gelukkig van word om onder de 60kg te wegen, dat staat mij ook helemaal niet meer gok ik zo, heb nu al amper tieten, maar ik word er ook niet gelukkig van om te wéten dat ik er beter uit kan zien en minder krampachtig m'n buik in hoef te houden als ik ga zitten, of er een kussen voor houden zodat dat niet hoeft
![]()
tevreden zijn is iets anders dan gelukkig zijn, en ontevreden over iets niet meteen hetzelfde als niet gelukkig
da's eigenlijk de kern van 't verhaal! ofzo
Houden zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:55 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Mooie foto's Peealleen zie ik helemaal geen mensen op de plaatjes
Hoelaat eten we?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
Boodschapjes gedaanIig voor vanavond. En na al die zooi in Schotland vanavond eens een heerlijke zuurkoolstamppot met een flinke bal gehakt
En spekkies
Ik vind het ook altijd moeilijk om weg te doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zal ik doen met die kilo's papierwerk die ik van behaalde vakken heb bewaard? Heb ze al 5 jaar niet meer ingekeken... kan wel weg, toch?
17:30quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd moeilijk om weg te doen
Maar tja waarom zou je het houden?
Weggooien als je ze niet meer nodig hebtquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zal ik doen met die kilo's papierwerk die ik van behaalde vakken heb bewaard? Heb ze al 5 jaar niet meer ingekeken... kan wel weg, toch?
Ik ben duidelijk geen boeddhistquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Als ik buddhist was zou ik het allang weggegooid hebben. Anti materialisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |