ja ik snapte er eerst niets vanquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk best een vreemde post zo
CF zou trots op me zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters..![]()
En na 10x het zelfde verhaal te hebben gehoord is het ook wel een keer klaar met de oh's en aahh's
shit! stuur het de andere kant op ajb!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het regent hier sinds een half uur
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
HoiFoto's zijn klaar *slaakt zucht van verlichting* Nu kan ik me eindelijk aan gaan kleden en boodschappen doen en eten en zo
jaaa alleen niet nu. zal maandag kijken. sowieso iets te snacken tijdens een date met jij en Aurequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat werkt zeker niet bij iedereen
En jij bent diegene die dat moet doen?
@FFT hier met die cashews! heb ik iets te doen tijdens het lopen
Ja! Morgen of zoquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
de zon schijnt hier nog heerlijk!![]()
jaaa! Moeten snel maar weer een datum prikken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaa alleen niet nu. zal maandag kijken. sowieso iets te snacken tijdens een date met jij en Aure
heel goed, alleen doet jou pijn? hoop ik niet. super dat je wilt helpen maar tis niet jouw probleemquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als FF aangaf het als kwetsend te ervaren was ik wel gestopt. Maar zoals je zelf ook kon zien had ik juist het idee dat ze het prettig vond als iemand haar verstand eens aansprak in plaats van alleen haar gevoel, welke ueberhaupt de aanleiding was tot haar ongelukkigheid.
Bovendien speelt dit ook al een paar maanden bij FF, en doet het mij idd pijn om haar die kerel steeds zien te verdedigen terwijl het haar zelf ook pijn doet.
Ik had natuurlijk ook de knuffelmethode op haar kunnen toepassen en zeggen dat ze geduld en liefde moet tonen voor die jongen, want dan zou het zéker goedkomen. Had je dat liever gezien?
Ik zat al op mijn handenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
Dit is eigenlijk best een vreemde post zo
Oh dat kan, de grens van functionele venijnigheid klinkt ligt niet bij iedereen op dezelfde plek he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je vaak net iets te venijnig naar FFT toe, Steer. Misschien bedoelt Sarabi dat.
Hier ook, beddegoed hangt lekker buitenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
de zon schijnt hier nog heerlijk!![]()
mag ik een klinker kopen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier ook, beddegoed hangt lekker buiten
Alleen moest ik eerst een paar meter klimop verwijderen bij ons slpkmr raam voor ik het kwijt kon
Klimop : het had verboden moeten worden
Vind je dat echt? Die toon heb ik nog helemaal niet gezien. Ik vind het juist geweldig dat hij zo geduldig steeds maar blijft uitleggen in verschillende bewoordingen om echt tot haar door te kunnen dringen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je vaak net iets te venijnig naar FFT toe, Steer. Misschien bedoelt Sarabi dat.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrm? m ht slpkmr rm n t knnn gn?
Wat een wijsheid!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Als je je gepikeerd/boosch en of kwaad voelt omdat er een opmerking over je gedrag/handeling gemaakt wordt, klopt die opmerking meestal wel
Dit willen we helemaal niet wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
zo Mr.Mo maar 's even uit z'n hardloopkleren praten
Ik doe mijn bestquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
http://series.peterdehoog.nl/Schotland2010/
Mooi P, die waterval foto's met een langere sluitertijd en kleinere diafragma vind ik mooiquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
Dat was dus de reden waarom ik ND-filters heb gekocht voor ik op pad gingquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi P, die waterval foto's met een langere sluitertijd en kleinere diafragma vind ik mooi
Kijk. Zo heb ik toch ook nog een nuttige functie in het bestaan van Steer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
Dan is er altijd golferdie in niet mis te stane bewoordingen aan mij uitlegt dat ik niet zo handig bezig ben.
En soms komt dat best hard aan maar dat voedt me alleen maar wat ik al wist, maar niet deed.
Denk het welquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
echt super. Volgende keer naar de Hooglanden en Skye?
Prullebakken zijn idd duur! Die designpedaalemmers zijn een paar tientjes tot wel honderd EURquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga vandaag maar eens op zoek naar een prullebak voor de keuken, valt zo ontzettend tegen nl. of mega te duur.. of te goedkope shizzle en ook dus kwantiteit
Veel mooie lichten en luchten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
Ja bizar had laatst een mooie, maar die was iets van 140 euro dat vind ik net ff teveel , tot 80 euro vind ik echt de max! dat is al veelquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Prullebakken zijn idd duur! Die designpedaalemmers zijn een paar tientjes tot wel honderd EURDie plastic dingen voor buiten zijn ook al 15 EUR
voor een beetje geperst plastic.
Oh dat waren die zonnebrillen toch? Die op elke golflengte ongeveer evenveel licht tegenhouden?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was dus de reden waarom ik ND-filters heb gekocht voor ik op pad ging
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik te lui ben om dat aan te passenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:45 schreef golfer het volgende:
en waarom staat er onder copyright 2008?
Yupquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh dat waren die zonnebrillen toch? Die op elke golflengte ongeveer evenveel licht tegenhouden?
Da's wel handig want dan hoef je ook niet het diafragma dicht te knijpen.
En dat dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:50 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het juist wel lollig dat een prototype conflictvermijder zo bot en direct kan zijn tegen iemand
Je had inderdaad geen optimaal licht, maar toch veel mooie plaatjes en een paar echte juweeltjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |