Wij ook. Ongeveer ¤ 99.990 verwijderd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn al op weg, dát wel, maar we zijn nog wel even van de ¤100.000 verwijderd
ooh sorry, ik zal oplettenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je flirt iets teveel met me de laatste tijd
whehequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij ook. Ongeveer ¤ 99.990 verwijderd.
me 2 ongeveerquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
sorryquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef LieLie het volgende:
Ik krijg een advertentie onder het topic van een datingsite voor volslanke mensen
En ik krijg reclame voor designmeubels en architectenbureau'squote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
Nu reclame voor korting bij de Mac, ik zie een verband
Ik vind dat echt een griezelige advertentiequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef LieLie het volgende:
Ik krijg een advertentie onder het topic van een datingsite voor volslanke mensen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
Nu reclame voor korting bij de Mac, ik zie een verband
Beetje afhankelijk van de dag van de maandquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die krijg ik ook, dat verbaasd me nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:52 schreef golfer het volgende:
Reclame voor een Instantlening hier.
Hoe zouden ze toch weten dat we altijd geld tekort komen
Dat is zijn opvoedkundige toonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Damn ik ben aan het teruglezen.....
Steer je zal er vast alle reden voor hebben maar als je ooit zo op mij gaat reageren als op FFT....
Ik krijg daten en chatten met volslanke mensen, lijkt me dus toch niet helemaal maatwerkquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:52 schreef golfer het volgende:
Reclame voor een Instantlening hier.
Hoe zouden ze toch weten dat we altijd geld tekort komen
ik had het idee dat hij het goed bedoelde. eerder van wakker schudden met harde feitenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Damn ik ben aan het teruglezen.....
Steer je zal er vast alle reden voor hebben maar als je ooit zo op mij gaat reageren als op FFT....
Gevalletje maatwerkquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als pedagoog vind ik het niet een goede opvoedkundige toon
dat is wel een serieus teken eigenlijk als ik het meeste over hamburgers en patat praatquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Die krijg ik ook, dat verbaasd me nietVolgens mij komt het door de dingen die je hier bespreekt ofzo.
Waarschijnlijk weet hij er inderdaad ook al meer overquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had het idee dat hij het goed bedoelde. eerder van wakker schudden met harde feiten
Nou ja,er komt vrij veel patat/macdonalds voor in het wat eten we vandaag topic met jouw bijdragenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel een serieus teken eigenlijk als ik het meeste over hamburgers en patat praat
We proberen juist aan te geven dat ze er niet mee moet zitten, omdat het een lapzwans is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij er inderdaad ook al meer over
Maar ik vond het een beetje onnodig kwetsen als je aangeeft er mee te zitten
vind het wel lief van je dat je dit zeiquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
patat niet hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou ja,er komt vrij veel patat/macdonalds voor in het wat eten we vandaag topic met jouw bijdragen
weet niet welke maar niet ik en Steer, want niemand mag meer zo tegen me pratenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar ging ik al vanuit
Dus binnenkort een Cul SC setje?
Dan is het goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
We proberen juist aan te geven dat ze er niet mee moet zitten, omdat het een lapzwans is.
wij waren toch al een setjequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet niet welke maar niet ik en Steer, want niemand mag meer zo tegen me praten
Empathie alleen leidt niet tot gedragsverandering. Er zal cognitief iets veranderd moeten worden, en daarmee word je vaak met je neus op de boter gedrukt. Empathie alleen en aanmoedigingen bij destructief gedrag zal het doorgaan van destructief gedrag alleen versterken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het regent hier sinds een half uurquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef FutureFairytale het volgende:
loopse Sarabi! heerlijk weer heb je ervoor!
Dat werkt zeker niet bij iedereenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Empathie alleen leidt niet tot gedragsverandering. Er zal cognitief iets veranderd moeten worden, en daarmee word je vaak met je neus op de boter gedrukt. Empathie alleen en aanmoedigingen bij destructief gedrag zal het doorgaan van destructief gedrag alleen versterken.
Zachte heelmeesters..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Empathie alleen leidt niet tot gedragsverandering. Er zal cognitief iets veranderd moeten worden, en daarmee word je vaak met je neus op de boter gedrukt. Empathie alleen en aanmoedigingen bij destructief gedrag zal het doorgaan van destructief gedrag alleen versterken.
Blijkbaar, want ze zet het steeds hier neerquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat werkt zeker niet bij iedereen
En jij bent diegene die dat moet doen?
Dit is eigenlijk best een vreemde post zoquote:
das waar, waarschijnlijk komt het omdat ik het nog geen 10x heb gelezen dat ik het zo lomp vondquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ze zet het steeds hier neer
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
das waar, waarschijnlijk komt het omdat ik het nog geen 10x heb gelezen dat ik het zo lomp vond
en ja nu ben ik echt weg, tot over een half uur
en ik ben niet loops
Als FF aangaf het als kwetsend te ervaren was ik wel gestopt. Maar zoals je zelf ook kon zien had ik juist het idee dat ze het prettig vond als iemand haar verstand eens aansprak in plaats van alleen haar gevoel, welke ueberhaupt de aanleiding was tot haar ongelukkigheid.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat werkt zeker niet bij iedereen
En jij bent diegene die dat moet doen?
@FFT hier met die cashews! heb ik iets te doen tijdens het lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |