Tot nu toe wel, wel druk maarja zolang het me interesseert maakt dat niet zo gek veel uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net gestarthopelijk bevalt het goed
\
En hoe oud?
Is het voetbal neit in de buurt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil eigenlijk naar het voetbal, niet naar een feest.
Het voetbal is hier, het feest Dronten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het voetbal neit in de buurt?
Hopplaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zit tof, ik moet mijn haar vaker zo doen.
Hmm, das wel vervelend...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het voetbal is hier, het feest Dronten.
Absoluut niet, het is een 25-jarig huwelijksfeest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, das wel vervelend...
Kun je niet een andere keer op visite gaan daar en dan een feestje bouwen? Of later gaan ofzo?
Drontenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het voetbal is hier, het feest Dronten.
Ola, je zal zien als je dan op het feest bent dat het super gezellig is, dat is altijd als je er geen zin in hebtquote:
Ohw zo... mja, dat is dan wel balen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Absoluut niet, het is een 25-jarig huwelijksfeest.
Goed zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En het feest wordt leuk, we hebben een leuke familie. Dus dat komt wel goed.
Kallyquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Kally het volgende:
Hier regent het hard ook, en je hebt vanavond Over the Hedge, die is wel erg lachen
Nu heb ik een waterig zonnetje, maar de lucht is echt donker.quote:
Leukquote:
Zie je dat zeg ik altijd tegen haar, maar mij gelooft ze nietquote:
Ik zit met open mond ook nog.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Zie je dat zeg ik altijd tegen haar, maar mij gelooft ze niet
Ik ben blij dat jij het nu ook zegtquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Doe eens niet overdrijven, nu is je geloofwaardigheid helemaal weg.
Maar toch zitten mijn haartjes tof.
Ik hoop met je mee!!! Zou zonde zijn als er regen komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu heb ik een waterig zonnetje, maar de lucht is echt donker.
Wel jammer er is vanmiddag in de stad een bootjestocht, kinderen erbij verkleed als Nemo enzo, hoop dat het redelijk droog blijft voor hun
Yep, een goede uitstraling en dat is zo veel beter dan een mooi koppie wat verder geen emoties heeftquote:
Kan ik niets aan doen dat jij het zo opvat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Dit iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, een goede uitstraling en dat is zo veel beter dan een mooi koppie wat verder geen emoties heeft
Ja haha aan de andere kant, het is 1 groot zuipfestijn dus de meeste gaan toch welquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee!!! Zou zonde zijn als er regen komt
O die probeer ik al een eeuwigheid mooi op de foto te zetten als ik die zie, maar ja ik heb maar een simpel cameraatje dus het wil niet echt lukkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
We hadden vanochtend een keimooie regenboog
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
We hadden vanochtend een keimooie regenboog
Verven, plinten nu eindelijk eens helemaal afmaken, aan de kinderkamers beginnen en en en enquote:
Verven is opzich wel tof toch? Behalve de stank dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Verven, plinten nu eindelijk eens helemaal afmaken, aan de kinderkamers beginnen en en en en
Aan het eind van de dag wacht vino!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Verven, plinten nu eindelijk eens helemaal afmaken, aan de kinderkamers beginnen en en en en
Ja verven vind ik niet erg, maar ik denk dat ik vandaag even huishoudelijke klusjes doe en morgen de grotere dingenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verven is opzich wel tof toch? Behalve de stank dan.
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag wacht vino!
Aan het eind ben je blij dat je het hebt gedaan...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Spa roodquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb besloten 3 kilo kwijt te raken dus heb water en spa rood gehaald geen drank
Jawel maar heb ook ff een mindere periode dus kan me er gewoon moeilijk toe zetten zeg maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan het eind ben je blij dat je het hebt gedaan...
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb besloten 3 kilo kwijt te raken dus heb water en spa rood gehaald geen drank
quote:
Ohw zo...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar heb ook ff een mindere periode dus kan me er gewoon moeilijk toe zetten zeg maar
Ja dat zal het wel wordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo...
Kan je het niet een andere keer doen dan?
Maar dat is minder leuk voor de kleintjes. Ook al houdt Nemo wel van waterquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja haha aan de andere kant, het is 1 groot zuipfestijn dus de meeste gaan toch wel![]()
Hoe was het stappen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
Ohh ik heb Zumbam het totaalpakket gedownload, in het Duits![]()
Weiter machen! Jetz der'Easy Beat drei im richtigen Tempo! Fertig??'
ik word gewoon bang
ik word gewoon bang
FireFTP?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef Myraela het volgende:
Hmmpf, hoe heet die upload/server iets toegang add on van firefox ookalweer?
ik word gewoon bang
dat lijkt me wel verstandig dan... Je moet wel goed op jezelf passen hequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel worden![]()
Misschien beter als ik even wat rust neem, boog staat iets te vaak te gespannen
Jawel, probeer ik ook hoor maar ja als je alles alleen moet regelen loop je jezelf wel eens voorbij en dat merk je achteraf pasquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat lijkt me wel verstandig dan... Je moet wel goed op jezelf passen he
JA!quote:
Nee, vind ik eigenlijk juist keislimquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
JA!Dankjewel.
Ik had het al opgezocht in de powerpoint van school.
Is het heel raar als ik gewoon thuis die powerpoints en opdrachten enzo van de hogeschool ga volgen zodat ik volgend jaar al een beetje geoefend heb?
Nee, heel slimquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
JA!Dankjewel.
Is het heel raar als ik gewoon thuis die powerpoints en opdrachten enzo van de hogeschool ga volgen zodat ik volgend jaar al een beetje geoefend heb?
dan praat je terug?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een vrouwenstem op de autonavigatie waar ik echt niet tegen kan, als ik zin heb om lekker van me af te kletsen zet ik die stem erop.
Nee lijkt mij juist erg slimquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
JA!Dankjewel.
Ik ken het...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, probeer ik ook hoor maar ja als je alles alleen moet regelen loop je jezelf wel eens voorbij en dat merk je achteraf pas
Ik scheld die dingen (ook) vaak uitquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een vrouwenstem op de autonavigatie waar ik echt niet tegen kan, als ik zin heb om lekker van me af te kletsen zet ik die stem erop.
Ik zing altijd mee met de radio. Zoals in die autoreclame.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scheld die dingen (ook) vaak uit
Ja, in de zin van: "ach mens met je achterlijke accent, leer die straatnaam eens fatsoenlijk uitspreken."quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ken het...![]()
Gewoon neit doen dan
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zing altijd mee met de radio. Zoals in die autoreclame.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in de zin van: "ach mens met je achterlijke accent, leer die straatnaam eens fatsoenlijk uitspreken."
Oh ja, gewoon met headbangen en die hele zooi erbij, wat boeit mij hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zie wel eens mensen kijken naar me ga ik nog meer gek doen
Ja, doe ik ook. Heerlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zie wel eens mensen kijken naar me ga ik nog meer gek doen
Dat iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in de zin van: "ach mens met je achterlijke accent, leer die straatnaam eens fatsoenlijk uitspreken."
En dan doe ik het goed voor terwijl ik weet dat ze het daarna nog eens probeert en dan kan ik weer boos worden.quote:
Ja zoals ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, gewoon met headbangen en die hele zooi erbij, wat boeit mij het
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, die DVD is nagesynchroniseerd![]()
Dat maakt het nóg slechter
Omg wat herkenbaarquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan doe ik het goed voor terwijl ik weet dat ze het daarna nog eens probeert en dan kan ik weer boos worden.
Hahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan doe ik het goed voor terwijl ik weet dat ze het daarna nog eens probeert en dan kan ik weer boos worden.
Wtfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |