Voor zover ik zag was het geen filler. Al kunnen ze natuurlijk wel net zoals de vorige eps, de ep wat oprekken....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kenju het volgende:
Ik vond het geen filler. Het was gewoon het typische dialoog, maar van een saaie soort eigenlijk in de lijn van de afgelopen paar afleveringen. Ik weet trouwens niet zeker of de volgende aflevering een filler wordt. Ik dacht in eerste instantie van wel, maar het kan zomaar iets zijn dat van belang is. De volgende aflevering gaat immers over de samenkomst van de naties.
Hij was altijd de gaafste man. Het schreeuwerige, het onbeduidende, de eeuwige underdog, de sympathie voor de werker, hij is niet voor niets het hoofdpersonage. En dat vond ik in het begin er beter doorkomen dan tegenwoordig. De verworven wijsheid en het prediken ervan....niet oninteressant ofzo, maar niet per definitie tof ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je dit een filler noemt, dan weet je niet wat de definitie is van een filler episode.Ja, ze gebruiken jammer genoeg weer heel veel flashbacks en herhalingen. Maar die speech van Naruto tegen Sasuke was echt
![]()
![]()
Naruto heeft zich echt onwikkelt van één van de minste naar één van de gaafste personages van de serie.
Ik heb anders geen filler gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Nic1 het volgende:
Leuke aflevering, en voor de verandering nuttige filler toegevoegd die niet het verhaal verpesten.
Filler?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Nic1 het volgende:
Leuke aflevering, en voor de verandering nuttige filler toegevoegd die niet het verhaal verpesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen naruto deze week, over 2 weken een dubbelaflevering vanwege de film die de 30ste uitkomt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geen Naruto deze week? Of is die gewoon heel laat?
Ze gaan gewoon een reis langs ontelbaar veel eilanden maken totdat we er net zo ziek van worden als die irritante "a place to return to"-fillers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
![]()
En uit de preview lijkt dat de volgende ook weer een filler is.
Ik denk dat het nu een soort pokémon seizoen gaat wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een reis langs ontelbaar veel eilanden maken totdat we er net zo ziek van worden als die irritante "a place to return to"-fillers.
Naruto-fillersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een reis langs ontelbaar veel eilanden maken totdat we er net zo ziek van worden als die irritante "a place to return to"-fillers.
Jaaaa! The Orange League, maar dan Naruto stylequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:12 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu een soort pokémon seizoen gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
Manga spoiler!!!!!Welke fucker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Mooi, dan ga ik weer lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The curry of life....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Baszh het volgende:
[..]
Naruto-fillers![]()
Jammer dat ze vaak zo slecht zijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
Manga spoiler!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mangaspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Nu moet ik wel zeggen dat ik wel benieuwd ben naar die Rock Lee-aflevering. Heb toch altijd wel een bepaalde sympathiek voor het karakter gekregen sinds dat gevecht tegen Gaara tijdens de chunin-examens en tegen Kimmimaro. Verder spreekt de vraag of hij inderdaad geen talent heeft voor Nin- of Genjitsu (wat Kakashi zich afvroeg tijdens dat gevecht tegen Gaara) me wel aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:20 schreef Nic1 het volgende:
Hmz, de fillers blijven nog wel even zo te zien:
September 1 (227)
「Island of oblivion」
「忘却の島」
September 8 (228)
「Fight, Rock Lee」
「闘えロックリー」
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef Lithia het volgende:
[..]Shame on you.SPOILER: mangaspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wel elke week nog een manga om te lezen, dan kom je de tijd wel door.quote:
Hoezo zou je kleine dingetjes missen? Het wordt toch aangekondigd als ze weer verder gaan met het normale plot van de manga?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Kenju het volgende:
Soms zijn de fillers wel ok. Maar deze zijn werkelijk geen flikker aan. Ik moet ze echter wel kijken, omdat ik anders bang ben dat ik net dat kleine dingetje mis oid. Van de week zag ik er gewoon tegenop om die 20 minuten te kijken. Kinderachtig, geen degelijke actie, geen lompe humor, geen 'foute cool factor' (zoals bijv. in de vorige reeks fillers waar hij een aflevering in zo'n groene jumpsuit van Guy een missie afwerkt), etc. etc.
is dat zo?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo zou je kleine dingetjes missen? Het wordt toch aangekondigd als ze weer verder gaan met het normale plot van de manga?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef Nic1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:30 schreef D3ft0n3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef Skillstorm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef ik komende maand in ieder geval geen eps te downloaden......quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef hornage het volgende:
NOOOOOOOOOOO!!!!
http://www.saiyanisland.c(...)ember-2011-schedule/
When does the hurting stop!
Ja, rasengan is gewoon het enige wat hij heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef Picchia het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Naruto eindelijk eens een keer een originele nieuwe jutsu krijgt.
En clones, summons en wind element op wapens. Maar dat laatste gebruikt hij nooit. En een paar verschillende vormen / chakra control, maar dat zijn geen echte jutsu's.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, rasengan is gewoon het enige wat hij heeft.
Rasen shuriken?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
En clones, summons en wind element op wapens. Maar dat laatste gebruikt hij nooit. En een paar verschillende vormen / chakra control, maar dat zijn geen echte jutsu's.
Gief?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zojuist spoilers gezien van de manga van deze week: hubba hubba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |