Voor zover ik zag was het geen filler. Al kunnen ze natuurlijk wel net zoals de vorige eps, de ep wat oprekken....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:00 schreef Kenju het volgende:
Ik vond het geen filler. Het was gewoon het typische dialoog, maar van een saaie soort eigenlijk in de lijn van de afgelopen paar afleveringen. Ik weet trouwens niet zeker of de volgende aflevering een filler wordt. Ik dacht in eerste instantie van wel, maar het kan zomaar iets zijn dat van belang is. De volgende aflevering gaat immers over de samenkomst van de naties.
Hij was altijd de gaafste man. Het schreeuwerige, het onbeduidende, de eeuwige underdog, de sympathie voor de werker, hij is niet voor niets het hoofdpersonage. En dat vond ik in het begin er beter doorkomen dan tegenwoordig. De verworven wijsheid en het prediken ervan....niet oninteressant ofzo, maar niet per definitie tof ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je dit een filler noemt, dan weet je niet wat de definitie is van een filler episode.Ja, ze gebruiken jammer genoeg weer heel veel flashbacks en herhalingen. Maar die speech van Naruto tegen Sasuke was echt
![]()
![]()
Naruto heeft zich echt onwikkelt van één van de minste naar één van de gaafste personages van de serie.
Ik heb anders geen filler gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Nic1 het volgende:
Leuke aflevering, en voor de verandering nuttige filler toegevoegd die niet het verhaal verpesten.
Filler?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Nic1 het volgende:
Leuke aflevering, en voor de verandering nuttige filler toegevoegd die niet het verhaal verpesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen naruto deze week, over 2 weken een dubbelaflevering vanwege de film die de 30ste uitkomt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geen Naruto deze week? Of is die gewoon heel laat?
Ze gaan gewoon een reis langs ontelbaar veel eilanden maken totdat we er net zo ziek van worden als die irritante "a place to return to"-fillers.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
![]()
En uit de preview lijkt dat de volgende ook weer een filler is.
Ik denk dat het nu een soort pokémon seizoen gaat wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een reis langs ontelbaar veel eilanden maken totdat we er net zo ziek van worden als die irritante "a place to return to"-fillers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |