Naruto-fillersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon een reis langs ontelbaar veel eilanden maken totdat we er net zo ziek van worden als die irritante "a place to return to"-fillers.
Jaaaa! The Orange League, maar dan Naruto stylequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:12 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu een soort pokémon seizoen gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
Manga spoiler!!!!!Welke fucker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Mooi, dan ga ik weer lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The curry of life....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:54 schreef Baszh het volgende:
[..]
Naruto-fillers![]()
Jammer dat ze vaak zo slecht zijn.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Skillstorm het volgende:
Manga spoiler!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mangaspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Nu moet ik wel zeggen dat ik wel benieuwd ben naar die Rock Lee-aflevering. Heb toch altijd wel een bepaalde sympathiek voor het karakter gekregen sinds dat gevecht tegen Gaara tijdens de chunin-examens en tegen Kimmimaro. Verder spreekt de vraag of hij inderdaad geen talent heeft voor Nin- of Genjitsu (wat Kakashi zich afvroeg tijdens dat gevecht tegen Gaara) me wel aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:20 schreef Nic1 het volgende:
Hmz, de fillers blijven nog wel even zo te zien:
September 1 (227)
「Island of oblivion」
「忘却の島」
September 8 (228)
「Fight, Rock Lee」
「闘えロックリー」
quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef Lithia het volgende:
[..]Shame on you.SPOILER: mangaspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wel elke week nog een manga om te lezen, dan kom je de tijd wel door.quote:
Hoezo zou je kleine dingetjes missen? Het wordt toch aangekondigd als ze weer verder gaan met het normale plot van de manga?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Kenju het volgende:
Soms zijn de fillers wel ok. Maar deze zijn werkelijk geen flikker aan. Ik moet ze echter wel kijken, omdat ik anders bang ben dat ik net dat kleine dingetje mis oid. Van de week zag ik er gewoon tegenop om die 20 minuten te kijken. Kinderachtig, geen degelijke actie, geen lompe humor, geen 'foute cool factor' (zoals bijv. in de vorige reeks fillers waar hij een aflevering in zo'n groene jumpsuit van Guy een missie afwerkt), etc. etc.
is dat zo?quote:Op woensdag 28 september 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo zou je kleine dingetjes missen? Het wordt toch aangekondigd als ze weer verder gaan met het normale plot van de manga?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |