Dat dacht pain ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het nu precies zit met Akatsuki. Ik dacht dat Pain de leider was. Maar kennelijk bestaan ze nog steeds en verzamelen ze nog steeds de Bijuu. Madara was eerst als Tobi toch helemaal geen onderdeel van Akatsuki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ArcticBlizzard op 08-04-2011 15:38:44 (whoops spoiler) ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ik heb sinds aflevering 20 van de eerste paar naruto's nooit meer intro's/outro's gekeken. Vind die deuntjes echt afschuwelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef hornage het volgende:
Jah, ook nieuwe intro, er gaat veel vets komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, Kisame vocht tegen the perfect 8 tails jinchiriku tegelijk met een hokage. Niet de minste. En hij was alleen. Samen met Itachi moet hij echt onverslaanbaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer dat dat gevecht niet wat uitgebreider was, en dat we geen Bee+Samehada vs Kisame hebben gezien. Verder ook jammer dat Kisame, die kennelijk zo sterk was, zo snel verloor. Ik vraag me af of we ook nog eens te horen krijgen hoe het zit met die village of the myst figuren. Waar komen die zwaarden vandaan, en hoe zit het met dat haaie uiterlijk van Kisame en met die tanden die zovelen uit the village of the myst hebben?
Zitten er al ogen in of moet hij nog gesocket worden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Nic1 het volgende:
De sharingarm was een beetje matig geanimeerd, hopelijk beter de volgende aflevering.
Op www.narutoget.com kun je hem online streamen, gisternacht om 1 uur stond de helft er al op dus zal nu wel helemaal vertaald zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef hornage het volgende:
Vanavond weer nieuwe aflevering kijken![]()
De laatste film is trouwens ook net uit op DVD dus is ergens te downen lijkt me. Kan alleen nog nergens een goede vinden... Iemand al gelukt?
Idee trouwens om dit topic in een reeks te plaatsen?
Bedankt!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Op www.narutoget.com kun je hem online streamen, gisternacht om 1 uur stond de helft er al op dus zal nu wel helemaal vertaald zijn.
Had hetzelfde hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik schrok echt even toen Danzo voor de eerste keer dood ging![]()
Dacht even zou toch niet zo makkelijk gaan.
Niet alles hoeft 5909003283080340P te zijn in HHHHHD. Tering zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik heb een stukje gecheckt, maar de kwaliteit is ruk. Ik wacht nog wel even geduldig...
Waarom niet? Itachi en zijn haaienvriendje vielen ook makkelijk en snel terwijl je daar juist veel van zou verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dacht even zou toch niet zo makkelijk gaan.
Fok! Jah! Hopelijk iets heel vets!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef Kijana het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat voor jutsu Itachi aan Naruto heeft gegeven toen ze elkaar tegen kwamen ergens in het begin van Shippuden. Iets waarvan Itachi zei dat hij hoopt dat Naruto het nooit hoeft te gebruiken tegen Sasuke.
In de manga staat het geloof ik ook nog niet?
Verder is de anime weer tof geanimeerd.
Komt Jugo aan met zijn 202 cmquote:Op maandag 2 mei 2011 08:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ze zijn allemaal ook pas 16 ofzo hè
Tevens zijn ze Japans en dat zijn niet de grootste
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH
Ik groei niet meer sinds mijn 15e of 16e.quote:Op maandag 2 mei 2011 08:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ze zijn allemaal ook pas 16 ofzo hè
Tevens zijn ze Japans en dat zijn niet de grootste
Ik vond die poging om Danzo op het einde opeens toch nog eens menselijker te maken en z'n dood meer emotionele impact te geven met die flashback ook een beetje flauw. Danzo was idd gewoon een machtsbeluste ass.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Danzo is gewoon een ass. De Japanners zijn er goed in, die dramatische effecten momenten vertolken. Maar Danzo heeft altijd 'number one' voor ogen gehad. Oprechte liefde voor Konoha, maar wel als onderdeel van zijn eigen ego, dat hij de prime master van Konahakure moest zijn.
Sasuke heeft natuurlijk wel heel lang intensief getraind met en onder Orochimaru. En heeft daarna ook gevechten gehad met mensen van Akatsuki. Wat niet de minste zijn en allemaal op kage-klasse zijn minimaal. Daarnaast heeft hij altijd al veel meer talent gehad dan Naruto. Dus hij is niet opeens zo sterk.quote:Maar het blijft vreemd op mij overkomen dat Sasuke zomaar zo sterk is geworden. Naruto moet de meest diepe gevechten afleveren en Sasuke zwerft maar een beetje rond en is zomaar sterk genoeg om iemand als Danzo van kage-klasse te verslaan. En dat Danzo niet nogmaals kon pieken in 'een gevecht der ogen' vond ik ook teleurstellend. Ik had liever gezien dat Madara had moeten ingrijpen....
Beetje rond blijft zwerven, beetje je eigen broer vermoorden, ja, die Sasuke is echt een luie donderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Danzo is gewoon een ass. De Japanners zijn er goed in, die dramatische effecten momenten vertolken. Maar Danzo heeft altijd 'number one' voor ogen gehad. Oprechte liefde voor Konoha, maar wel als onderdeel van zijn eigen ego, dat hij de prime master van Konahakure moest zijn.
Maar het blijft vreemd op mij overkomen dat Sasuke zomaar zo sterk is geworden. Naruto moet de meest diepe gevechten afleveren en Sasuke zwerft maar een beetje rond en is zomaar sterk genoeg om iemand als Danzo van kage-klasse te verslaan. En dat Danzo niet nogmaals kon pieken in 'een gevecht der ogen' vond ik ook teleurstellend. Ik had liever gezien dat Madara had moeten ingrijpen....
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:07 schreef DemonRage het volgende:
[..]En terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Normaal heb ik het ook niet zo op flashback afleveringen. Maar in deze twee gevallen heeft het wel nut. Want het gaat om hoe zowel Sakura als Naruto hun relatie met Sasuke herbeoordelen.
Nee, we kennen ze nu wel. We hoeven niet alle flashbacks 1000 keer te zien. We weten best wat er allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Normaal heb ik het ook niet zo op flashback afleveringen. Maar in deze twee gevallen heeft het wel nut. Want het gaat om hoe zowel Sakura als Naruto hun relatie met Sasuke herbeoordelen.
Nou bepaalde flashbacks komen keer op keer terugquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoezo? Er zaten maar een paar flashbacks in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef oinkoink12 het volgende:
Zucht, ik denk dat ik 4 afleveringen in de wacht zet voordat ik een keer ga kijken... Deze aflevering was weer teleurstellend.
Lees de manga zou ik zeggen.quote:
Ah, de anime is nu daar. Leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgende week is het volgens mij ook niet veel beter. Nu de wat flashbacks van Naruto waarschijnlijk. In de preview van volgende week zaten ook geen gevechtscene's, op een frame van een kunai gooiende Sasuke na. Dus niet echt iets om naar uit te kijken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Minder flashbacks, maar wel weer veel herhalingen. Waar sloeg dat einde op? Krijg je tegenwoordig als een chidori en rasengan botsen een soort vredige dimensie waar je kan bijkletsen
Sasuke.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik herinner me dat er ooit werd gezegd dat wanneer 2 sterke krijgers 1 klap aan elkaar uitdelen ze elkaar begrijpen. Geen idee wie het zei...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |