Dat dacht pain ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik vraag me wel af hoe het nu precies zit met Akatsuki. Ik dacht dat Pain de leider was. Maar kennelijk bestaan ze nog steeds en verzamelen ze nog steeds de Bijuu. Madara was eerst als Tobi toch helemaal geen onderdeel van Akatsuki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ArcticBlizzard op 08-04-2011 15:38:44 (whoops spoiler) ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ik heb sinds aflevering 20 van de eerste paar naruto's nooit meer intro's/outro's gekeken. Vind die deuntjes echt afschuwelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 22:47 schreef hornage het volgende:
Jah, ook nieuwe intro, er gaat veel vets komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, Kisame vocht tegen the perfect 8 tails jinchiriku tegelijk met een hokage. Niet de minste. En hij was alleen. Samen met Itachi moet hij echt onverslaanbaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:06 schreef Xaobotnik het volgende:
Jammer dat dat gevecht niet wat uitgebreider was, en dat we geen Bee+Samehada vs Kisame hebben gezien. Verder ook jammer dat Kisame, die kennelijk zo sterk was, zo snel verloor. Ik vraag me af of we ook nog eens te horen krijgen hoe het zit met die village of the myst figuren. Waar komen die zwaarden vandaan, en hoe zit het met dat haaie uiterlijk van Kisame en met die tanden die zovelen uit the village of the myst hebben?
Zitten er al ogen in of moet hij nog gesocket worden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef Nic1 het volgende:
De sharingarm was een beetje matig geanimeerd, hopelijk beter de volgende aflevering.
Op www.narutoget.com kun je hem online streamen, gisternacht om 1 uur stond de helft er al op dus zal nu wel helemaal vertaald zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef hornage het volgende:
Vanavond weer nieuwe aflevering kijken![]()
De laatste film is trouwens ook net uit op DVD dus is ergens te downen lijkt me. Kan alleen nog nergens een goede vinden... Iemand al gelukt?
Idee trouwens om dit topic in een reeks te plaatsen?
Bedankt!quote:Op donderdag 28 april 2011 16:36 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Op www.narutoget.com kun je hem online streamen, gisternacht om 1 uur stond de helft er al op dus zal nu wel helemaal vertaald zijn.
Had hetzelfde hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik schrok echt even toen Danzo voor de eerste keer dood ging![]()
Dacht even zou toch niet zo makkelijk gaan.
Niet alles hoeft 5909003283080340P te zijn in HHHHHD. Tering zeg.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik heb een stukje gecheckt, maar de kwaliteit is ruk. Ik wacht nog wel even geduldig...
Waarom niet? Itachi en zijn haaienvriendje vielen ook makkelijk en snel terwijl je daar juist veel van zou verwachtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dacht even zou toch niet zo makkelijk gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |