quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Normaal heb ik het ook niet zo op flashback afleveringen. Maar in deze twee gevallen heeft het wel nut. Want het gaat om hoe zowel Sakura als Naruto hun relatie met Sasuke herbeoordelen.
Nee, we kennen ze nu wel. We hoeven niet alle flashbacks 1000 keer te zien. We weten best wat er allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Normaal heb ik het ook niet zo op flashback afleveringen. Maar in deze twee gevallen heeft het wel nut. Want het gaat om hoe zowel Sakura als Naruto hun relatie met Sasuke herbeoordelen.
Nou bepaalde flashbacks komen keer op keer terugquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoezo? Er zaten maar een paar flashbacks in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef oinkoink12 het volgende:
Zucht, ik denk dat ik 4 afleveringen in de wacht zet voordat ik een keer ga kijken... Deze aflevering was weer teleurstellend.
Lees de manga zou ik zeggen.quote:
Ah, de anime is nu daar. Leuk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Volgende week is het volgens mij ook niet veel beter. Nu de wat flashbacks van Naruto waarschijnlijk. In de preview van volgende week zaten ook geen gevechtscene's, op een frame van een kunai gooiende Sasuke na. Dus niet echt iets om naar uit te kijken.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Minder flashbacks, maar wel weer veel herhalingen. Waar sloeg dat einde op? Krijg je tegenwoordig als een chidori en rasengan botsen een soort vredige dimensie waar je kan bijkletsen
Sasuke.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik herinner me dat er ooit werd gezegd dat wanneer 2 sterke krijgers 1 klap aan elkaar uitdelen ze elkaar begrijpen. Geen idee wie het zei...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |