en daarna eet hij hem nog op ook hequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat je cavia geven?![]()
Koen je kan te veel delen he
OMG the horrorquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:09 schreef gomi het volgende:
[..]
en daarna eet hij hem nog op ook he
Neuj.quote:
quote:
quote:
Ja datquote:
Nou, dan geen kutscheetje.quote:
Roflsquote:
8, niet 9.quote:
en dan waarschuwt zijn vrouw hem om voorzichtig te doen met al die onbekende mensenquote:
kutscheet!! WAHAHAHquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stelletje watjes
* Trekt aan Bella dr vinger
quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:12 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan waarschuwt zijn vrouw hem om voorzichtig te doen met al die onbekende mensen
wordt nu gewoon bang van hem
UB40quote:
quote:
ik 1x ooit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
UB40die wilde ik altijd zo graag live zien, nooit gebeurd
Benny zijn envelopje wordt niet geel?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny zijn envelopje wordt niet geel?
quote:
Mijne wordt altijd rood.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie iedereen dat altijd zeggen, geheel overbodig uiteraard aangezien het envelopje idd geel wordt, dus ik wou dat ook eens doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie iedereen dat altijd zeggen, geheel overbodig uiteraard aangezien het envelopje idd geel wordt, dus ik wou dat ook eens doen!
Die van jou is loopsquote:
Oke dan snap ik hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie iedereen dat altijd zeggen, geheel overbodig uiteraard aangezien het envelopje idd geel wordt, dus ik wou dat ook eens doen!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:17 schreef iBenny het volgende:
Rauzer... check ff je twitter DM, want ik heb je een sms gestuurd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:17 schreef iBenny het volgende:
Rauzer... check ff je twitter DM, want ik heb je een sms gestuurd
Ik doe dat alleen bij bepaalde mensen die hun PM nooit lezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Direct Messagequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef Symphonic het volgende:
Waar staat DM voor?
Ik zie het vaker en kan er niets van maken
Direct Messagequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef Symphonic het volgende:
Waar staat DM voor?
Ik zie het vaker en kan er niets van maken
quote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef gomi het volgende:
maar ik ga ook maar sluiten
trusten vast allemaal
Trusten gomiquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Slaap lekker Gomiquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Welke mensen lezen in hemelsnaam hun pm niet danquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen bij bepaalde mensen die hun PM nooit lezen
Ik ga ook zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
ik doe nog 1 peuk en dan ga ik ook
Uiteraardquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Welke mensen lezen in hemelsnaam hun pm niet dan? Als ik zo'n geel envelopje zie, dan MOET ik daar gewoon op drukken
!
Ik, heb soms gewoon geen zinquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Welke mensen lezen in hemelsnaam hun pm niet dan? Als ik zo'n geel envelopje zie, dan MOET ik daar gewoon op drukken
!
quote:
Er zijn bepaalde mensen in de crew die er nog een paar honderd ongelezen hebbenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
!
Dus vrolijk doorFOK!ken maar geen zin om op het gele envelopje te drukkenquote:
Ik moet daarvoor op het forum gewaarschuwd worden anders zie ik het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
!
Ja dat heb ik gelezen vandaagquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde mensen in de crew die er nog een paar honderd ongelezen hebben
uhuquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus vrolijk doorFOK!ken maar geen zin om op het gele envelopje te drukken?
ik heb er ook nog een paar open staatn, allemaal CC'tjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus vrolijk doorFOK!ken maar geen zin om op het gele envelopje te drukken?
Nou ja dat is wel waar, ligt eraan van wie, ik kreeg steeds pm van iemand van Fok die ik niet echt ken en dan heb ik zoiets van ja uhhhhquote:
Behalve als ik je PM.quote:
Dat topicquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde mensen in de crew die er nog een paar honderd ongelezen hebben
Wtf welke user.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat is wel waar, ligt eraan van wie, ik kreeg steeds pm van iemand van Fok die ik niet echt ken en dan heb ik zoiets van ja uhhhh
Laat maar, hij vond me erg leukquote:
En datquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat is wel waar, ligt eraan van wie, ik kreeg steeds pm van iemand van Fok die ik niet echt ken en dan heb ik zoiets van ja uhhhh
Is het diegene die hier nu niet meer komt? Die ook in de OP staat?quote:
Hea?quote:
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het diegene die hier nu niet meer komt? Die ook in de OP staat?
Maar goed dan heb je er dus al op gedrukt anders weet je niet dat het die persoon is toch?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:22 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Die spreek ik wel op msn enzo![]()
Maar dat was iemand uit sex
he bah, sexquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee![]()
Die spreek ik wel op msn enzo![]()
Maar dat was iemand uit sex
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Ja maar het blijft nooit bij 1 pmquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar goed dan heb je er dus al op gedrukt anders weet je niet dat het die persoon is toch?
Sorry...quote:
Jawel en de 1e heb je zoiets van oke, maar na verloop van tijd zie je die naam en dan heb je zoiets van oke nu wel klaar ik lees hem niet maar verwijder hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar goed dan heb je er dus al op gedrukt anders weet je niet dat het die persoon is toch?
Kill it with fire?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
Iemand in de OP die hier niet meer komt? Dan moet ie eruit
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Maar wel lief dat je die foto van die druipende genotsknots met emmer boven je bed hebt gehangen
Je kunt ook blokkeren he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel en de 1e heb je zoiets van oke, maar na verloop van tijd zie je die naam en dan heb je zoiets van oke nu wel klaar ik lees hem niet maar verwijder hem
Jaquote:
Ja of een bitch zijn helpt ookquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:23 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed, nu we het er toch over hebben, Symph moet ff z'n PM lezen nu!
Nah Bella doelt op Torrio, ik zal eens vragen aan hem of hij nog komt, want voor zover ik weet heeft hij er niet zo'n zin meer inquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:27 schreef Koen66 het volgende:
OP is redelijk schoon qua namen nu, iedereen die er staat is er wel eens
Cee? Crazy-M? Kardinaal? Luna? Torrio>?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:27 schreef Koen66 het volgende:
OP is redelijk schoon qua namen nu, iedereen die er staat is er wel eens
truste Symphquote:
Slaap lekkerquote:
Cee Kardinaal en Luna komen wel eens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Cee? Crazy-M? Kardinaal? Luna? Torrio>?
Cee is toch nog op vakantie?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Cee is op vakantie?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij wil nog een opruiming in de OP?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Torrio is toch nog revalideren?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Cee Kardinaal en Luna komen wel eens.
Ja dat zei ik ookquote:
Maakt mij niet uit hoor, ik reageer alleen op Koen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij wil nog een opruiming in de OP?
Dat dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, dat werd wel duidelijk afgelopen week.
Welnee, die is alweer beter, die is gewoon drukquote:
handig voor de volgordequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... Chowi komt daarvoor in de plaats.
Chowi dr plaatje__!
Ja ik vond het ook nogal cruquote:
ah, knookquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee, die is alweer beter, die is gewoon druk
Jaquote:
Niksquote:
quote:
Oh dat vond ik nou wel weer meevallen, het was alleen wel duidelijk dat ie hier niet meer kwam.quote:
Hij is gewoon wat eten... en daarna naar zijn vrienden. Niks om je zorgen over te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:34 schreef Bellatrix het volgende:
Hij is toch niet weggegaan met ruzie.
ach, verhaal...geen zin nuquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Oh dat vond ik nou wel weer meevallen, het was alleen wel duidelijk dat ie hier niet meer kwam.
Als reactie op wel redelijk cruquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Oh dat vond ik nou wel weer meevallen, het was alleen wel duidelijk dat ie hier niet meer kwam.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is gewoon wat eten... en daarna naar zijn vrienden. Niks om je zorgen over te maken
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is gewoon wat eten... en daarna naar zijn vrienden. Niks om je zorgen over te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
zo hij is klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
truste mopquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
Maar schatties, ik ga ook lekker slapen![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
zo hij is klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
With the stars as her umbrella
Slaap lekker Kalquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
Weltrusten Kallyquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:37 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt man... Nu kan ik eindelijk weer normaal schijten
Koen PMquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg zo weinig PM dat ik dat niet eens weet
Omdat half 2 en omdat ik kutjemoe ben. Waarom zie ik jouw tieten niet op de tainietjets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffreyn waarom hoor ik jou niet op de Skaips.
Trustequote:
Mijn tieten zijn niet inbegrepen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat half 2 en omdat ik kutjemoe ben. Waarom zie ik jouw tieten niet op de tainietjets.
Care.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn niet inbegrepen.
Wie was het die laatst ging flippen om 'Skaips'?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
Jeffreyn waarom hoor ik jou niet op de Skaips.
Ll volgens mij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wie was het die laatst ging flippen om 'Skaips'?
Loveless?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ll, hij is altijd heel erg gevoelig als het gaat om dingen die hem niet aangaan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een janksmoel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ll, hij is altijd heel erg gevoelig als het gaat om dingen die hem niet aangaan.
Je snapt het niet meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:42 schreef Koen66 het volgende:
Bella d'r tieten op Skype? ofsnappikutgewoonffnietmeer ?
Bella's tieten in mijn PM.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:42 schreef Koen66 het volgende:
Bella d'r tieten op Skype? ofsnappikutgewoonffnietmeer ?
Hij was het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ll, hij is altijd heel erg gevoelig als het gaat om dingen die hem niet aangaan.
O, meestal wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een janksmoel.
Wat.quote:
Volgens mij wel toenquote:
Dankjewel voor deze opmerking. Ik neem hem mee naar achteren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef Rauzer het volgende:
De enige keer dat ik LL daarover gehoord heb was het terecht want toen was het gewoon irritant.
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef Rauzer het volgende:
De enige keer dat ik LL daarover gehoord heb was het terecht want toen was het gewoon irritant.
Nee zat nog mee te lezen, en vrouw dus toch nog reagerenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zat nog mee te lezen, en vrouw dus toch nog reageren![]()
Nu wel weg
quote:
jaja en dat geloven wequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee zat nog mee te lezen, en vrouw dus toch nog reageren![]()
Nu wel weg
DENK ik.quote:
okquote:
Sletjon.quote:
Welke Patjen?quote:
Alsof Patjon daar boos om wordt.quote:
Oh ja ik noem ze allebei zo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Patje, die ander heet Patrique, toch?
Die noem ik ook wel eens Patje hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Patje, die ander heet Patrique, toch?
Ik niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die noem ik ook wel eens Patje hoor
Trustequote:Op zaterdag 25 september 2010 01:52 schreef Koen66 het volgende:
beste Menschen
ik ga deze doldwaas gezellige chatruimte verlaten
Allemaal een heel plezierige nacht en tot de volgende gelegenheid
Ik werk soms, maar ben me vooral aan het concentreren op de Marine.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
Doe jij eigenlijk iets in het dagelijks leven Bella?
Wanneer ging je dat ook alweer doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik werk soms, maar ben me vooral aan het concentreren op de Marine.
Volgend jaar, als er niet weer een stop komt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wanneer ging je dat ook alweer doen?
Volgend jaar is nogal breed, januari of december? En wat voor stop?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgend jaar, als er niet weer een stop komt.
Begin volgend jaar, en er is soms een stop bij Defensie, dat er teveel mensen zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgend jaar is nogal breed, januari of december? En wat voor stop?
Als er te veel mensen zich aanmelden waarom dan steeds die spotjes?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Begin volgend jaar, en er is soms een stop bij Defensie, dat er teveel mensen zijn.
De spotjes voor de Marine zijn nogal dun gezaaid, het afgelopen jaar. Maar er zijn bepaalde takken waar ze altijd wel een verse toestroom nodig hebben, techniek bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als er te veel mensen zich aanmelden waarom dan steeds die spotjes?
Ah ok. Nou succes dan maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De spotjes voor de Marine zijn nogal dun gezaaid, het afgelopen jaar. Maar er zijn bepaalde takken waar ze altijd wel een verse toestroom nodig hebben, techniek bijvoorbeeld.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:00 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk dat je nu weer ff eeen vuige opmerking moet maken Bella.
Bennyquote:
Hequote:
WTF UIT DE OP?quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
omg wtf, ben je net uit de OP gegooid kom je weer terug!
Oh ja zo was het, ik wilde je uit de OP maar dat mocht niet omdat je op vakantie wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:01 schreef Cee het volgende:
[..]
WTF UIT DE OP?
IK BEN OP VAKANTIE, SCHAVUITEN!
Ik word een beetje bang van het feit dat je nog geen kutopmerking hebt gemaakt. Of dat waren uiterst goeden verkapte opmerkingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van je serieuze opmerkingen.
Nee ik was oprecht geïnteresseerdquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van het feit dat je nog geen kutopmerking hebt gemaakt. Of dat waren uiterst goeden verkapte opmerkingen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ja zo was het, ik wilde je uit de OP maar dat mocht niet omdat je op vakantie was.
Wat lief van je. Wat doe jij in het dagelijkse leven?quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik was oprecht geïnteresseerd.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, als ik zometeen weer weg ben zonder 't vooraf aan te kondigen dan hebben we plotsklaps besloten dat we honger hebben en het hotelrestaurant gaan plunderen.
Ik sta voor de klas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat lief van je. Wat doe jij in het dagelijkse leven?
Middelbaar? Zo ja wat voor vak(ken)?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Middelbaar? Zo ja wat voor vak(ken)?
Ik heb geen zin om te raden.quote:
Ja voor het natte hoef ik er niet bij te gaan Woknok 4 life, maar vooral voor de uitdaging. God wat klinkt dat cheesy.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:05 schreef Cee het volgende:
Bella, ergens verbaast het me niet dat je bij de Marine wil, is echt stoer.
En nat.
Je hoeft ook niet te raden, Nee was het antwoord op je vraag of ik middelbaar deed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te raden.
Oké.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te raden, Nee was het antwoord op je vraag of ik middelbaar deed.
Jeetje wat ver wegquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:06 schreef Cee het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)ved=0CBoQ8gEwAA&z=14
Tot morgenquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ga mijn bed ook maar opzoeken
Tot later vandaag
Aha oké.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Basisonderwijs dus, ben nu alleen aan het invallen nog.
Als ik achter me kijk (want ik zit met m'n rug naar het balkon toe), zie ik de Stille Oceaan.quote:
Super.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik achter me kijk (want ik zit met m'n rug naar het balkon toe), zie ik de Stille Oceaan.
En een paar mafketels die windvlagen en hoosbuien een prima gelegenheid vinden om over het strandje te lopen.
En hoelang blijf je nog?quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik achter me kijk (want ik zit met m'n rug naar het balkon toe), zie ik de Stille Oceaan.
En een paar mafketels die windvlagen en hoosbuien een prima gelegenheid vinden om over het strandje te lopen.
Hmm...wel dus blijkbaar, wat vreemd dat ik dat niet meer lees danquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En hoelang blijf je nog?
Ik vond het al zo vreemd dat je niet meer twitterde
Overmorgen naar Victoria, daarna nog een paar dagen Vancouver en dan zit m'n vakantie er weer op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En hoelang blijf je nog?
Ik vond het al zo vreemd dat je niet meer twitterde
Volg ik jou dan eigenlijk wel? Want misschien heb ik m'n account weer even op slot gegooid zodat alleen mensen die ik volg m'n tweets lezen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmm...wel dus blijkbaar, wat vreemd dat ik dat niet meer lees dan
Je account zit wel op slot maar je hebt mij toegang gegeven ooit, zie ze nu ook wel. Maar je hebt maar zeven keer getwitterd de afgelopen twee weken dus daarom zijn me niet echt opgevallenquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Volg ik jou dan eigenlijk wel? Want misschien heb ik m'n account weer even op slot gegooid zodat alleen mensen die ik volg m'n tweets lezen?
quote:
Wakker worden? Ik moet nog slapenquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:32 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Wakker worden stelletje luie apekoppen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Daarom.. dus een nachtje doorhalen is zo gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:34 schreef crv het volgende:
[..]
Cue
Ach jij slaapt de hele dag toch al doordeweeks![]()
nou voor jouw welterusten danquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom.. dus een nachtje doorhalen is zo gedaan
Hopelijk val ik over 20 minuten wel in slaap, anders is de hele zaterdag zo snel voorbij
GOEIEMORGEN.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:32 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] Wakker worden stelletje luie apekoppen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
een hele nacht doorstappen en dan geen schrijffouten , knap hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom.. dus een nachtje doorhalen is zo gedaan
Hopelijk val ik over 20 minuten wel in slaap, anders is de hele zaterdag zo snel voorbij
ben jij ook doorgegaan of ook vroeg wakker ?quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:48 schreef kitao het volgende:
[..]
een hele nacht doorstappen en dan geen schrijffouten , knap hoor.
vroeg wakker en erg slecht geslapen , ik ga het zo nog eens proberen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:49 schreef crv het volgende:
[..]
ben jij ook doorgegaan of ook vroeg wakker ?
Is dat codetaal voor sex hebben?quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:51 schreef crv het volgende:
ah vrouwtje is ook wakker, ik gaat even een baguette scoren [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor sex hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |