quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:28 schreef woessie het volgende:
Ik vind deze leuker, maar kost 40.000 dollar
[ afbeelding ]
Nou, hoe was je GT5 ervaring?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel hem lekker Dinsdag al.
Gisteren GT5 in 3D gespeeld. Jammer genoeg was het een timed demo en kon je maar 7 minuten per sessie rijden...quote:
Bwhehehequote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het spel is echt onwijs mooi en het rijdt als vanouds!Het was een vroege build blijkbaar, want tijdens een Toscane rally werd het ineens donker. Alsof iemand gewoon het licht uit deed.
Ik merkte dat ik met de controller VEEL sneller was dan op de Demo Pod met stuur.
+1, eerst maar eens kijken zonder stuurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:34 schreef IrishBastard het volgende:
Wel interessant om te horen dat met controller zo goed rijdt, dan hoef ik nog ff geen stuur te halen
Room 299quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehehe
Wel interessant om te horen dat met controller zo goed rijdt, dan hoef ik nog ff geen stuur te halen
Waar heb je hem overigens gespeeld?
Ik had echt veeel liever de GTR uit amerika gehad maar goed...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het model dus wat bij de Signature Edition wordt geleverd.
Volgens mij heb je dezelfde versie als mij gespeeld. Alle iconen ontbraken nog, je zag alleen staan ICON_AT e.d Had jij ook een timed demo van 7 minuten? Die pod is die grote ring met een dev unit als motorblok idd met een Logitech Driving Force GT. Bij mij was de schakelpook stuk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef LangeJan het volgende:
Zo een pod ziet er wel leuk uit, PS3 pal voor je, verwerkt als een soort van motorblok, waarbij de casing is voorzien van AMG motorbeplating. Je zit in een leren AMG kuipstoel. Sony Bravia HD tvtje eraan en als stuur een recente force feedback variant van Logitech.
Geen G25 helaas, maar goed... is ook niet geheel nodig, want de SLS is immers een automaat met flippers en die zitten ook op dat stuurDus kwam dicht in de buurt. Je mist alleen zoals altijd de G-krachten.
En voor grote meneren zoals ik, is zo een pod eigenlijk te klein, ik had kramp in mijn kuiten omdat die pedalen zo dicht bij mij stonden![]()
Dan de Nordschleife, die komt heel erg in de buurt van de realiteit qua rondetijden (ik reed een 7:37 met de SLS) alleen oogt het op sommige stukken wel wat smal. Of die SLS is enorm breed, dat kan ook.
Ik had geen timed demo, ik had als enige optie om de SLS AMG een race van 2 rondes op de Nordschleife rond te rijden. Zo vaak ik wou, ik was de enige daar, maar goed, als ik jouw posts lees had jij een uitgebreidere build, met rally en 3D functionaliteit. Wel zelfde pod, ander build/demo denk ik danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dezelfde versie als mij gespeeld. Alle iconen ontbraken nog, je zag alleen staan ICON_AT e.d Had jij ook een timed demo van 7 minuten? Die pod is die grote ring met een dev unit als motorblok idd met een Logitech Driving Force GT. Bij mij was de schakelpook stuk.
Het waren 2 versies. De pod versie had Rome, Tokyo R246, Nordschleife en nog 1. Een stuk of 20 premium cars en een timer van 1.30 minuten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:24 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik had geen timed demo, ik had als enige optie om de SLS AMG een race van 2 rondes op de Nordschleife rond te rijden. Zo vaak ik wou, ik was de enige daar, maar goed, als ik jouw posts lees had jij een uitgebreidere build, met rally en 3D functionaliteit. Wel zelfde pod, ander build/demo denk ik dan
Nicequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Het waren 2 versies. De pod versie had Rome, Tokyo R246, Nordschleife en nog 1. Een stuk of 20 premium cars en een timer van 1.30 minuten.
De andere versie, die vanaf de bank gespeeld werd, had Toscane en al het bovengenoemde, 3D en een timer van 7 minuten.
Dat moet wel kunnen volgens mij. Werkt op invite basis dacht ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef LangeJan het volgende:
[..]
NiceNog een paar weekjes en we spelen de volledige versie
Maar wel relaxed dat wij nu al een glimp hebben op mogen vangen van de game. De hel breekt echter pas echt los als ik de volledige game in huis heb
Gaan (samen met FO:NV) heeeeel wat uurtjes in zitten ben ik bang.
Ben benieuwd hoe de game zich houdt bij multiplayer, in GT5 prologue was het random users op een random server. Maar ik zou wel bv. met jou een 1 tegen 1 race op de Nordschleife willen doen.
We shall see. Vet boek trouwens, The man in the white suit. Moet ik ook eens induikenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen volgens mij. Werkt op invite basis dacht ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
Die gast rijdt ZO slecht, het verpest het hele filmpje.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Cyberia18 het volgende:
True. Maar nogmaals, de regeneffecten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die gast rijdt ZO slecht, het verpest het hele filmpje.....
Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Maar nogmaals, de regeneffecten.
Das wel een beetje mierenneukenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:
Je ziet de regen wel op de ramen komen, maar bij de start, ondanks dat het regent, zijn de auto's kurkdroog.
Dit is toch best wel een beetje jammer.... Zelfs bij PGR4 zag je de druppels op de auto komen en eraf glijden, dus moeilijk is het niet......
You mean this?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Das wel een beetje mierenneukenDenk dat het niets afdoet aan de game, ik zie mijzelf ook nooit van buitenaf in een auto zitten, of ik moet een acute en bestuurbare out of body experience krijgen
![]()
De spray vind ik wel mooi gedaan en de regen op de voorruit is ook wel ok.
Zouden de olieververs en wasstraat functies er weer inzitten? Andere velgjes kiezen etc?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
You mean this?
[ afbeelding ]
Ik weet dat het mierenneuken is, maar als je een replay gaat kijken van je epische race, dan zou het wel toevoegen aan het geheel.
Mij niet veel, zolang ik maar een set zwarte RS Watanabe's onder mijn AE86 kan plakken, ben ik klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef LangeJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gaat mij uren kosten
Wie weet hebben ze daar nog aan gewerkt de afgelopen weken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:
Je ziet de regen wel op de ramen komen, maar bij de start, ondanks dat het regent, zijn de auto's kurkdroog.
Dit is toch best wel een beetje jammer.... Zelfs bij PGR4 zag je de druppels op de auto komen en eraf glijden, dus moeilijk is het niet......
Mjah, het zal geen echt gemis zijn, maar het maakt het wel wat meer "af" imo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze daar nog aan gewerkt de afgelopen weken.
Juist doordat GT zo veel detail heeft, is men tegelijkertijd ook erg kritisch op deze punten. De lat ligt gewoon hoog en men heeft torenhoge verwachtingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mjah, het zal geen echt gemis zijn, maar het maakt het wel wat meer "af" imo.
GT4 op PS3... ja ja, bedoel je soms PS2?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Kan niet wachten.![]()
Ik zit weer effe GT4 te spelen, nu op mn PS3, maar ik heb linksboven een knipperend vierkant.
Ik kan natuurlijk niet voor de dokter spreken, maar ik gok dat hij een PS3 heeft die redelijk PS2-games kan afspelen. Redelijk, maar niet perfect, vandaar het knipperende vierkant.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
GT4 op PS3... ja ja, bedoel je soms PS2?
Hij loopt hier anders ook hoor, launch consolequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef LangeJan het volgende:
[..]
GT4 op PS3... ja ja, bedoel je soms PS2?
Heb je 4 usb poorten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef LangeJan het volgende:
Mmh, ik heb ook een van de eerste PS3's... nog nooit geprobeerd eigenlijkEs kijken of ik ergens nog een PS2 game heb slingeren.
Ik heb wel alle firmware updates online gedaan enzo.. das denk ik wel een probleem onie?
Helaas, ik heb er alleen 4 als ik te veel bier op hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je 4 usb poorten?
Zo ja dan kan je ps2 games spelen
Zo nee dan kan je het niet.
Heeft niks met software te maken, de eerste ps3's hadden een extra chip, welke er later uit is gehaald omdat dat goedkoper was.
Overigens kan elke ps3 wel alle ps1 games spelen.
Nog belangrijker, zou er een BMW E30 inzitten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er alleen 4 als ik te veel bier op hebMaar weer OT dan maar hehe.
Zou de Opel Manta i400 erin zitten?
Ook leukquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nog belangrijker, zou er een BMW E30 inzitten?
Hell why notquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:13 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ook leuke30 M3 moet haast wel, maar je bedoelt een 316i ofzo ?
Screenshot vanaf de PS3, dus de kwaliteit is niet perfect. Komt uit de laatste Qore aflevering.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Wat is dat voor een slechte render ? Die 5M is echt helemaal uit protorties...
PS3 is 16 : 9. Pc breedbeeld is 16:10 En het is een M5, niet een 5M.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Wat is dat voor een slechte render ? Die 5M is echt helemaal uit protorties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |