abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87211025
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 07:28 schreef woessie het volgende:
Ik vind deze leuker, maar kost 40.000 dollar

[ afbeelding ]

Deze Abt TT is omgebouwd tot een gt5 simulator die meebeweegt in bochten enzo. Heul vet!
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:30:32 #155
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87215351
Wat de fak :')

Serieus, als je het geld uitgeeft voor zo'n simulator (dus bijvoorbeeld $40k), dan koop je toch gewoon een echte sportauto :'(
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:57:43 #156
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87218273
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik speel hem lekker Dinsdag al. :P
Nou, hoe was je GT5 ervaring? :Y)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_87228655
Fan made though maar desniettemin: daaaaaayuuuuumn.
pi_87236611
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou, hoe was je GT5 ervaring? :Y)
Gisteren GT5 in 3D gespeeld. Jammer genoeg was het een timed demo en kon je maar 7 minuten per sessie rijden...

Het spel is echt onwijs mooi en het rijdt als vanouds! :) Het was een vroege build blijkbaar, want tijdens een Toscane rally werd het ineens donker. Alsof iemand gewoon het licht uit deed. :D

De Rome race was echt gaaf. Lekker met een Lamborghini LP560-4 door de straten raggen. Ik merkte dat ik met de controller VEEL sneller was dan op de Demo Pod met stuur.

Het hele 3D gebeuren was leuk, maar boeide me totaal niet omdat ik nooit met interieur view rij. Buiten deze view vind ik het 3D gedeelte een beetje een gimmick in GT5.

Bij Motorstorm Apocalypse zie je het 3D effect veel beter.

Maargoed, GT heeft niet teleurgesteld en de besturing is lekker soepel! ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door J.Clarkson op 06-10-2010 10:47:20 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:34:06 #159
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87236776
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:25 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Het spel is echt onwijs mooi en het rijdt als vanouds! :) Het was een vroege build blijkbaar, want tijdens een Toscane rally werd het ineens donker. Alsof iemand gewoon het licht uit deed. :D

Ik merkte dat ik met de controller VEEL sneller was dan op de Demo Pod met stuur.
Bwhehehe :')

Wel interessant om te horen dat met controller zo goed rijdt, dan hoef ik nog ff geen stuur te halen :D

Waar heb je hem overigens gespeeld?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:50:46 #160
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_87237115
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:34 schreef IrishBastard het volgende:

Wel interessant om te horen dat met controller zo goed rijdt, dan hoef ik nog ff geen stuur te halen :D
+1, eerst maar eens kijken zonder stuur :D. Ben zeer benieuwd, paar weekies nog :9
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_87237126
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:34 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Bwhehehe :')

Waar heb je hem overigens gespeeld?
Room 299 :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 10:06:13 #162
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87237469
Waarom releasen ze trouwens niet gewoon een downloadable demo ;(
pi_87263254

Het model dus wat bij de Signature Edition wordt geleverd.
pi_87263298
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het model dus wat bij de Signature Edition wordt geleverd.
Ik had echt veeel liever de GTR uit amerika gehad maar goed...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87265943
Vanavond heb ik 2 uur mogen raggen met GT5 op de Nordschleife met de SLS AMG in zo een Mercedes AMG pod . Tis een demo van mei 2010 geloof ik, maar desondanks goed weten te vermaken. De AI van de overige auto's is wel bar slecht.

Een klein tikje en je spint al 3 keer in de rondte en als je de binnenlijn hebt, dan stuurt de AI alsnog doodleuk in alsof je er niet rijd. Voorgeprogammeerde route dus voor de AI. Hoop dat dat in de volledige game verbeterd is.
pi_87274057
Zo een pod ziet er wel leuk uit, PS3 pal voor je, verwerkt als een soort van motorblok, waarbij de casing is voorzien van AMG motorbeplating. Je zit in een leren AMG kuipstoel. Sony Bravia HD tvtje eraan en als stuur een recente force feedback variant van Logitech.

Geen G25 helaas, maar goed... is ook niet geheel nodig, want de SLS is immers een automaat met flippers en die zitten ook op dat stuur :) Dus kwam dicht in de buurt. Je mist alleen zoals altijd de G-krachten.

En voor grote meneren zoals ik, is zo een pod eigenlijk te klein, ik had kramp in mijn kuiten omdat die pedalen zo dicht bij mij stonden :D

Dan de Nordschleife, die komt heel erg in de buurt van de realiteit qua rondetijden (ik reed een 7:37 met de SLS) alleen oogt het op sommige stukken wel wat smal. Of die SLS is enorm breed, dat kan ook.
pi_87274216
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:13 schreef LangeJan het volgende:
Zo een pod ziet er wel leuk uit, PS3 pal voor je, verwerkt als een soort van motorblok, waarbij de casing is voorzien van AMG motorbeplating. Je zit in een leren AMG kuipstoel. Sony Bravia HD tvtje eraan en als stuur een recente force feedback variant van Logitech.

Geen G25 helaas, maar goed... is ook niet geheel nodig, want de SLS is immers een automaat met flippers en die zitten ook op dat stuur :) Dus kwam dicht in de buurt. Je mist alleen zoals altijd de G-krachten.

En voor grote meneren zoals ik, is zo een pod eigenlijk te klein, ik had kramp in mijn kuiten omdat die pedalen zo dicht bij mij stonden :D

Dan de Nordschleife, die komt heel erg in de buurt van de realiteit qua rondetijden (ik reed een 7:37 met de SLS) alleen oogt het op sommige stukken wel wat smal. Of die SLS is enorm breed, dat kan ook.
Volgens mij heb je dezelfde versie als mij gespeeld. Alle iconen ontbraken nog, je zag alleen staan ICON_AT e.d Had jij ook een timed demo van 7 minuten? Die pod is die grote ring met een dev unit als motorblok idd met een Logitech Driving Force GT. Bij mij was de schakelpook stuk. :')
pi_87274321
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:20 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dezelfde versie als mij gespeeld. Alle iconen ontbraken nog, je zag alleen staan ICON_AT e.d Had jij ook een timed demo van 7 minuten? Die pod is die grote ring met een dev unit als motorblok idd met een Logitech Driving Force GT. Bij mij was de schakelpook stuk. :')
Ik had geen timed demo, ik had als enige optie om de SLS AMG een race van 2 rondes op de Nordschleife rond te rijden. Zo vaak ik wou, ik was de enige daar, maar goed, als ik jouw posts lees had jij een uitgebreidere build, met rally en 3D functionaliteit. Wel zelfde pod, ander build/demo denk ik dan :P
pi_87275215
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:24 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik had geen timed demo, ik had als enige optie om de SLS AMG een race van 2 rondes op de Nordschleife rond te rijden. Zo vaak ik wou, ik was de enige daar, maar goed, als ik jouw posts lees had jij een uitgebreidere build, met rally en 3D functionaliteit. Wel zelfde pod, ander build/demo denk ik dan :P
Het waren 2 versies. De pod versie had Rome, Tokyo R246, Nordschleife en nog 1. Een stuk of 20 premium cars en een timer van 1.30 minuten.

De andere versie, die vanaf de bank gespeeld werd, had Toscane en al het bovengenoemde, 3D en een timer van 7 minuten. :)
pi_87276312
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:00 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Het waren 2 versies. De pod versie had Rome, Tokyo R246, Nordschleife en nog 1. Een stuk of 20 premium cars en een timer van 1.30 minuten.

De andere versie, die vanaf de bank gespeeld werd, had Toscane en al het bovengenoemde, 3D en een timer van 7 minuten. :)
Nice :D Nog een paar weekjes en we spelen de volledige versie :P Maar wel relaxed dat wij nu al een glimp hebben op mogen vangen van de game. De hel breekt echter pas echt los als ik de volledige game in huis heb :D Gaan (samen met FO:NV) heeeeel wat uurtjes in zitten ben ik bang.

Ben benieuwd hoe de game zich houdt bij multiplayer, in GT5 prologue was het random users op een random server. Maar ik zou wel bv. met jou een 1 tegen 1 race op de Nordschleife willen doen.
pi_87276618
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:34 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Nice :D Nog een paar weekjes en we spelen de volledige versie :P Maar wel relaxed dat wij nu al een glimp hebben op mogen vangen van de game. De hel breekt echter pas echt los als ik de volledige game in huis heb :D Gaan (samen met FO:NV) heeeeel wat uurtjes in zitten ben ik bang.

Ben benieuwd hoe de game zich houdt bij multiplayer, in GT5 prologue was het random users op een random server. Maar ik zou wel bv. met jou een 1 tegen 1 race op de Nordschleife willen doen.
Dat moet wel kunnen volgens mij. Werkt op invite basis dacht ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
pi_87278835
Owja! Gisteren voor mn (31e ;( ) Verjaardag 2 dingen gekregen. :)

Een pre-order GT5 en om in de GT5/ Top Gear trend te blijven:

Scheen het laatste exemplaar geweest te zijn in Harrods, Londen! :D
pi_87280356
Nog een freaking maand, duurt me lang. Als die goed bevalt dan doe ik er misschien nog een G27 bij, als je dan de winter niet doorkomt :9~
pi_87280791
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:42 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dat moet wel kunnen volgens mij. Werkt op invite basis dacht ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker....
We shall see. Vet boek trouwens, The man in the white suit. Moet ik ook eens induiken :)
pi_87281362
quote:
Die gast rijdt ZO slecht, het verpest het hele filmpje.....
pi_87281576
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Die gast rijdt ZO slecht, het verpest het hele filmpje.....
True. Maar nogmaals, de regeneffecten. :9~
pi_87281664
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

True. Maar nogmaals, de regeneffecten. :9~
Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:

Je ziet de regen wel op de ramen komen, maar bij de start, ondanks dat het regent, zijn de auto's kurkdroog. :')

Dit is toch best wel een beetje jammer.... Zelfs bij PGR4 zag je de druppels op de auto komen en eraf glijden, dus moeilijk is het niet......
pi_87282415
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:

Je ziet de regen wel op de ramen komen, maar bij de start, ondanks dat het regent, zijn de auto's kurkdroog. :')

Dit is toch best wel een beetje jammer.... Zelfs bij PGR4 zag je de druppels op de auto komen en eraf glijden, dus moeilijk is het niet......
Das wel een beetje mierenneuken :P Denk dat het niets afdoet aan de game, ik zie mijzelf ook nooit van buitenaf in een auto zitten, of ik moet een acute en bestuurbare out of body experience krijgen :P

De spray vind ik wel mooi gedaan en de regen op de voorruit is ook wel ok.

Zouden de olieververs en wasstraat functies er weer inzitten? Andere velgjes kiezen etc?
pi_87282524
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Das wel een beetje mierenneuken :P Denk dat het niets afdoet aan de game, ik zie mijzelf ook nooit van buitenaf in een auto zitten, of ik moet een acute en bestuurbare out of body experience krijgen :P

De spray vind ik wel mooi gedaan en de regen op de voorruit is ook wel ok.

Zouden de olieververs en wasstraat functies er weer inzitten? Andere velgjes kiezen etc?
You mean this?

:P

Ik weet dat het mierenneuken is, maar als je een replay gaat kijken van je epische race, dan zou het wel toevoegen aan het geheel. ;)
pi_87282675
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

You mean this?

[ afbeelding ]

:P

Ik weet dat het mierenneuken is, maar als je een replay gaat kijken van je epische race, dan zou het wel toevoegen aan het geheel. ;)

Dat gaat mij uren kosten :D
pi_87283498
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef LangeJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat gaat mij uren kosten :D
Mij niet veel, zolang ik maar een set zwarte RS Watanabe's onder mijn AE86 kan plakken, ben ik klaar. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:56:40 #184
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87283596
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze daar nog aan gewerkt de afgelopen weken. :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_87284138
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze daar nog aan gewerkt de afgelopen weken. :)
Mjah, het zal geen echt gemis zijn, maar het maakt het wel wat meer "af" imo. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:39:11 #186
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87287177
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Mjah, het zal geen echt gemis zijn, maar het maakt het wel wat meer "af" imo. :)
Juist doordat GT zo veel detail heeft, is men tegelijkertijd ook erg kritisch op deze punten. De lat ligt gewoon hoog en men heeft torenhoge verwachtingen.
pi_87290397
Nogggg 26 dagen!
pi_87290487
Kan niet wachten. :9~

Ik zit weer effe GT4 te spelen, nu op mn PS3, maar ik heb linksboven een knipperend vierkant. ;(
pi_87292654
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Kan niet wachten. :9~

Ik zit weer effe GT4 te spelen, nu op mn PS3, maar ik heb linksboven een knipperend vierkant. ;(
GT4 op PS3... ja ja, bedoel je soms PS2?
pi_87292865
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor de dokter spreken, maar ik gok dat hij een PS3 heeft die redelijk PS2-games kan afspelen. Redelijk, maar niet perfect, vandaar het knipperende vierkant.

Zo, eindelijk gereageerd hier, en lekker off-topic :7
pi_87292965
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hij loopt hier anders ook hoor, launch console O-)
En nauwelijks problemen.
pi_87293473
Idd ik heb nog zo'n 60 gig bak. En nu ik het beeld ingesteld heb op 16:9 is m'n knipperende vierkant weg. _O_ En nu een plaatje van GT5 om toch nog een beetje ontopic te reageren.

pi_87294744
Mmh, ik heb ook een van de eerste PS3's... nog nooit geprobeerd eigenlijk :P Es kijken of ik ergens nog een PS2 game heb slingeren.

Ik heb wel alle firmware updates online gedaan enzo.. das denk ik wel een probleem onie?
pi_87295289
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef LangeJan het volgende:
Mmh, ik heb ook een van de eerste PS3's... nog nooit geprobeerd eigenlijk :P Es kijken of ik ergens nog een PS2 game heb slingeren.

Ik heb wel alle firmware updates online gedaan enzo.. das denk ik wel een probleem onie?
Heb je 4 usb poorten?
Zo ja dan kan je ps2 games spelen
Zo nee dan kan je het niet.

Heeft niks met software te maken, de eerste ps3's hadden een extra chip, welke er later uit is gehaald omdat dat goedkoper was.

Overigens kan elke ps3 wel alle ps1 games spelen.
pi_87297088
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je 4 usb poorten?
Zo ja dan kan je ps2 games spelen
Zo nee dan kan je het niet.

Heeft niks met software te maken, de eerste ps3's hadden een extra chip, welke er later uit is gehaald omdat dat goedkoper was.

Overigens kan elke ps3 wel alle ps1 games spelen.
Helaas, ik heb er alleen 4 als ik te veel bier op heb :') Maar weer OT dan maar hehe.
Zou de Opel Manta i400 erin zitten?
pi_87297222
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Helaas, ik heb er alleen 4 als ik te veel bier op heb :') Maar weer OT dan maar hehe.
Zou de Opel Manta i400 erin zitten?
Nog belangrijker, zou er een BMW E30 inzitten? oO<
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_87298415
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Nog belangrijker, zou er een BMW E30 inzitten? oO<
Ook leuk ^O^ e30 M3 moet haast wel, maar je bedoelt een 316i ofzo ?
pi_87299634
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:13 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ook leuk ^O^ e30 M3 moet haast wel, maar je bedoelt een 316i ofzo ?
Hell why not :9.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:15:08 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87301404

:9~
pi_87301827
Wat is dat voor een slechte render ? Die 5M is echt helemaal uit protorties...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:31:11 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87302256
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Screenshot vanaf de PS3, dus de kwaliteit is niet perfect. Komt uit de laatste Qore aflevering.
pi_87302522
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
PS3 is 16 : 9. Pc breedbeeld is 16:10 En het is een M5, niet een 5M.
pi_87308797
.. M5 moest het dus zijn ;) Tiepfoutje.
pi_87312822
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:46 schreef Meike26 het volgende:
.. M5 moest het dus zijn ;) Tiepfoutje.
Nog een TYPEfoutje. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')