abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87281362
quote:
Die gast rijdt ZO slecht, het verpest het hele filmpje.....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_87281576
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Die gast rijdt ZO slecht, het verpest het hele filmpje.....
True. Maar nogmaals, de regeneffecten. :9~
pi_87281664
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

True. Maar nogmaals, de regeneffecten. :9~
Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:

Je ziet de regen wel op de ramen komen, maar bij de start, ondanks dat het regent, zijn de auto's kurkdroog. :')

Dit is toch best wel een beetje jammer.... Zelfs bij PGR4 zag je de druppels op de auto komen en eraf glijden, dus moeilijk is het niet......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_87282415
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Indeed! Wat ik wel mis en daar mag PD nu nog even snel een oplossing voor bedenken:

Je ziet de regen wel op de ramen komen, maar bij de start, ondanks dat het regent, zijn de auto's kurkdroog. :')

Dit is toch best wel een beetje jammer.... Zelfs bij PGR4 zag je de druppels op de auto komen en eraf glijden, dus moeilijk is het niet......
Das wel een beetje mierenneuken :P Denk dat het niets afdoet aan de game, ik zie mijzelf ook nooit van buitenaf in een auto zitten, of ik moet een acute en bestuurbare out of body experience krijgen :P

De spray vind ik wel mooi gedaan en de regen op de voorruit is ook wel ok.

Zouden de olieververs en wasstraat functies er weer inzitten? Andere velgjes kiezen etc?
pi_87282524
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:22 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Das wel een beetje mierenneuken :P Denk dat het niets afdoet aan de game, ik zie mijzelf ook nooit van buitenaf in een auto zitten, of ik moet een acute en bestuurbare out of body experience krijgen :P

De spray vind ik wel mooi gedaan en de regen op de voorruit is ook wel ok.

Zouden de olieververs en wasstraat functies er weer inzitten? Andere velgjes kiezen etc?
You mean this?

:P

Ik weet dat het mierenneuken is, maar als je een replay gaat kijken van je epische race, dan zou het wel toevoegen aan het geheel. ;)
pi_87282675
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

You mean this?

[ afbeelding ]

:P

Ik weet dat het mierenneuken is, maar als je een replay gaat kijken van je epische race, dan zou het wel toevoegen aan het geheel. ;)

Dat gaat mij uren kosten :D
pi_87283498
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef LangeJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat gaat mij uren kosten :D
Mij niet veel, zolang ik maar een set zwarte RS Watanabe's onder mijn AE86 kan plakken, ben ik klaar. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:56:40 #184
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87283596
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze daar nog aan gewerkt de afgelopen weken. :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_87284138
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze daar nog aan gewerkt de afgelopen weken. :)
Mjah, het zal geen echt gemis zijn, maar het maakt het wel wat meer "af" imo. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:39:11 #186
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87287177
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Mjah, het zal geen echt gemis zijn, maar het maakt het wel wat meer "af" imo. :)
Juist doordat GT zo veel detail heeft, is men tegelijkertijd ook erg kritisch op deze punten. De lat ligt gewoon hoog en men heeft torenhoge verwachtingen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_87290397
Nogggg 26 dagen!
pi_87290487
Kan niet wachten. :9~

Ik zit weer effe GT4 te spelen, nu op mn PS3, maar ik heb linksboven een knipperend vierkant. ;(
pi_87292654
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Kan niet wachten. :9~

Ik zit weer effe GT4 te spelen, nu op mn PS3, maar ik heb linksboven een knipperend vierkant. ;(
GT4 op PS3... ja ja, bedoel je soms PS2?
pi_87292865
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet voor de dokter spreken, maar ik gok dat hij een PS3 heeft die redelijk PS2-games kan afspelen. Redelijk, maar niet perfect, vandaar het knipperende vierkant.

Zo, eindelijk gereageerd hier, en lekker off-topic :7
pi_87292965
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Hij loopt hier anders ook hoor, launch console O-)
En nauwelijks problemen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87293473
Idd ik heb nog zo'n 60 gig bak. En nu ik het beeld ingesteld heb op 16:9 is m'n knipperende vierkant weg. _O_ En nu een plaatje van GT5 om toch nog een beetje ontopic te reageren.

pi_87294744
Mmh, ik heb ook een van de eerste PS3's... nog nooit geprobeerd eigenlijk :P Es kijken of ik ergens nog een PS2 game heb slingeren.

Ik heb wel alle firmware updates online gedaan enzo.. das denk ik wel een probleem onie?
pi_87295289
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef LangeJan het volgende:
Mmh, ik heb ook een van de eerste PS3's... nog nooit geprobeerd eigenlijk :P Es kijken of ik ergens nog een PS2 game heb slingeren.

Ik heb wel alle firmware updates online gedaan enzo.. das denk ik wel een probleem onie?
Heb je 4 usb poorten?
Zo ja dan kan je ps2 games spelen
Zo nee dan kan je het niet.

Heeft niks met software te maken, de eerste ps3's hadden een extra chip, welke er later uit is gehaald omdat dat goedkoper was.

Overigens kan elke ps3 wel alle ps1 games spelen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_87297088
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heb je 4 usb poorten?
Zo ja dan kan je ps2 games spelen
Zo nee dan kan je het niet.

Heeft niks met software te maken, de eerste ps3's hadden een extra chip, welke er later uit is gehaald omdat dat goedkoper was.

Overigens kan elke ps3 wel alle ps1 games spelen.
Helaas, ik heb er alleen 4 als ik te veel bier op heb :') Maar weer OT dan maar hehe.
Zou de Opel Manta i400 erin zitten?
pi_87297222
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:44 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Helaas, ik heb er alleen 4 als ik te veel bier op heb :') Maar weer OT dan maar hehe.
Zou de Opel Manta i400 erin zitten?
Nog belangrijker, zou er een BMW E30 inzitten? oO<
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_87298415
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Nog belangrijker, zou er een BMW E30 inzitten? oO<
Ook leuk ^O^ e30 M3 moet haast wel, maar je bedoelt een 316i ofzo ?
pi_87299634
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:13 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ook leuk ^O^ e30 M3 moet haast wel, maar je bedoelt een 316i ofzo ?
Hell why not :9.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:15:08 #199
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_87301404

:9~
pi_87301827
Wat is dat voor een slechte render ? Die 5M is echt helemaal uit protorties...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')