Die pack heb ik ook gehaald. Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:28 schreef Chokeme het volgende:
*ongeduldig is
Gisteren bij wehkamp voor 315e een 320gb slimline met colin mcrea dirt 2 en uncharted 2 (pack) gekocht, en elders nog een paar games en accecoires. Die pack die Cyberia18 laat zien is ook goed geprijsd maar als het goed is, is GT5 na de release wel voor 50 euro verkrijgbaar online.
Maar ik kon sowieso niet langer wachten op mijn ps3 dus tja
Oh trouwens, bij die ps3 pack van wehkamp mist dan wel het hdmi-kabeltje, á 13.50 euro (1.5 meter).
Pffff boeiequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Zo. Deze jongen gaat volgende week GT5 gamen bij Sony.
Smokkel je cameraatje mee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
En ook van jou verwacht ik een uitgebreide impressie. Neem je kladblok en pen mee, bitch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
Wat nou als mijn collega niet kan?quote:
Ik wacht toch liever op de release, ik heb er niet voor niets vrij voor genomen en wil het volop spelen, maar dan wel het complete spelquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat nou als mijn collega niet kan?
Vrij nemen gaat me toch net wat te ver. Het weekend na de release een klein beetje vrijhouden is voor mij de max hoor. Komt hij nu ook echt op 3 november uit in NL of gaat dat een aantal dagen later worden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik wacht toch liever op de release, ik heb er niet voor niets vrij voor genomen en wil het volop spelen, maar dan wel het complete spel
5 November dacht ik....... Das een Vrijdag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij nemen gaat me toch net wat te ver. Het weekend na de release een klein beetje vrijhouden is voor mij de max hoor. Komt hij nu ook echt op 3 november uit in NL of gaat dat een aantal dagen later worden?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
5 November dacht ik....... Das een Vrijdag.
Er staat DACHT IK. Net op tothegame.com gekeken en die zegt 3 November. Die site klopt 99 van de 100x.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
3 november is 3 november....en geen gesmokkel!
Stel bitches
Vond ik wel altijd een lastige baan maar ben benieuwd hoe hij er nu uit zou zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Bolleke_666 het volgende:
Las op de GTP fora dat Grindelwald uit GT2 waarschijnlijk weer terug zal keren.
HDMI = HDMI. Over een lengte van 2-3 meter maakt het werkelijk geen fuck uit of je er 1 van 20 euro of 5 euro aan hebt hangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:30 schreef Chokeme het volgende:
Hmm das wel erg goedkoop die hdmi-kabels, maar goed heb de mijne al besteld..
Er schijnt wel een verschil in de kwaliteit van hdmi-kabels te zitten, volgens mij heb ik nu gewoon een sony kabel die bij de ps3 hoort dus dan zal dat in elk geval goed zitten.
Echt heh.... Ik krijg er nu toch ook wel naar veel zin in.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog 5 weken![]()
Oktober wordt een lange maand zo![]()
Ik speel hem lekker Dinsdag al.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog 5 weken![]()
Oktober wordt een lange maand zo![]()
Hoe lang gaat dat zijn?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel hem lekker Dinsdag al.
Oktober gaat echt een KUT maand voor je zijn, jij weet wat je de rest van de maand moet missen, wij nog nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |