en gevaarlijker en moeilijker en vooral duurder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ja leuk, maar op een echt circuit rijden is vele malen vettiger!
3 November word die verwacht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en gevaarlijker en moeilijker en vooral duurder.
Toegegeven, je kan er wel sneller terecht dan wachten op gt5 want dat duurt inmiddels al een tijdje
Releasedatum voor europa al bekend?
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ja leuk, maar op een echt circuit rijden is vele malen vettiger!
op allemaal heb ik wel zo'n beetje een dag doorgebracht inmiddels denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.
Deep Forest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.
Amen....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deze is goed hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef WSquater het volgende:
Wat is er met de oude titel gebeurd
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*verwacht massacrashes bij dit soort regenraces in de avond*quote:Op zondag 26 september 2010 04:44 schreef Meike26 het volgende:
Wow...!! Dat shot in de nacht + regen is gewoon te gek voor woorden. Vraag me af hoeveel mensen hun ogen op de weg kunnen houden tijdens een spannende race in de nacht en/of regen. Ik denk dat ik elke keer bij het zien van deze beelden genadeloos in de vangrail duik... Zoals Gerard Ekdom zou zeggen...
Yes, he's right
Als het er niet in zit, laat het ze dan maar uit brengen in een update ofzo!quote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/g(...)-playview-tech-demo/
Hier een standard-car in beeld. Niet heel slecht, toch?
Wat zou het gaaf zijn als Playview in GT5 zit. Ik denk het bijna wel trouwens![]()
Hij klopt niet, ''meest complete'' bv. zou 'm wel kloppend maken, taaltechnisch gezien.quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je tedere Forza hartje gebroken?
Klopt, echter was ik al door m'n karakters heen. Vandaar dat ik het hier maar op heb gehouden, het nieuwe deel liet al lang genoeg op zich wachten.quote:Op maandag 27 september 2010 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij klopt niet, ''meest complete'' bv. zou 'm wel kloppend maken, taaltechnisch gezien.
Hoi trollquote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je tedere Forza hartje gebroken?
quote:Psyched up for Gran Turismo 5 after anxiously waiting years? You’re not the only one. Check out this stunning PlayStation 3 faceplate. I know, it’s incredible!
Featuring exclusive GT5 artwork accompanied by legendary creator, Kazunori Yamauci’s signature, Sony has created a true ‘Pièce de résistance’.
One needs not worry about delays as you can purchase it now at EB games for under 50 bucks.
Afbeelding doett niet hier.quote:
Zeker doen, echt beste kwaliteit wiel waar ik ooit op heb gespeeld, g25 en g27 zijn (iets) beter, maar ik zelf geef niks om echt leer, een koppeling, en een H shifter. Voor de rest scheelt het weinig aan extra, maar wel 100+ euro dus.quote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef Dutchguy het volgende:
http://www.logitech.com/en-us/gaming/wheels/devices/4172
Ik denk er toch sterk over om deze te gaan halen als hij uit is. Mooi met dat GT logo in het midden.
Je kan ook de Driving Force Pro halen. Ook een GT logo en 900 graden draai. Die vind je 2e hands voor 50 euro ongeveer.quote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef Dutchguy het volgende:
http://www.logitech.com/en-us/gaming/wheels/devices/4172
Ik denk er toch sterk over om deze te gaan halen als hij uit is. Mooi met dat GT logo in het midden.
Ook een leuk spel en past wel een beetje bij GT. Lekker lange laadtijden.quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuk fragment van Kaz over Modnation Racers
Misschien eerst maar even afwachten. Die 10GB install zal wel niet voor niks zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Ook een leuk spel en past wel een beetje bij GT. Lekker lange laadtijden.
Nee, verwacht ik ook inderdaad. Zou mooi zijn als het allemaal wat vlotter door het menu gaat.quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien eerst maar even afwachten. Die 10GB install zal wel niet voor niks zijn.
In de Gamescom build was al op te merken dat de laadtijden behoorlijk zijn ingekort.quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Ook een leuk spel en past wel een beetje bij GT. Lekker lange laadtijden.
http://www.allekabels.nl/(...)Kabel-**AKTIE**.htmlquote:Op dinsdag 28 september 2010 02:28 schreef Chokeme het volgende:
*ongeduldig is
Gisteren bij wehkamp voor 315e een 320gb slimline met colin mcrea dirt 2 en uncharted 2 (pack) gekocht, en elders nog een paar games en accecoires. Die pack die Cyberia18 laat zien is ook goed geprijsd maar als het goed is, is GT5 na de release wel voor 50 euro verkrijgbaar online.
Maar ik kon sowieso niet langer wachten op mijn ps3 dus tja
Oh trouwens, bij die ps3 pack van wehkamp mist dan wel het hdmi-kabeltje, á 13.50 euro (1.5 meter).
Die pack heb ik ook gehaald. Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 02:28 schreef Chokeme het volgende:
*ongeduldig is
Gisteren bij wehkamp voor 315e een 320gb slimline met colin mcrea dirt 2 en uncharted 2 (pack) gekocht, en elders nog een paar games en accecoires. Die pack die Cyberia18 laat zien is ook goed geprijsd maar als het goed is, is GT5 na de release wel voor 50 euro verkrijgbaar online.
Maar ik kon sowieso niet langer wachten op mijn ps3 dus tja
Oh trouwens, bij die ps3 pack van wehkamp mist dan wel het hdmi-kabeltje, á 13.50 euro (1.5 meter).
Pffff boeiequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Zo. Deze jongen gaat volgende week GT5 gamen bij Sony.
Smokkel je cameraatje mee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
En ook van jou verwacht ik een uitgebreide impressie. Neem je kladblok en pen mee, bitch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef J.Clarkson het volgende:
quote:
Wat nou als mijn collega niet kan?quote:
Ik wacht toch liever op de release, ik heb er niet voor niets vrij voor genomen en wil het volop spelen, maar dan wel het complete spelquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat nou als mijn collega niet kan?
Vrij nemen gaat me toch net wat te ver. Het weekend na de release een klein beetje vrijhouden is voor mij de max hoor. Komt hij nu ook echt op 3 november uit in NL of gaat dat een aantal dagen later worden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef woessie het volgende:
[..]
Ik wacht toch liever op de release, ik heb er niet voor niets vrij voor genomen en wil het volop spelen, maar dan wel het complete spel
5 November dacht ik....... Das een Vrijdag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrij nemen gaat me toch net wat te ver. Het weekend na de release een klein beetje vrijhouden is voor mij de max hoor. Komt hij nu ook echt op 3 november uit in NL of gaat dat een aantal dagen later worden?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
5 November dacht ik....... Das een Vrijdag.
Er staat DACHT IK. Net op tothegame.com gekeken en die zegt 3 November. Die site klopt 99 van de 100x.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef RiKe het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
3 november is 3 november....en geen gesmokkel!
Stel bitches
Vond ik wel altijd een lastige baan maar ben benieuwd hoe hij er nu uit zou zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef Bolleke_666 het volgende:
Las op de GTP fora dat Grindelwald uit GT2 waarschijnlijk weer terug zal keren.
HDMI = HDMI. Over een lengte van 2-3 meter maakt het werkelijk geen fuck uit of je er 1 van 20 euro of 5 euro aan hebt hangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 01:30 schreef Chokeme het volgende:
Hmm das wel erg goedkoop die hdmi-kabels, maar goed heb de mijne al besteld..
Er schijnt wel een verschil in de kwaliteit van hdmi-kabels te zitten, volgens mij heb ik nu gewoon een sony kabel die bij de ps3 hoort dus dan zal dat in elk geval goed zitten.
Echt heh.... Ik krijg er nu toch ook wel naar veel zin in.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog 5 weken![]()
Oktober wordt een lange maand zo![]()
Ik speel hem lekker Dinsdag al.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Nog 5 weken![]()
Oktober wordt een lange maand zo![]()
Hoe lang gaat dat zijn?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik speel hem lekker Dinsdag al.
Oktober gaat echt een KUT maand voor je zijn, jij weet wat je de rest van de maand moet missen, wij nog nietquote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Room 299 dus ik ga er vanuit dat het WEL de final build is.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat?![]()
Zal vast niet de final build zijn
Hier op Fok gewonnen, het is geen container. Het is in het hoofdgebouw van Sony in Badhoevedorp.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Okee, ff snel gekeken op die website, maar je hebt aan een bepaalde wedstrijd meegedaan en gewonnen? Of lees ik iets verkeerd?
Edit: oh, een container waar je games kan proberen lees ik elders.
Ik zal een verslagje maken als ik er geweest ben.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Klinkt goed. Veel plezier alvast
Care. GT5 is tof, de rest kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef J.Clarkson het volgende:
Lekker Killzone 3, LBP2, GT5, Infamous 2 enz spelen.
Nooit infamous gespeeld dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Care. GT5 is tof, de rest kan me gestolen worden.
Klopt... Lijkt me ook niksquote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nooit infamous gespeeld dus.
Het is volgende week pas.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:16 schreef Meike26 het volgende:
@ Clarkson,
Verslag al af ?
Wat ik mij dan afvraag, dan hebben ze dus wel een hele PS3 lounge daar in Bad-ho-even-dorp, maar aan PSN doen ze bar weinig ? Komen die kantoorlullo's zelf wel eens op die etage ? Er is naar mijn idee zoveel meer te halen uit PSN, als ze dit eens goed onder handen namen... Dan was de PS3 gewoon veel beter verkocht dan de Xbox en Wii... nu is het maar stuivertje wisselen...
http://www.gtplanet.net/g(...)m-faceplate-for-aus/quote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef DennisDeBengel het volgende:
Is er al meer bekend over een eventueel PS3 GT5 pack?
Heb al wel een blauwe PS3 pack voorbij zien komen die alleen voor Japan is, maar voor Europa nog niks gezien?
Pagina terug...quote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef DennisDeBengel het volgende:
Is er al meer bekend over een eventueel PS3 GT5 pack?
Heb al wel een blauwe PS3 pack voorbij zien komen die alleen voor Japan is, maar voor Europa nog niks gezien?
quote:
This man tells the truth!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Care. GT5 is tof, de rest kan me gestolen worden.
Geen idee. Er zijn geloof ik ook uit eerdere delen auto's gehaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:00 schreef Bolleke_666 het volgende:
Worden alle standard auto,s de auto,s uit GT4?
Of komen er ook nieuwere modellen in te zitten zoals bv de nieuwe Focus of de Nieuwe Seat Leon??
This man is narrow minded when it comes to games.quote:
Oh, bij mij op de eerste pagina (25 posts per pagina) en had alleen pagina 2 en 3 doorgekeken, thanksquote:
266 om precies te zijn bij Mediamarkt iddquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Chokeme het volgende:
Ik zie er geen staan van 260 euro op de site van mediamarkt ? Ten minste, ik neem aan dat je dat bedoelt met MM.
En is dat dan ook een 320gb ps3?
Well, what a surprise.quote:Forza Signs Top Gear
The Forza Motorsport 3 Ultimate Collection is due to arrive in stores at the end of October. It will feature the game, all previously released add-ons and a special code to download “Stig’s Garage Car Pack”. This new content is the first indication of a deal that Forza Motorsport and Top Gear have penned which will bring content from the worldwide hit television show to future releases in the Forza Motorsport franchise.
Fuck it, wij hebben de Top Gear test track.quote:
link?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Best wel, maar ik las op het Forza forum ook al veel boze berichten. Ze zijn niet echt blij met Turn 10.
quote:Here's my plan.
I'm going to get rid of my current copy of FM3, sell it.
And use that money,
to go buy a sandwich.
Ik geef ze wel gelijk. Het enige waar je niemand over hoord, is het feit dat Turn 10 nu ook Top Gear gaat implementeren.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef SonicVolcano het volgende:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4248309.aspx
Het andere topic is verwijderdDeze bovenstaande is dus niet echt een goed voorbeeld
Dat gaat echt nergens over zeg....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:09 schreef SToRM81 het volgende:
Het gaat ze sowieso fans kosten, want als ik het goed begrijp werkt de Top Gear DLC enkel met de Ultimate Collection. Dus mensen die Forza 3 nu al bezitten kunnen opnieuw dat spel gaan kopen
FM3 is een dijk van een racegame.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:31 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb op zich best respect voor de game Forza 3. Als ik een Xbox had, zou ik hem ws. ook gekocht hebben.
Ik heb minder respect voor de makers die vanaf dag 1 Gran Turismo gekleineerd hebben en 'nu ineens' met een 'Top Gear' editie komen. Waarom ze die zo noemen is me trouwens een raadsel omdat de baan van Top Gear er niet eens in zit, dit in tegenstelling tot GT5. De timing is uiteraard niet toevallig.
Ze kunnen zich beter concentreren op Forza 4 want GT5 gaat de lat weer een stuk hoger leggen.
Dat dacht ik ook ja. 4 jaar wachten.. dan moet het haast wel goed zijn! Ben ook benieuwd naar de multiplayer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Premium_Quality het volgende:
Die nacht- en regenbeelden zien er behoorlijk vet uit!
Die regen effecten doen me niet zoveel, PGR4, een spel van 2 jaar oud deed dit ook al HEEL erg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:29 schreef Premium_Quality het volgende:
Die nacht- en regenbeelden zien er behoorlijk vet uit!
Er zijn nog geen complete lijsten want PD wil niet alles vrijgeven, maar deze lijst is van begin September:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef jackson het volgende:
Is er al een complete lijst met beschikbare auto's verkrijgbaar... of vraag ik teveel
Ahh, dank je. Ziet er goed uit.... Waarschijnlijk bij de meeste bekend maar ik kende de lijst nog niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Er zijn nog geen complete lijsten want PD wil niet alles vrijgeven, maar deze lijst is van begin September:
-lijst-
RuF staat er niet tussen, samen met nog 10-tallen andere auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |