en gevaarlijker en moeilijker en vooral duurder.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ja leuk, maar op een echt circuit rijden is vele malen vettiger!
3 November word die verwacht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef Robin__ het volgende:
[..]
en gevaarlijker en moeilijker en vooral duurder.
Toegegeven, je kan er wel sneller terecht dan wachten op gt5 want dat duurt inmiddels al een tijdje
Releasedatum voor europa al bekend?
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef Rosbief het volgende:
Ja leuk, maar op een echt circuit rijden is vele malen vettiger!
op allemaal heb ik wel zo'n beetje een dag doorgebracht inmiddels denk ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.
Deep Forest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je hebt niet geraced als je de Trial Mountain, Grand Valley en Deep Forest tracks niet kent.
Amen....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Deze is goed hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:25 schreef WSquater het volgende:
Wat is er met de oude titel gebeurd
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*verwacht massacrashes bij dit soort regenraces in de avond*quote:Op zondag 26 september 2010 04:44 schreef Meike26 het volgende:
Wow...!! Dat shot in de nacht + regen is gewoon te gek voor woorden. Vraag me af hoeveel mensen hun ogen op de weg kunnen houden tijdens een spannende race in de nacht en/of regen. Ik denk dat ik elke keer bij het zien van deze beelden genadeloos in de vangrail duik... Zoals Gerard Ekdom zou zeggen...
Yes, he's right
Als het er niet in zit, laat het ze dan maar uit brengen in een update ofzo!quote:Op maandag 27 september 2010 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.gtplanet.net/g(...)-playview-tech-demo/
Hier een standard-car in beeld. Niet heel slecht, toch?
Wat zou het gaaf zijn als Playview in GT5 zit. Ik denk het bijna wel trouwens![]()
Hij klopt niet, ''meest complete'' bv. zou 'm wel kloppend maken, taaltechnisch gezien.quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je tedere Forza hartje gebroken?
Klopt, echter was ik al door m'n karakters heen. Vandaar dat ik het hier maar op heb gehouden, het nieuwe deel liet al lang genoeg op zich wachten.quote:Op maandag 27 september 2010 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij klopt niet, ''meest complete'' bv. zou 'm wel kloppend maken, taaltechnisch gezien.
Hoi trollquote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je tedere Forza hartje gebroken?
quote:Psyched up for Gran Turismo 5 after anxiously waiting years? You’re not the only one. Check out this stunning PlayStation 3 faceplate. I know, it’s incredible!
Featuring exclusive GT5 artwork accompanied by legendary creator, Kazunori Yamauci’s signature, Sony has created a true ‘Pièce de résistance’.
One needs not worry about delays as you can purchase it now at EB games for under 50 bucks.
Afbeelding doett niet hier.quote:
Zeker doen, echt beste kwaliteit wiel waar ik ooit op heb gespeeld, g25 en g27 zijn (iets) beter, maar ik zelf geef niks om echt leer, een koppeling, en een H shifter. Voor de rest scheelt het weinig aan extra, maar wel 100+ euro dus.quote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef Dutchguy het volgende:
http://www.logitech.com/en-us/gaming/wheels/devices/4172
Ik denk er toch sterk over om deze te gaan halen als hij uit is. Mooi met dat GT logo in het midden.
Je kan ook de Driving Force Pro halen. Ook een GT logo en 900 graden draai. Die vind je 2e hands voor 50 euro ongeveer.quote:Op maandag 27 september 2010 18:53 schreef Dutchguy het volgende:
http://www.logitech.com/en-us/gaming/wheels/devices/4172
Ik denk er toch sterk over om deze te gaan halen als hij uit is. Mooi met dat GT logo in het midden.
Ook een leuk spel en past wel een beetje bij GT. Lekker lange laadtijden.quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuk fragment van Kaz over Modnation Racers
Misschien eerst maar even afwachten. Die 10GB install zal wel niet voor niks zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Ook een leuk spel en past wel een beetje bij GT. Lekker lange laadtijden.
Nee, verwacht ik ook inderdaad. Zou mooi zijn als het allemaal wat vlotter door het menu gaat.quote:Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Misschien eerst maar even afwachten. Die 10GB install zal wel niet voor niks zijn.
In de Gamescom build was al op te merken dat de laadtijden behoorlijk zijn ingekort.quote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Ook een leuk spel en past wel een beetje bij GT. Lekker lange laadtijden.
http://www.allekabels.nl/(...)Kabel-**AKTIE**.htmlquote:Op dinsdag 28 september 2010 02:28 schreef Chokeme het volgende:
*ongeduldig is
Gisteren bij wehkamp voor 315e een 320gb slimline met colin mcrea dirt 2 en uncharted 2 (pack) gekocht, en elders nog een paar games en accecoires. Die pack die Cyberia18 laat zien is ook goed geprijsd maar als het goed is, is GT5 na de release wel voor 50 euro verkrijgbaar online.
Maar ik kon sowieso niet langer wachten op mijn ps3 dus tja
Oh trouwens, bij die ps3 pack van wehkamp mist dan wel het hdmi-kabeltje, á 13.50 euro (1.5 meter).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |