Epische faalquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!11111111111111 HAHAHAAAAAAAAAAAAA FIPOOOOOOOOOOOOOOO
Iedereen gaat weg, dus niet op FOK!quote:
Oeh, rubberquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In de schimmelige kelder die half onder water staat? Wat je wil hoorMaar het pension op de hoek lijkt me dan nog iets gezonder
Dat tweedeMaar die kelder zou ook hilarisch zijn
Moeten Heks en Remlof dicht op elkaar slapen om te schuilen voor het water
ik neem wel een rubber opblaasbootje mee plus peddels
slaap lekker Pietjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten iig, kusjekroel allen.
Truste saaie Pietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten iig, kusjekroel allen.
doe ik speciaal voor jou mijn rooie rubber kaplaarzen aanquote:
Tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik speciaal voor jou mijn rooie rubber kaplaarzen aan
nee hahaha zie je me al struinen in het keldertje van Mera&Ian hahah en jij met het opblaasbootje er achter aan hahahaquote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hahaha zie je me al struinen in het keldertje van Mera&Ian hahah en jij met het opblaasbootje er achter aan hahaha
die engelse kennen het wel hoor, zijn gewoon kleine speelfilms die clipsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
En
gewoon omdat ie leuk is
veel plezier, en ook veel plezier morgen in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo nog even in de kroeg hier achter m'n huis kijken, nieuwe eigenaar, schijnt leuk te zijn
Dank je, jij ook een fijn weekend vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier, en ook veel plezier morgen in Rotterdam
Dat herken ik.....ook zo raar om zelf aan de bar te gaan hangenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
Nah, ik blijf thuis, het regent en ik heb niemand om mee te gaan
Ow dat doe ik vaak genoeg, meestal raak je vanzelf met iemand in gesprekquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat herken ik.....ook zo raar om zelf aan de bar te gaan hangen
Flauw hoor, niet eens een beetje regen doorstaan om die leuke nieuwe eigenaar te meetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo nog even in de kroeg hier achter m'n huis kijken, nieuwe eigenaar, schijnt leuk te zijn
quote:
Die vind ik zo foutleuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:34 schreef De_kromme het volgende:
Ben jij niet verdwaald toevallig?
Truste.
Tijd voor nespresso.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:27 schreef Leandra het volgende:
Done, en geen cruciale info gemist, maar de 2000/2001 Londen foto van een niet nader te noemen persoon was het hele topic bijlezen al meer dan waard
N. heeft gekeken en ik ben daarom op bed gaan liggen internetten en TopGear kijken multitasken.... dus ik zal hem even vragen wat hij van haar vondquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:29 schreef Marrije het volgende:
Iemand gisteren de voice of holland gekeken?
Ik ken haar gewoon
nah, ik zou me nog een keer omdraaienquote:
Antwoord: Kleine zangstem, grote bek....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
N. heeft gekeken en ik ben daarom op bed gaan liggen internetten en TopGear kijken multitasken.... dus ik zal hem even vragen wat hij van haar vond
Ik heb al een dubbele op. In bed.quote:
Dat wilde ik ook, ik zat midden in m'n REMslaap en in een droom waarin N. toch echt bij me was, gaat m'n telefoon..... zijn ringtone (in het echt dus, ik werd er wakker van), liep hij al in de stad en wilde even weten wat we mijn ouders morgen gaan geven, en of hij dat al mee moest nemen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nah, ik zou me nog een keer omdraaien
Haha, klopt wel aardig. Ik zag haar en dacht echt, wat is er met haar gebeurd?? Zo ken ik haar dus niet. Wat zag ze eruit zeg, nou heeft ze wel vaker van die buien, maar voor dit programma compleet verkeerd gekleed. Al dacht ik ook meteen, is ze ingehuurd of wat. Want zo dom als ze overkwam is ze gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Antwoord: Kleine zangstem, grote bek....
Ik begreep dat ze van de trap gevallen was, wat er verder met haar gebeurd is weet ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, klopt wel aardig. Ik zag haar en dacht echt, wat is er met haar gebeurd?? Zo ken ik haar dus niet. Wat zag ze eruit zeg, nou heeft ze wel vaker van die buien, maar voor dit programma compleet verkeerd gekleed. Al dacht ik ook meteen, is ze ingehuurd of wat. Want zo dom als ze overkwam is ze gewoon niet.
Dan ben je er al uit geweest, je speelt vals.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al een dubbele op. In bed.
Ik sta NU op!
Heus!
Klopt, en dat had ze van tevoren al aangekondigd, 'dan heb je ook nog een leuke blooper'quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze van de trap gevallen was, wat er verder met haar gebeurd is weet ik niet
Ik moest plassen ...quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ben je er al uit geweest, je speelt vals.
Dat vind ik een goed excuus, als dat meetelt als opstaan dan lig ik geen nacht meer een hele nacht in bed, maar slechts etappes van een uur of 2 a 3quote:
Ja, kan soms lastig zijn zo'n vriendquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, ik zat midden in m'n REMslaap en in een droom waarin N. toch echt bij me was, gaat m'n telefoon..... zijn ringtone (in het echt dus, ik werd er wakker van), liep hij al in de stad en wilde even weten wat we mijn ouders morgen gaan geven, en of hij dat al mee moest nemen.
Toen kon ik dus niet meer in slaap komen, en m'n droom voortzetten kon helemaal niet![]()
Ik spreek je nog wel als je net zo oud bent als ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ouderdom? Je moet gewoon niet zoveel zuipen![]()
ja heb hem ook opstaan 3FMquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je net zo oud bent als ik.
hoho, ik kreeg geen PC, mijn paquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:07 schreef Copycat het volgende:
Als jij op je twaalfde een PC kreeg, ben je zeker een stuk jonger dan ik. Op mijn twaalfde was een uit de kluiten gewassen Walkman het hipste stukje technologie voorhanden.
Ga jij je tena lady nou maar verschonenquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:28 schreef Toverheks het volgende:
in 1991 is mijn jongste geboren, oh nu voel ik me stokoud als ik dit allemaal zo lees
Jij hebt tenminste kinderenquote:
Je bent zo oud als je je voelt, toch? kijk maar naar Ccquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:37 schreef hondjes het volgende:
Ik voel me niet oud, maar ik ben oud, dat is nog veel erger.
Maar ik hoef s`nachts nog niet te piesen, dat scheelt weer.
Jij mag gewoon blij zijn dat je het MS-DOS tijdperk niet kentquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met windows '95 opgegroeid, dat was de bom natuurlijk. Vervolgens kwam er een heleboel shit, alleen XP was een verbetering, daarna nog veel meer shit, en nu is er 7.
Achteraf ben ik er niet blij mee, heb 't afgelopen half jaar pas leren commandlinen (in ubuntu / linux). Kon er echt niks vanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:42 schreef HiDiHo het volgende:
Jij mag gewoon blij zijn dat je het MS-DOS tijdperk niet kent
Volgens mij ben je nu al een heel stuk verder dan de meeste van jou leeftijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:45 schreef hondjes het volgende:
Wij hebben ook nog zo een oud kreng staan, een museumstuk, je kon er niets mee.
Alleen staal- en beton berekeningen ermee maken.
De eerste kochten we toen zoonlief naar de universiteit ging, zo een 12 jaar geleden.
Toen dacht ik, dat moet ik wel leren, anders kan ik zelfs geen boek uit de bieb halen.
Dus uren zitten oefenen, en als ik vastzat de stekker er maar uittrekken.
Soms doe ik dat nog wel eens.hihi.
Kan je serieus nog beter de startknop ingedrukt houden (gaat ie ook uit). Stroom eraf is echt slecht voor je harde schijf.quote:
Het is het verstandigste wat ik ooit gedaan heb, een beetje wegwijs worden op de computer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu al een heel stuk verder dan de meeste van jou leeftijd
idd, gelukkig wordt het wel steeds makkelijker. mja, het schijnt ook, hoe ouder je bent hoe lastiger je het oppakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is het verstandigste wat ik ooit gedaan heb, een beetje wegwijs worden op de computer.
DE WERELD DIE VOOR JE OPENGAAT,
zo jammer dat veel ouderen het een jaar of tien geleden niet opgepakt hebben.
ja he, maar ik weet hier in bejaardehuis verderop hebben ze cursus voor bejaarde en de pc.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het is het verstandigste wat ik ooit gedaan heb, een beetje wegwijs worden op de computer.
DE WERELD DIE VOOR JE OPENGAAT,
zo jammer dat veel ouderen het een jaar of tien geleden niet opgepakt hebben.
Wat ben je aan het downloaden?quote:
'Mijn' eerst pc, was eentje zonder HD en met MS-DOS op een floppy!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Achteraf ben ik er niet blij mee, heb 't afgelopen half jaar pas leren commandlinen (in ubuntu / linux). Kon er echt niks van, mijn eerste pc (of eigenlijk die van m'n ouders) was met windows '95
.
Een ristretto. Zonder ondertiteling.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ristretto. Zonder ondertiteling.
is ie niet lekker dan die koffie van de lidlquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zit ik hier met mn mokka senseo van de Lidl
Maar wel een broodje hagelslag...XL
Ik geloof dat onze wel een HD had, 20 MB ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Mijn' eerst pc, was eentje zonder HD en met MS-DOS op een floppy!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef Jian het volgende:
Godver, schrik van m'n leven vanmorgen!
Ben alleen op de zaak en ............... Koffie op ! Paniek!
Maar gelukkig, zit nu aan heerlijke, sterke, pikzwarte Marokkaanse koffie van m'n buurman![]()
Hij mag blijven
Jawel maar het klinkt wat minder indrukwekkendquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is ie niet lekker dan die koffie van de lidl
Anders had je hem teruggestuurd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef Jian het volgende:
Godver, schrik van m'n leven vanmorgen!
Ben alleen op de zaak en ............... Koffie op ! Paniek!
Maar gelukkig, zit nu aan heerlijke, sterke, pikzwarte Marokkaanse koffie van m'n buurman![]()
Hij mag blijven
Hadden ze gisteren moeten aanvullen dus, maar ik sta ook overal alleen voorquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op ?....Op? Hoe kan dat nou...ow mennnnnnnnnnnnnnn ik zou dood neervallen...heus
Patser!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze wel een HD had, 20 MB ofzo
Daarom juist ristretto's, die zijn zo lekker geconcentreerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet je wel weer van plassen
Hadden wij ook een 20 MB HD, nou die kreeg je de eerste 5 jaar niet vol .... dacht ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat onze wel een HD had, 20 MB ofzo
Interesting bedoel je!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef Laysa het volgende:
Jawel maar het klinkt wat minder indrukwekkend
MAAR... had ook een grote 5 1/4 drive, jawelquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Patser!![]()
Als die van ons in de soep lag moest je een floppy-disc erin duwen voordat je de foutmelding kreeg!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders had je hem teruggestuurd?
quote:
We gaan vanmiddag alleen even weg! Ik ga mijn pakketje naar mijn kamer brengen! Dat weegt heul 25 kilo en dat ga ik geen zes trappen opslepen!quote:
We moeten dr wel uit lieverd want anders heb ik niks te eten, maar anders kan ik het maandag zelf ophalenquote:
Ach gossie...quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren moeten aanvullen dus, maar ik sta ook overal alleen voor
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
We moeten dr wel uit lieverd want anders heb ik niks te eten, maar anders kan ik het maandag zelf ophalen![]()
Kom op, is net binnen de arboquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
We gaan vanmiddag alleen even weg! Ik ga mijn pakketje naar mijn kamer brengen! Dat weegt heul 25 kilo en dat ga ik geen zes trappen opslepen!
Mn moeder noemt deze maatschappij een ''Ratrace''quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ach gossie...
Je lijkt meneer hondjes wel, die staat ook altijd overal alleen voor.
En dat in deze vechtmaatshappij.
Er paste maar liefst 720 KB op!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
MAAR... had ook een grote 5 1/4 drive, jawel
Tis soms heerlijk om lekker verongelijkt te roepen, Jessus, moet ik dan alles zelf doen! Alleen die geluiden die ze dan maken als ik dat roep, die getuigen niet echt van het respect dat ik verdienquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ach gossie...
Je lijkt meneer hondjes wel, die staat ook altijd overal alleen voor.
En dat in deze vechtmaatshappij.
Echt hé... ik heb nu een miniSD kaartje met 16GB zo groot als je nagelquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er paste maar liefst 720 KB op!
En dat voor de prijs van nog minder dan vroeg een doosje floppy's!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt hé... ik heb nu een miniSD kaartje met 16GB zo groot als je nagel
(en ze zijn er zelfs van 32GB)
Ja idd. gaat hard met de technologiequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat voor de prijs van nog minder dan vroeger een doosje floppy's!
Vroeger was je blij als je een diskette kon kopieren zonder fouten! Dat was spannend! Werd de bad-sector wel of niet goed gelezen! En tegenwoordig trek je alles zonder problemen van het internet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd. gaat hard met de technologie
Ja, het is eenzaam aan de top.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis soms heerlijk om lekker verongelijkt te roepen, Jessus, moet ik dan alles zelf doen! Alleen die geluiden die ze dan maken als ik dat roep, die getuigen niet echt van het respect dat ik verdien
Ja, die spanning is er nu wel vanafquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger was je blij als je een diskette kon kopieren zonder fouten! Dat was spannend! Werd de bad-sector wel of niet goed gelezen! En tegenwoordig trek je alles zonder problemen van het internet!
Sinds gisteren is het anders wel heel spannend of mn muis het doetquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, die spanning is er nu wel vanaf
Zelfs de vraag of je internet het doet is al niet spannend meer![]()
Waarom? je kent haar geen eens...je moet geen drama maken over mensen die je niet irl kent hoor....quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:22 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen Teun, hoe gaat het met je vriendin, moest gisteren aan jullie denken heeft diepe indruk op me gemaakt.
Dat merk je vanzelf als dat pijltje niet meer beweegt als je hem aanraaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds gisteren is het anders wel heel spannend of mn muis het doet
moest er gisteren steeds aan denken, weet je als je zo ver heen bent god wat een ellende ja je snapt me wel, vind het gewoon triest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom? je kent haar geen eens...je moet geen drama maken over mensen die je niet irl kent hoor....
hij zit in een andere poort nu en nu doet ie het wel..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf als dat pijltje niet meer beweegt als je hem aanraakt
Ze heeft toch gewoon een dak boven dr hoofd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moest er gisteren steeds aan denken, weet je als je zo ver heen bent god wat een ellende ja je snapt me wel, vind het gewoon triest.
Heb je het nu over Teun?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg niks meer hoor
![]()
nee snap het wel maar toch, pppfftt vond het gewoon heftig gisteren en moest even terug denken aan mezelf, sommige zijn echt klotekerels en het doodschoppen niet waard.
Ja maar mop jou ken ik echt....das heel wat anders....jij zit in mn hart verankerdquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
ik zeg niks meer hoor
![]()
nee snap het wel maar toch, pppfftt vond het gewoon heftig gisteren en moest even terug denken aan mezelf, sommige zijn echt klotekerels en het doodschoppen niet waard.
Ja, over een PM van Pietje "meet met twee maten" modjequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen Teun,![]()
Niet veel te vertellen zie ik
Ja, dat weet ik. Ik deed even een Ian vanwege edits.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ken heks echt...ja in het echten het is een schatje
dan mag je je nog een keer gaan verbazen zie ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik deed even een Ian vanwege edits.
Uhuh, daarom deze post.quote:
Ik heb het 2 x gelezen...volgende keer onderaan beginnen...quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Nu was ik op de helft met lezen. Klote automatische updates.
Als er een schaal van triest zou zijn, dan voerde jij vast de lijst aan Noek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Uhuh, daarom deze post.Als er zich toch iemand druk maakt altijd om wat hier gebeurt dan ben jij het wel. Zelfs op zaterdagnacht of dágen later. Sad fuck.
Maak je druk om je fantast/bats/vriendin joh.
Iemand die al zijn lame verhalen nog gelooft is geschift. Echt hè.
Maar uiteindelijk zal het wel neerkomen opdat vrouwen gestoord zijn maar dat Teunmans wel een Teun Hood is want hij heeft het iig geprobeerd en de bank aangepakt. Ze zullen de Rabo wel sluiten binnenkort. Dat dit kan in Nederland!!
Waar was jij gisteren na die opmerkingen in mijn richting Piet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet grappig, en geef 'm gewoon eens geen aandacht. Omdat 't kan, ofzo.
Waar zit dan de fun in?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet grappig, en geef 'm gewoon eens geen aandacht. Omdat 't kan, ofzo.
En gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als er een schaal van triest zou zijn, dan voerde jij vast de lijst aan Noek.
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vroeg me al af of ie ff 48 uur kreeg om af te koelen![]()
Heb je dat wel ff getwittert met je Ipad?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij moest ik om drie uur plassen.
Ik ben een passief Twitteraar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je dat wel ff getwittert op je Ipad?
Ik voel met je meequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:41 schreef Jian het volgende:
Ik mag me natuurlijk niet met de moderatie bemoeien en daarom zeg ik dus maar niks ... en dat val t niet mee voor mij
Oh.... je bent een kijkertquote:
Er zitten nog mensen aan 't ontbijt.quote:
Krijg je als je oud wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn er godverdomme vroeg bij vandaag.
Goedemiddagquote:
Ik zelf, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zitten nog mensen aan 't ontbijt.
Ik sta nu 30e met nog 105 spelers v/d 9000 en de hoogste 72 krijgen een ticket voor de volgende rondequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel uur moet je nog pokeren voor je met geld van tafel kunt stappen?
O, dat is te overzien. Die volgende ronde begint direct daarna?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik sta nu 30e met nog 105 spelers en de hoogste 72 krijgen een ticket voor de volgende ronde
Win jij weleens wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:14 schreef HiDiHo het volgende:
Prijsgeld in ronde 2 is 2000 dollar in totaal
Weleens ja, maar ik zet nooit geld in (maar kan dus wel geld winnen)quote:
Netjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn recordwinst was 216 dollar en dat 2 keer in één week.
Kwalijke zaak.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Darn, is er een verse rel aan het ontstaan ben ik alweer te laat met bijlezen omdat er gewist is
Oooh, da's jammer. Ik dacht dat het echt om duizenden euro's ging. Gisteren was die hockeyster bij van der Vorst in het programma. Die zit gewoon overal in de wereld een beetje te pokeren. Moet jij ook doen! Alleen geen meisjes mee naar de hotelkamer hè. Nein nein.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weleens ja, maar ik zet nooit geld in (maar kan dus wel geld winnen)
Eén keer 100 euro gewonnen
Ja, idd.... niet dat ik er vandaag tijd voor heb, maar het bijlezen van een relletje is meestal wel aardig.quote:
Ik heb het in een tijdsbestek van een jaar of wat allemaal weer weggespeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Netjes![]()
Vriend van me heeft een keer 300,- terug laten storten
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, da's jammer. Ik dacht dat het echt om duizenden euro's ging. Gisteren was die hockeyster bij van der Vorst in het programma. Die zit gewoon overal in de wereld een beetje te pokeren. Moet jij ook doen! Alleen geen meisjes mee naar de hotelkamer hè. Nein nein.
Nah, hij stort een tientje per week ofzoquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het in een tijdsbestek van een jaar of wat allemaal weer weggespeeld
En zij kan dan nog voor geen kut pokeren, hè. Die doet alleen maar overal mee omdat ze er fijn uitziet en beroemd is, zeg maar. Dat is leuk voor investeerders en daarom zit ze overal met haar hoofdje en beetje willekeurig chips te verschuiven en met kaartjes te spelen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, da's jammer. Ik dacht dat het echt om duizenden euro's ging. Gisteren was die hockeyster bij van der Vorst in het programma. Die zit gewoon overal in de wereld een beetje te pokeren. Moet jij ook doen! Alleen geen meisjes mee naar de hotelkamer hè. Nein nein.
idd, ik speel beterquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zij kan dan nog voor geen kut pokeren, hè. Die doet alleen maar overal mee omdat ze er fijn uitziet en beroemd is, zeg maar. Dat is leuk voor investeerders en daarom zit ze overal met haar hoofdje en beetje willekeurig chips te verschuiven en met kaartjes te spelen.
Orly? Ik dacht dat ze het echt kon pokeren. Misschien is ze beter met zingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zij kan dan nog voor geen kut pokeren, hè. Die doet alleen maar overal mee omdat ze er fijn uitziet en beroemd is, zeg maar. Dat is leuk voor investeerders en daarom zit ze overal met haar hoofdje en beetje willekeurig chips te verschuiven en met kaartjes te spelen.
Maar zij ziet er beter uit in zo'n leuk hockey-pakjequote:Op zaterdag 25 september 2010 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd, ik speel beter
Die krijgen ook een gratis ticket van de producer
Ze kan wel pokeren, als in: ze begrijpt het spel net als ik. En dan komt het ook wel 's voor dat je zeg maar wat wint. Maar dat verhaal van: da's nu een gigantische toppokerspeelster en bleeeh bleeh bleeeh...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Orly? Ik dacht dat ze het echt kon pokeren.
Pics van Heidi in een hockey-pakje, anders kan ik niet oordelen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar zij ziet er beter uit in zo'n leuk hockey-pakje
Mijn ranking? waar?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu wel eens geld gaan winnen, hè? Ik heb net je ranking bekeken
Ik kan breien en ... tegelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef Ian_Nick het volgende:
En dan verliezen omdat je niet op zat te letten en je beurt voorbij ging toen je hier zat te posten
Ja nl tijd, maar altijd op zaterdag en zondagquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je moet vannacht weer pokeren? Of zijn dat Nederlandse tijden?
Dat zegt mij weinig...is dat goed voor playmoney?quote:
Nee precies, je moet zeker 5 posten slikken waarbij zo ongeveer iedereen wordt aangepakt voordat je terug mag slaan. Nog niet misschien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, idd.... niet dat ik er vandaag tijd voor heb, maar het bijlezen van een relletje is meestal wel aardig.
Vooral als het op niveau is.... een beetje zielig na 3 posts overgaan tot name-calling is dan weer te triest voor woorden, maar dat had ik in deze ook niet verwacht.
Je ranking van dit jaar is heel laag. Die van vorig jaar was wel goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zegt mij weinig...is dat goed voor playmoney?
Geld heb ik overigens met een ander account gewonen
Netjesquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef HiDiHo het volgende:
Met ander account vorig jaar Rank: 119,944 of 1,727,304
Kun jij toch nog gewiste posts lezen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee precies, je moet zeker 5 posten slikken waarbij zo ongeveer iedereen wordt aangepakt voordat je terug mag slaan. Nog niet misschien.![]()
Want lullen over Marrije's woning, Beequeens neuken of janken en het topic van Manu is groots hoor, Leandra.![]()
Zullen we het over triest gaan hebben? Maar uiteindelijk zal Pietje het wel gedaan hebben.
Noek is de molquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij toch nog gewiste posts lezen?
Uh nee, ik was er toch bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun jij toch nog gewiste posts lezen?
Hij is erg lekker, vind ik. En straf. In de Nespresso boutique kun je een soort probeerverpakking van 30 stuks kopen, voor elf nog wat.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Deisyy het volgende:
En Cc. hoe is de Kazaar? Een echte straffe ristretto?
Ik las laatst dat dat de nieuwst is en dacht eigenlijk al dat ik hem moest bestellen
Ja dat zag ik wel staan, maar omdat dat niet geëdit was, kon ik niet zien of het werkelijk de post was zoals die gedaan was of een zelfedit in iets onschuldigs....quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Uh nee, ik was er toch bij.Ik heb hem zelfs nog gequote voordat het verwijderd was.
[RLS SC # 921] Goedemorgen!
Omdat er veel meer stond maar dat," Jep, absoluut "was voor mij dus de rest verwijderde ik in mijn post. Alles quoten geeft zulke lappen dat ik er zelf de bezem wel doorhaal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat zag ik wel staan, maar omdat dat niet geëdit was, kon ik niet zien of het werkelijk de post was zoals die gedaan was of een zelfedit in iets onschuldigs....
Want nou weet ik niet waarom een "Jep, absoluut" geëdit moest worden![]()
Ah, okay, wel een deels zelfedit dus.... dat maakt een hoop duidelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat er veel meer stond maar dat," Jep, absoluut "was voor mij dus de rest verwijderde ik in mijn post. Alles quoten geeft zulke lappen dat ik er zelf de bezem wel doorhaal.
In de verwijderde post wel ja want daar was iets mee, het was in elk geval niet positief maar wat die nu precies zei weet ik niet meer. Het wordt mij soms ook allemaal teveel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Maar ik begrijp dus dat het topic van Manu er ook fijntjes werd bijgehaald? Of roer ik weer eens in een verkeerde richting?
Over een kwartier moet ik gaan werken van mezelf. Dat is een troost.
Negeer het gewoon, dat werkt het bestquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
In de verwijderde post wel ja want daar was iets mee, het was in elk geval niet positief maar wat die nu precies zei weet ik niet meer. Het wordt mij soms ook allemaal teveel.![]()
Ik speel alleen nog maar 1 tafel S&G voor 1 dollar, die tellen ook niet mee. Maar ik kan het nog steeds, net weer even 2e geworden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:30 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik zie het al, freerolls en 27 speler toernooien worden niet meegeteld en die speel ik het meest![]()
Ach gosh! Het zal wel interessantdoenerij zijn geweest, die schop een jaar na afschuwelijk dato.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
In de verwijderde post wel ja want daar was iets mee, het was in elk geval niet positief maar wat die nu precies zei weet ik niet meer. Het wordt mij soms ook allemaal teveel.![]()
1 tafel is wel cheat gevoeligquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog maar 1 tafel S&G voor 1 dollar, die tellen ook niet mee. Maar ik kan het nog steeds, net weer even 2e geworden.
Nee, bedankt voor de tip maar het negeren ben ik inmiddels wel voorbij. Been there done that, got the t-shirt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
Negeer het gewoon, dat werkt het best
Het staat je goed andersquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, bedankt voor de tip maar het negeren ben ik inmiddels wel voorbij. Been there done that, got the t-shirt.
Niet voor een dollar, lijkt me. Dat zet geen zoden aan de dijk.quote:
Het verveelt mij ook heel gauw. Bij grote toernooien zit je zeker 80% van de tijd te wachten op de volgende hand.quote:Ik kom er net achter dat ik op een ander account ook nog 3 tickets heb en op nog een ander nog 1
Heb er dus 7 in totaal, maar nooit tijd/zin om te spelen
Heb je weleens gekeken naar andere spelers? Sommige spelen op 12 tafels tegelijk, niet normaal meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet voor een dollar, lijkt me. Dat zet geen zoden aan de dijk.
[..]
Het verveelt mij ook heel gauw. Bij grote toernooien zit je zeker 80% van de tijd te wachten op de volgende hand.
Ja, daar let ik ook op. Opvallend daarbij is dat mensen die voor de kleine bedragen op meerdere tafels spelen over het algemeen op bijna alle tafels het geld niet halen. Bij hogere bedragen is dat misschien anders.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je weleens gekeken naar andere spelers? Sommige spelen op 12 tafels tegelijk, niet normaal meer.
Af en toe zijn er wel eens twee (vaak Russen) aan een tafel die ik er van verdenk.quote:En cheaten gebeurt zelfs heel veel met playmoney, dus zeker ook met echt geld.
Ja, ik weet ook niet of ze veel winnen want ze missen veel van het spel met zoveel tafels tegelijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar let ik ook op. Opvallend daarbij is dat mensen die voor de kleine bedragen op meerdere tafels spelen over het algemeen op bijna alle tafels het geld niet halen. Bij hogere bedragen is dat misschien anders.
[..]
Af en toe zijn er wel eens twee (vaak Russen) aan een tafel die ik er van verdenk.
Daarom vind ik die S&G's met 1 tafel ook het leukst. Je kunt je spel aanpassen aan de tafel en je kunt gebruik maken van het imago dat je zelf krijgt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet of ze veel winnen want ze missen veel van het spel met zoveel tafels tegelijk.
Dan word ik gewoon 3e, da's mooi 60 dollarcent winstquote:En over cheaten.....je kunt natuurlijk vanalles invullen. En geloof me, cheaten werkt
Krijg je op 1 tafel voor ¤1,- op de 3e plaats nog ¤1,60quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom vind ik die S&G's met 1 tafel ook het leukst. Je kunt je spel aanpassen aan de tafel en je kunt gebruik maken van het imago dat je zelf krijgt.
[..]
Dan word ik gewoon 3e, da's mooi 60 dollarcent winst
Inschrijving is 1 dollar en 20 cent.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg je op 1 tafel voor ¤1,- op de 3e plaats nog ¤1,60
Wat, staat Noek er nu eindelijk bij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:20 schreef remlof het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #71
Nee, wtf is S&G als het niet Sexy en Gewaagd is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat, staat Noek er nu eindelijk bij?
"e:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wtf is S&G als het niet Sexy en Gewaagd is?
Sit and Go.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wtf is S&G als het niet Sexy en Gewaagd is?
Dat verhaal ken ik ja en op zich is dat niet eens zo uniek. Al in 1944 heeft Patton meermalen de suggestie gedaan om samen het restant van het Duitse leger meteen door te stoten naar het Oosten om de Sovjets te bevechten. Patton is daar later voor op zijn vingers getikt, maar men zegt dat dat de krachten achter die suggestie omvangrijk waren, maar uiteindelijk geen meerderheid kregen, waardoor dat dan ook niet is doorgegaan. Ja, ja , de boefjes!quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:42 schreef remlof het volgende:
Zomg, zo lees je nog eens wat in C&H:
key British figures maintained secret plans for the enormous number of German prisoners of war. On 1 December 1954, Prime Minister Winston Churchill clarified, in the British House of Commons, the situation at the end of the war: "No trouble could in any case have arisen with the Soviets unless they had continued their advance to a point at which they forced the breaking out of a new war between Russia and her Western allies... we should certainly in that case rearm the German prisoners in our hands."
...
In the event of new hostilities, vanquished German units and British military forces would have combined against an offensive Red Army. Thus, the two and half million German prisoners of war in Commonwealth hands represented a huge strategic reserve.
http://www.wlu.ca/lcmsds/(...)nadian%20Control.pdf
Ik kende het nog niet. Niet dat het me echt verbaast, maar ik denk dat de manier waarop we uiteindelijk het communisme hebben overwonnen beter is. Al hebben we daardoor 40 jaar onder de dreiging van een allesvernietigende kernoorlog geleefd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik ja en op zich is dat niet eens zo uniek. Al in 1944 heeft Patton meermalen de suggestie gedaan om samen het restant van het Duitse leger meteen door te stoten naar het Oosten om de Sovjets te bevechten. Patton is daar later voor op zijn vingers getikt, maar men zegt dat dat de krachten achter die suggestie omvangrijk waren, maar uiteindelijk geen meerderheid kregen, waardoor dat dan ook niet is doorgegaan. Ja, ja , de boefjes!
Jep, absoluut!quote:quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Jep, drie hoog achter in een Haagse tokkiebuurtquote:quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
soort zoekt soort. Zeggen ze.
Daar heb je dan wel wat karakter voor nodig, 't is niet iedereen gegevenquote:quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Noek het volgende:
[..]
En je vileine gedachtes houd je maar fijn voor je.
Helemaal niet meer neuken en alleen maar janken komt ook zo bejaard over vind ik.quote:quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef beequeen het volgende:
Boven je stand neuken is nooit handig. De Rog van Zuiderweg is een goed voorbeeld.
Gejank op niets af daar. Als je je zolang nadien nog steeds zo identificeert met iemand die je nooit gezien hebt dan heb je toch echt hulp nodig.quote:quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:30 schreef hondjes het volgende:
BQ, mooi dat je het topic, na precies een jaar even omhoog hebt gehaald.
Nee bij dat mapje kan je niet! Dat is een add-blocker iets!quote:
je valt nu (na herplaatsing post van die kale) wel flink door de mand, haatdragende. vrij 'normale' antwoorden op vervelende opmerkingen..quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee precies, je moet zeker 5 posten slikken waarbij zo ongeveer iedereen wordt aangepakt voordat je terug mag slaan. Nog niet misschien.![]()
Want lullen over Marrije's woning, Beequeens neuken of janken en het topic van Manu is groots hoor, Leandra.![]()
Zullen we het over triest gaan hebben? Maar uiteindelijk zal Pietje het wel gedaan hebben.
Dat is een mogelijkheid. Maar zoals al meerdere keren door mij aangegeven, ik lieg hier niet, nooit!. 't Zal van jouw kant wel iets zijn met "waard en gasten...."quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Iemand die al zijn lame verhalen nog gelooft is geschift. Echt hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |