Epische faalquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!11111111111111 HAHAHAAAAAAAAAAAAA FIPOOOOOOOOOOOOOOO
Iedereen gaat weg, dus niet op FOK!quote:
Oeh, rubberquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In de schimmelige kelder die half onder water staat? Wat je wil hoorMaar het pension op de hoek lijkt me dan nog iets gezonder
Dat tweedeMaar die kelder zou ook hilarisch zijn
Moeten Heks en Remlof dicht op elkaar slapen om te schuilen voor het water
ik neem wel een rubber opblaasbootje mee plus peddels
slaap lekker Pietjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten iig, kusjekroel allen.
Truste saaie Pietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten iig, kusjekroel allen.
doe ik speciaal voor jou mijn rooie rubber kaplaarzen aanquote:
Tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik speciaal voor jou mijn rooie rubber kaplaarzen aan
nee hahaha zie je me al struinen in het keldertje van Mera&Ian hahah en jij met het opblaasbootje er achter aan hahahaquote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hahaha zie je me al struinen in het keldertje van Mera&Ian hahah en jij met het opblaasbootje er achter aan hahaha
die engelse kennen het wel hoor, zijn gewoon kleine speelfilms die clipsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
En
gewoon omdat ie leuk is
veel plezier, en ook veel plezier morgen in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo nog even in de kroeg hier achter m'n huis kijken, nieuwe eigenaar, schijnt leuk te zijn
Dank je, jij ook een fijn weekend vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier, en ook veel plezier morgen in Rotterdam
Dat herken ik.....ook zo raar om zelf aan de bar te gaan hangenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
Nah, ik blijf thuis, het regent en ik heb niemand om mee te gaan
Ow dat doe ik vaak genoeg, meestal raak je vanzelf met iemand in gesprekquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat herken ik.....ook zo raar om zelf aan de bar te gaan hangen
Flauw hoor, niet eens een beetje regen doorstaan om die leuke nieuwe eigenaar te meetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo nog even in de kroeg hier achter m'n huis kijken, nieuwe eigenaar, schijnt leuk te zijn
quote:
Die vind ik zo foutleuk!quote:Op zaterdag 25 september 2010 04:34 schreef De_kromme het volgende:
Ben jij niet verdwaald toevallig?
Truste.
Tijd voor nespresso.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:27 schreef Leandra het volgende:
Done, en geen cruciale info gemist, maar de 2000/2001 Londen foto van een niet nader te noemen persoon was het hele topic bijlezen al meer dan waard
N. heeft gekeken en ik ben daarom op bed gaan liggen internetten en TopGear kijken multitasken.... dus ik zal hem even vragen wat hij van haar vondquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:29 schreef Marrije het volgende:
Iemand gisteren de voice of holland gekeken?
Ik ken haar gewoon
nah, ik zou me nog een keer omdraaienquote:
Antwoord: Kleine zangstem, grote bek....quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
N. heeft gekeken en ik ben daarom op bed gaan liggen internetten en TopGear kijken multitasken.... dus ik zal hem even vragen wat hij van haar vond
Ik heb al een dubbele op. In bed.quote:
Dat wilde ik ook, ik zat midden in m'n REMslaap en in een droom waarin N. toch echt bij me was, gaat m'n telefoon..... zijn ringtone (in het echt dus, ik werd er wakker van), liep hij al in de stad en wilde even weten wat we mijn ouders morgen gaan geven, en of hij dat al mee moest nemen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nah, ik zou me nog een keer omdraaien
Haha, klopt wel aardig. Ik zag haar en dacht echt, wat is er met haar gebeurd?? Zo ken ik haar dus niet. Wat zag ze eruit zeg, nou heeft ze wel vaker van die buien, maar voor dit programma compleet verkeerd gekleed. Al dacht ik ook meteen, is ze ingehuurd of wat. Want zo dom als ze overkwam is ze gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Antwoord: Kleine zangstem, grote bek....
Ik begreep dat ze van de trap gevallen was, wat er verder met haar gebeurd is weet ik nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, klopt wel aardig. Ik zag haar en dacht echt, wat is er met haar gebeurd?? Zo ken ik haar dus niet. Wat zag ze eruit zeg, nou heeft ze wel vaker van die buien, maar voor dit programma compleet verkeerd gekleed. Al dacht ik ook meteen, is ze ingehuurd of wat. Want zo dom als ze overkwam is ze gewoon niet.
Dan ben je er al uit geweest, je speelt vals.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al een dubbele op. In bed.
Ik sta NU op!
Heus!
Klopt, en dat had ze van tevoren al aangekondigd, 'dan heb je ook nog een leuke blooper'quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze van de trap gevallen was, wat er verder met haar gebeurd is weet ik niet
Ik moest plassen ...quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ben je er al uit geweest, je speelt vals.
Dat vind ik een goed excuus, als dat meetelt als opstaan dan lig ik geen nacht meer een hele nacht in bed, maar slechts etappes van een uur of 2 a 3quote:
Ja, kan soms lastig zijn zo'n vriendquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook, ik zat midden in m'n REMslaap en in een droom waarin N. toch echt bij me was, gaat m'n telefoon..... zijn ringtone (in het echt dus, ik werd er wakker van), liep hij al in de stad en wilde even weten wat we mijn ouders morgen gaan geven, en of hij dat al mee moest nemen.
Toen kon ik dus niet meer in slaap komen, en m'n droom voortzetten kon helemaal niet![]()
Ik spreek je nog wel als je net zo oud bent als ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ouderdom? Je moet gewoon niet zoveel zuipen![]()
ja heb hem ook opstaan 3FMquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel als je net zo oud bent als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |