Epische faalquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:05 schreef Laysa het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!11111111111111 HAHAHAAAAAAAAAAAAA FIPOOOOOOOOOOOOOOO
Iedereen gaat weg, dus niet op FOK!quote:
Oeh, rubberquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:06 schreef Toverheks het volgende:
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In de schimmelige kelder die half onder water staat? Wat je wil hoorMaar het pension op de hoek lijkt me dan nog iets gezonder
Dat tweedeMaar die kelder zou ook hilarisch zijn
Moeten Heks en Remlof dicht op elkaar slapen om te schuilen voor het water
ik neem wel een rubber opblaasbootje mee plus peddels
slaap lekker Pietjequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten iig, kusjekroel allen.
Truste saaie Pietquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga pitten iig, kusjekroel allen.
doe ik speciaal voor jou mijn rooie rubber kaplaarzen aanquote:
Tofquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik speciaal voor jou mijn rooie rubber kaplaarzen aan
nee hahaha zie je me al struinen in het keldertje van Mera&Ian hahah en jij met het opblaasbootje er achter aan hahahaquote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hahaha zie je me al struinen in het keldertje van Mera&Ian hahah en jij met het opblaasbootje er achter aan hahaha
die engelse kennen het wel hoor, zijn gewoon kleine speelfilms die clipsquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
En
gewoon omdat ie leuk is
veel plezier, en ook veel plezier morgen in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo nog even in de kroeg hier achter m'n huis kijken, nieuwe eigenaar, schijnt leuk te zijn
Dank je, jij ook een fijn weekend vastquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier, en ook veel plezier morgen in Rotterdam
Dat herken ik.....ook zo raar om zelf aan de bar te gaan hangenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
Nah, ik blijf thuis, het regent en ik heb niemand om mee te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |