Ruben time!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het valt juist erg mee, vroeger was het veel meer.
Ik had het over de reclamequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruben time!
Nu was hij aardig bedeesd en sympathiek idd
De eerste 45 minuten is er helemaal geen reclame geweest (doen ze iedere keer, ook al bij Holland's got talnt), dus misschien zijn ze dat nu aan het inhalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Injetta het volgende:
We hadden toch net ook al reclame??
Dit is wel een beetje erg veel.
Sorry.quote:
Haar ouders (en ze woont nog thuis) hebben nieuwe banken, dat vond ze wel coolquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef D. het volgende:
Ik snap de bank-link niet, maar ik zal wel iets gemist hebben
Ruben-time?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had het over de reclame
Maar dat Ruben-time inderdaad, wat was dat irritant!
ze vond het leuk dat ze bij haar thuis nieuwe banken hadden gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef D. het volgende:
Ik snap de bank-link niet, maar ik zal wel iets gemist hebben
Dat vertelde ze?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Haar ouders hebben nieuwe banken, dat vond ze wel cool
Zoeken! Misschien heeft iemand wel iets voer banken in z'n onderschrift staanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
Manon komt ook wel een beetje over als een FOK!er...
wie vindt dr account?
Het is je vergevenquote:
Ja, net zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ruben-time?
Was dat als 'keep the soul alive'?
Als Manon zelf niet buiten wíl spelen, kunnen ze haar moeilijk dwingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
Wat een raar zielig meisje, die Manon. Heeft die geen ouders gehad die haar een beetje hebben opgevoed en laten buiten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |