Bedanktquote:
Heb het gelezen en heb nu wel gepost..quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Rauzer het volgende:
Bedankt! Waarom post je niet mee in het livetopic?
Ze heeft gekozen voor Angela dus
beetje raar ook. Als je al in de kwartfinale hebt gestaan van een andere talentenshow en nu weer meedoet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef UltraR het volgende:
Bah, die had van mij nu wel weg mogen blijven. Wat die juryleden daar toch in zien. Standaard saaie stem imho.
Denk wel dat ze wat coaching nodig heeft. Ze heeft wel een goeie stem en een goeie uitstraling.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
Ik vond haar niet slecht maar was er ook niet kapot van
Dat lijkt dit jaar sowieso wel in te zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:36 schreef Michellee het volgende:
[..]
beetje raar ook. Als je al in de kwartfinale hebt gestaan van een andere talentenshow en nu weer meedoet.
Ruben (die nu bij Jeroen zit) heeft toch ook al 2x meegedaan aan een talentenjacht?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat lijkt dit jaar sowieso wel in te zijn.
Sharon Kips, winnaar X-factor, nu als mystery popstar bij popstars.
Rafaella, winnaar Idols, volgende week bij VOH.
Charlotte, kwart finalist popstars, nu bij VOH.
Ja klopt! volgens mij X factor maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ruben (die nu bij Jeroen zit) heeft toch ook al 2x meegedaan aan een talentenjacht?
Ruben zat in de liveshows van XFA1 en Popstars.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Ruben (die nu bij Jeroen zit) heeft toch ook al 2x meegedaan aan een talentenjacht?
Is het niet juist zo dat het steeds bij haar genoemd wordt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:18 schreef eightone. het volgende:
Ik vind 't wel echt bloedirritant dat ze overal haar vader blijft noemen, ze wil niet gezien worden als 'de dochter van Robert den Brink', maar toch presenteerd ze zich overal zo.
Vind haar niet veel speciaals, bij Popstars of whatever programma werd ze ook altijd gepresenteerd als dochter van. Beetje jammer, hopelijk is dat bij VOH anders. Maar ik blijf erbij - ik vind haar niks speciaals.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat het steeds bij haar genoemd wordt?
Ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het niet juist zo dat het steeds bij haar genoemd wordt?
dat heeft haar vader al voor haar verknald bij Popstarsquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ook, inderdaad.
Alleen ze stelt zich wel voor als "Charlotte, mijn vader is Robert den Brink". En als ze het écht vervelend vind dat ze zo gezien wordt moet ze zichzelf natuurlijk onafhankelijker presenteren.
Dit dus. Vind het echt dertien in een dozijn, die totaal niet opvalt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:16 schreef iBenny het volgende:
Charlotte vind ik niks en waarschijnlijk zal ik het ook niks blijven vinden... Van mij part lag ze er vandaag uit
Ze is bescheiden en rustig. Dat is ook personalityquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:32 schreef patatmetfriet het volgende:
Het is zo jammer dat het meisje geen enkele vorm van personality heeft..
Maar niet echt het soort waar je leuk twee uur naar gaat zitten kijken bij een optreden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is bescheiden en rustig. Dat is ook personality
Dat is een ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:34 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Maar niet echt het soort waar je leuk twee uur naar gaat zitten kijken bij een optreden.
Ja godzijdank zijn dat er een heleboelquote:Op woensdag 10 november 2010 00:24 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet zien dat zij de winnares gaat worden!!!!!!!!!!!!
Let jij maar op jonge, ik ga campagne voor haar voeren, en dan weet jij ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja godzijdank zijn dat er een heleboel!!!!!!!!!!!!
Damn, lul niet zo slap...
.. Wa?quote:
Beetje rustig hequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Re het volgende:
Grote faal idd gewoon iel nietszeggend saai kutoptreden
Waarom? Was toch gewoon slecht, zelfs Angela was verbaasdquote:
Zij gaat de show winnen, ze is mijn idool, je kwetst mij hiermeequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:12 schreef Re het volgende:
[..]
Waarom? Was toch gewoon slecht, zelfs Angela was verbaasd
Dit dus... en de meeste stemmen? Kom op zegquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Re het volgende:
Ik vond het optreden van Charlotte ook niks aan ..Onbegrijpelijk dat ze er door isquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:09 schreef Re het volgende:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:06 schreef Pkrstar het volgende:
Kijk dit is weer het tegenovergestelde van jennifer ewbank, bij charlotte heb ik niet het idee dat ze word voorgetrokkn.. dit omdat ze ook daadwerkelijk goed zingt!
Stabiel... tja, zo kun je het ook noemen. Het was slecht en daar is nog geen verbetering in gekomen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:03 schreef PierreBetfair het volgende:
Vind haar 1 van de beste en meest stabiele zangers/zangeressen. Heeft vooral te maken omdat het gros van de kandidaten er opeens niks meer van bakt.
Hey, ze heeft vier zussen en die hebben weer sloten vriendinnen en die gaan allemaal een SMS sturen natuurlijk, dus dat tikt lekker aan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat men moeite neemt om zo lange naam te smssen
Eh en de andere kandidaten hebben geen familie of vrienden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hey, ze heeft vier zussen en die hebben weer sloten vriendinnen en die gaan allemaal een SMS sturen natuurlijk, dus dat tikt lekker aan.
dan ben je nog heel positief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Gelul. Vond het heel magertjes gezongen.
Robert ten Brink legt al telefoonverbindingen zonder ook maar een telefoon te gebruiken. Dat tikt aan. Als hij meer van zulke lijnen maakt dan kan Char er niet uit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh en de andere kandidaten hebben geen familie of vrienden?
Dan had ze Popstars ook wel gewonnen denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Robert ten Brink legt al telefoonverbindingen zonder ook maar een telefoon te gebruiken. Dat tikt aan. Als hij meer van zulke lijnen maakt dan kan Char er niet uit.
Hmm, er moet wat zijn waarom ze dat niet hebben gedaan. Ik denk dat ze Char tegen haarzelf in bescherming hebben genomen. Omdat de winnaars daarvan in de spelonken van de muziekwereld verdwijnen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan had ze Popstars ook wel gewonnen denk ikwas nog veel minder talent dan bij tvoh.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, er moet wat zijn waarom ze dat niet hebben gedaan. Ik denk dat ze Char tegen haarzelf in bescherming hebben genomen. Omdat de winnaars daarvan in de spelonken van de muziekwereld verdwijnen.
Dat maakt niet uit want ze zit niet bij Ray in het team...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef mozilla het volgende:
Ze wordt wel steeds spannender....maar gelukkig voor haar was Ray niet best vanavond.
Verrek ja, dan wordt het nog moeilijk voor haar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want ze zit niet bij Ray in het team...
Neeeee....niet hier die discussie ook nog....quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Charlotte slechter dan Jennifer.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Charlotte slechter dan Jennifer.
Ja maar, Charlotte is schattigquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt terecht Paul. Matigheid ten top, ook vanavond.
Ik had Nyssina ook liever zien gaan, juist omdat ze het gister zo goed deed, maar ja...quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vond dat ze het heel goed deed gisteren
Ik vind het echt jammer dat ze eruit ligt
Een beetje als een ooievaar die pas net heeft leren lopen. Vooral naast Cee-Lo was dat erg duidelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef sophieschoice het volgende:
Dansen kan ze echt niet. Ze deed haar houterige best, dat maakt haar (weer) schattig.
Ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte daarbijquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:46 schreef UltraR het volgende:
Oh, en ik rolde echt bijna letterlijk uit mn stoel van het lachen bij die pogingen tot sexy dansen bij het openingsnummer. Wat een grap was dat zeg. Geweldig.![]()
OMG Paul tochquote:Op zondag 5 december 2010 15:44 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/paulzeist/status/11430551223279616
![]()
![]()
![]()
ik heb geen ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef ranja het volgende:
Wat signeert ze dan? The Voice album of heeft ze zelf iets uitgebracht?
Nou, dat willen we niet missen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
Charlotte ten Brink
Charlotte ten Brink (The Voice Of Holland) zingt en signeert bij Free Record Shop!
Zaterdag 15 januari
12.00 - Free Record Shop | Winkelcentrum Leidsenhage - Leidschendam
14.00 - Free Record Shop | Winkelcentrum Winkelhof - Leiderdorp
16.00 - Free Record Shop | Amstelveen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ze was gister jarig
ff wat aandacht dr aan besteden....
Happy Birthday to Charlotte
Happy Birthday to Charlotte
Happy Birthday Dear Charlotte
Happy Birthday to Charlotte![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
Gefeliciteerd namens iedereen die in TAL post, ja iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |