Hey, ze heeft vier zussen en die hebben weer sloten vriendinnen en die gaan allemaal een SMS sturen natuurlijk, dus dat tikt lekker aan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat men moeite neemt om zo lange naam te smssen
Eh en de andere kandidaten hebben geen familie of vrienden?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hey, ze heeft vier zussen en die hebben weer sloten vriendinnen en die gaan allemaal een SMS sturen natuurlijk, dus dat tikt lekker aan.
dan ben je nog heel positief.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Gelul. Vond het heel magertjes gezongen.
Robert ten Brink legt al telefoonverbindingen zonder ook maar een telefoon te gebruiken. Dat tikt aan. Als hij meer van zulke lijnen maakt dan kan Char er niet uit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eh en de andere kandidaten hebben geen familie of vrienden?
Dan had ze Popstars ook wel gewonnen denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Robert ten Brink legt al telefoonverbindingen zonder ook maar een telefoon te gebruiken. Dat tikt aan. Als hij meer van zulke lijnen maakt dan kan Char er niet uit.
Hmm, er moet wat zijn waarom ze dat niet hebben gedaan. Ik denk dat ze Char tegen haarzelf in bescherming hebben genomen. Omdat de winnaars daarvan in de spelonken van de muziekwereld verdwijnen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan had ze Popstars ook wel gewonnen denk ikwas nog veel minder talent dan bij tvoh.
quote:Op zondag 21 november 2010 13:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, er moet wat zijn waarom ze dat niet hebben gedaan. Ik denk dat ze Char tegen haarzelf in bescherming hebben genomen. Omdat de winnaars daarvan in de spelonken van de muziekwereld verdwijnen.
Dat maakt niet uit want ze zit niet bij Ray in het team...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef mozilla het volgende:
Ze wordt wel steeds spannender....maar gelukkig voor haar was Ray niet best vanavond.
Verrek ja, dan wordt het nog moeilijk voor haar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want ze zit niet bij Ray in het team...
Neeeee....niet hier die discussie ook nog....quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Charlotte slechter dan Jennifer.
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Charlotte slechter dan Jennifer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |