Dat makkt mij nog geen homoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was MPG degene die bijna roze is hoor!
Ik ga mezelf mailen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, een Sintmeet update: is 27 november een idee?
Doe niet zo raar, je bent nog geen 80quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Gepasseerd station
Ik beaam datquote:
Anusvijzelquote:
Nou, bijna alles. Heb eerst een zwik café noir koekjes weg zitten werken, en net een pakje LU crackers met Boursin. En ik zit nu aan mn 2e pot thee. Ben blij dat ik mn huis-broek aan heb zeg maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles?
Ontplof je nu niet bijna ook dan?
Ik mail je welquote:
Dat is wel beter ja, zo'n broekquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, bijna alles. Heb eerst een zwik café noir koekjes weg zitten werken, en net een pakje LU crackers met Boursin. En ik zit nu aan mn 2e pot thee. Ben blij dat ik mn huis-broek aan heb zeg maar
OMG waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriendje is al naar bed
Hij moet om 5 uur opstaan![]()
Wat een watje. Ik sta elke dag 5 uur opquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, je bent nog geen 80
Ja tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja, zo'n broek![]()
Heerlijk.quote:
en Arnhem is helemaal niet zo verquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Je weet maar nooit fles, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat klopt![]()
Het KAN nog altijd![]()
Maar het punt dat ik er voor het laatst energie in gestoken heb ik wel lang voorbij
Dat je het lekker vind is dan wel weer een beetje raar vind ik.quote:
OMG echt?quote:
Het is anderhalf uur rijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Arnhem is helemaal niet zo ver
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om half 9 begint de pitparty bij Monster Jam in Arnhem
Ah, ik zag de bordjes al staan. Ik kan op de fiets, als ik wist wat het was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om half 9 begint de pitparty bij Monster Jam in Arnhem
Oeh.quote:
Geldere dome waar andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ik zag de bordjes al staan. Ik kan op de fiets, als ik wist wat het was.
Zit jij nu iets te ini..insen...inisui...insinueren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je weet maar nooit fles, je weet maar nooit
Kun jij trouwens ook 27-11?
Ja, morgenvroeg. Dan gaat mijn wekkerquote:
Toen moest ik hieraan denken:quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit jij nu iets te ini..insen...inisui...insinueren?
Je bedoelt vast het Gelredomequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit jij nu iets te ini..insen...inisui...insinueren?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Enfermera het volgende:
@Marijke, 27 nov is voor mij ook goed, dat weekend ben ik vrij
Wat, niet waarquote:
Woah, die lijkt op amele..anemeli...ameneli...ameleniniumfolie!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, morgenvroeg. Dan gaat mijn wekker.
I wish I could speak whale!quote:
Dan hoop ik nog te slapenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, morgenvroeg. Dan gaat mijn wekker.
ook goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt vast het Gelredome
[..]Nee, maar daarom zei ik het wel
![]()
Ihvj
[..]![]()
Eigenlijk kunnen dan de meesten wel en er is nog tijd zat om vrij te regelen. Dus, 27-11 maar definitief doen? Dan PM ik Fha nog wel even, da's de enige die het niet mee krijgt volgens mij
Lees jij een heel ander topic?quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt vast het Gelredome
[..]Nee, maar daarom zei ik het wel
![]()
Ihvj
[..]![]()
Eigenlijk kunnen dan de meesten wel en er is nog tijd zat om vrij te regelen. Dus, 27-11 maar definitief doen? Dan PM ik Fha nog wel even, da's de enige die het niet mee krijgt volgens mij
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, die lijkt op amele..anemeli...ameneli...ameleniniumfolie!
Hahahahaha jaaaaaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
I wish I could speak whale!
Oeh oeh oeh:
[ afbeelding ]
Ik hoef er niet uit om 5 uurquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool!
maar da's wel heul vroeg....
En aangevinkt als BELANGRIJKquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
Komt GF trouwens ook naar de Sintmeet? Dan hebben we meteen iemand die we de mijter op kunnen zetten...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, 27-11 is okee bai mie
Hihihihiquote:
Ik kan dus niet meer normaal aluminiumfolie zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!
[..]![]()
[..]
Hahahahaha jaaaaaDory
Da's jammer, dan mis je een avond gezelligheidquote:
Dan gaan wij dat eens testenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer normaal aluminiumfolie zeggen
Dat zijn toch wel vette foto's om te makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
I wish I could speak whale!
Oeh oeh oeh:
[ afbeelding ]
Zolang ik dan maar niet bij hem op schoot moet gaan zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
Komt GF trouwens ook naar de Sintmeet? Dan hebben we meteen iemand die we de mijter op kunnen zetten...
Dat zie ik tegen die tijd welquote:
Nemo is cool. Ik wil 'm nu gelijk weer kijken XDquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet uit om 5 uur
Nemo
Maar die mag ook best mee komen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
Gf zei dat hij moest werken en dat hij Ll dat niet allemaal alleen kon laten doen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's jammer, dan mis je een avond gezelligheidDus als je er wel bent ben je welkom
Maar waar ga je heen?
quote:
HAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer normaal aluminiumfolie zeggen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar niet bij hem op schoot moet gaan zitten
Hehe, ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nemo is cool. Ik wil 'm nu gelijk weer kijken XD
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een kut voel doe ik hele andere dingen.
Moet ik me daar driehonderd zestig keer voor aanmelden of wat?quote:
Nee, maar ik vraag wel of je op de geplande datum kuntquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik me daar driehonderd zestig keer voor aanmelden of wat?
Nee je moet even onthouden dat je 27-11 niet te lang bordjes ken schieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en in geschrifte.. in tweevoudquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor dag is dat siewosiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee je moet even onthouden dat je 27-11 niet te lang bordjes ken schieten.
En zijn staf wil je ook niet even vasthouden zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar niet bij hem op schoot moet gaan zitten
quote:
Ik weet niet beter dan 3 maanden van te voren in het drievoudquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en in geschrifte.. in tweevoud
Jij hebt geen agenda? Of telefoon?quote:
Och jeetjuh wat ontzettend VOUT!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
En zijn staf wil je ook niet even vasthouden zeker?.
Wij deden het met de kerstborrel op werk vorig jaar... en ik had met een collega de cadeaus gekocht... toch leuk hoe iedereen voor dat doosje met glitters ging omdat ik deed alsof ik dat pakje steeds wilde hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gedaan, zo'n Sinterklaasspel. Echt supercool als je van die vage cadeau's hebt enzo. En er zitten dan altijd wel wat leuke bij die iedereen dan wil hebben
Tuuk kom ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag wel of je op de geplande datum kuntWant ik zou het leuk vinden als je komt
Bij een oom en tante van me doen ze ook zoiets en meestal halen ze iets wat ze zelf willen hebben of zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gedaan, zo'n Sinterklaasspel. Echt supercool als je van die vage cadeau's hebt enzo. En er zitten dan altijd wel wat leuke bij die iedereen dan wil hebben
Vrijdagavond he, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och jeetjuh wat ontzettend VOUT!
Ja, dat soort dingen zijn een groot succesquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb nog geen VART gezien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdagavond he, dan krijg je dat.
Het liefst ietsjes eerder, zeg de week ervoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef OA het volgende:
Ik zal even nadenken. Wanneer moet er uitsluitsel zijn? 26-11?
PEPERNOTE PEPERNOTEPEPERNOTEquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst ietsjes eerder, zeg de week ervoorIvm boodschappen enzo
Geen wattes?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuk kom ik![]()
voor we moet ik alemaal gedichten schrijven?
O, ik ben makkelijk hoor. Ik hou niet van snoepgoed, pepernoten en kruidnoten en ik drink koffie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het liefst ietsjes eerder, zeg de week ervoorIvm boodschappen enzo
VrijdagAvond RelTopicquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef OA het volgende:
[..]
O, ik ben makkelijk hoor. Ik hou niet van snoepgoed, pepernoten en kruidnoten en ik drink koffie.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wij deden het met de kerstborrel op werk vorig jaar... en ik had met een collega de cadeaus gekocht... toch leuk hoe iedereen voor dat doosje met glitters ging omdat ik deed alsof ik dat pakje steeds wilde hebben.
Oh. Dat is dan weer een beetje jammer. XD Ik had vorige keer een pakje condooms gekocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij een oom en tante van me doen ze ook zoiets en meestal halen ze iets wat ze zelf willen hebben of zo
Oehquote:
Doet me denken aan de Twingo reclamequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]LOL!
[..]
Oh. Dat is dan weer een beetje jammer. XD Ik had vorige keer een pakje condooms gekocht.
Waarom denk ik nu aan iemand die chili con carne op heeft?quote:
Waarom denk ik nu meteen aan KleanPrep?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan iemand die chili con carne op heeft?
Dat zuigtquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef OA het volgende:
Ik moest net nog even naar m'n werk heen en weerwas m'n mobiel en sleutels vergeten...
Omdat ik daar ook aan dacht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu aan iemand die chili con carne op heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |