quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe Pheno en DaMart die mucken![]()
goede TT trouwens
Alles?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
Vet
Pfff, ben zowat misselijk van alles wat ik gegeten heb.. Maar ik voel me gelukkig wat beter, altijd als ik me kut voel ga ik gewoon maar dingen vreten die ik lekker vind
Dat makkt mij nog geen homoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was MPG degene die bijna roze is hoor!
Ik ga mezelf mailen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, een Sintmeet update: is 27 november een idee?
Doe niet zo raar, je bent nog geen 80quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Gepasseerd station
Ik beaam datquote:
Anusvijzelquote:
Nou, bijna alles. Heb eerst een zwik café noir koekjes weg zitten werken, en net een pakje LU crackers met Boursin. En ik zit nu aan mn 2e pot thee. Ben blij dat ik mn huis-broek aan heb zeg maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles?
Ontplof je nu niet bijna ook dan?
Ik mail je welquote:
Dat is wel beter ja, zo'n broekquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, bijna alles. Heb eerst een zwik café noir koekjes weg zitten werken, en net een pakje LU crackers met Boursin. En ik zit nu aan mn 2e pot thee. Ben blij dat ik mn huis-broek aan heb zeg maar
OMG waarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriendje is al naar bed
Hij moet om 5 uur opstaan![]()
Wat een watje. Ik sta elke dag 5 uur opquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, je bent nog geen 80
Ja tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja, zo'n broek![]()
Heerlijk.quote:
en Arnhem is helemaal niet zo verquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Je weet maar nooit fles, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dat klopt![]()
Het KAN nog altijd![]()
Maar het punt dat ik er voor het laatst energie in gestoken heb ik wel lang voorbij
Dat je het lekker vind is dan wel weer een beetje raar vind ik.quote:
OMG echt?quote:
Het is anderhalf uur rijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Arnhem is helemaal niet zo ver
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om half 9 begint de pitparty bij Monster Jam in Arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |