quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, 27-11 is okee bai mie
Hihihihiquote:
Ik kan dus niet meer normaal aluminiumfolie zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!
[..]![]()
[..]
Hahahahaha jaaaaaDory
Da's jammer, dan mis je een avond gezelligheidquote:
Dan gaan wij dat eens testenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer normaal aluminiumfolie zeggen
Dat zijn toch wel vette foto's om te makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
I wish I could speak whale!
Oeh oeh oeh:
[ afbeelding ]
Zolang ik dan maar niet bij hem op schoot moet gaan zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
Komt GF trouwens ook naar de Sintmeet? Dan hebben we meteen iemand die we de mijter op kunnen zetten...
Dat zie ik tegen die tijd welquote:
Nemo is cool. Ik wil 'm nu gelijk weer kijken XDquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef er niet uit om 5 uur
Nemo
Maar die mag ook best mee komen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
Gf zei dat hij moest werken en dat hij Ll dat niet allemaal alleen kon laten doen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's jammer, dan mis je een avond gezelligheidDus als je er wel bent ben je welkom
Maar waar ga je heen?
quote:
HAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dus niet meer normaal aluminiumfolie zeggen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar niet bij hem op schoot moet gaan zitten
Hehe, ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nemo is cool. Ik wil 'm nu gelijk weer kijken XD
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik een kut voel doe ik hele andere dingen.
Moet ik me daar driehonderd zestig keer voor aanmelden of wat?quote:
Nee, maar ik vraag wel of je op de geplande datum kuntquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik me daar driehonderd zestig keer voor aanmelden of wat?
Nee je moet even onthouden dat je 27-11 niet te lang bordjes ken schieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en in geschrifte.. in tweevoudquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor dag is dat siewosiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee je moet even onthouden dat je 27-11 niet te lang bordjes ken schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |