quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Dat krijg je als je het dak weglaat.quote:
* Alfisti grijnstquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
Jij zoekt gewoon op <nummer> + Alfa, ofnie?
Voor de Brera moet je ook een groot rijbewijs hebben vanwege het gewichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je het dak weglaat.
Dan is het een Jaguar-dealer die zijn merk niet al te serieus neemt, er staat ook al een reclamebord voor een Mito (?) achter.quote:
WTF, is de coupé versie nog zwaarder dan deze? Doen ze goed bij alfaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor de Brera moet je ook een groot rijbewijs hebben vanwege het gewicht
Munsterhuis is ook Alfa dealerquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan is het een Jaguar-dealer die zijn merk niet al te serieus neemt, er staat ook al een reclamebord voor een Mito (?) achter.
Even opgezocht want geloofde het niet:quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTF, is de coupé versie nog zwaarder dan deze? Doen ze goed bij alfa
Alfa's waren ooit lichte auto's met krachtige motoren, bij de 159/Brera is dat zo'n beetje andersomquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Even opgezocht want geloofde het niet:
Massa 1445 kg met dezelfde motor, dus ik snap die opmerking van groot rijbewijs niet?
Vast, maar flitsservice is de grootste en dus de meest volledige (up to date) versie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Alicey het volgende:
Is er naast flitsservice eigenlijk nog een website of wat dan ook dat bijhoudt waar flitsers staan of zijn gesignaleerd?
www.stinger.nlquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Alicey het volgende:
Is er naast flitsservice eigenlijk nog een website of wat dan ook dat bijhoudt waar flitsers staan of zijn gesignaleerd?
Daar zie ik niets op staan. Is dat goed nieuws? Ik reed net over de A15 en zag iets wat een flits zou kunnen zijn, maar niet noodzakelijkerwijs een flits hoeft te zijn. Als daar echter een flitser staat vandaag, dan weet ik alvast waar ik aan toe ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Anne het volgende:
Vast, maar flitsservice is de grootste en dus de meest volledige (up to date) versie.
Ja, maar ik weet zeker dat dat helemaal bij gaat trekkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zo erg als Bara koffie mist vanavond
Doet de BX het nog?
Ik ook van jouquote:
Niet per sequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zie ik niets op staan. Is dat goed nieuws? Ik reed net over de A15 en zag iets wat een flits zou kunnen zijn, maar niet noodzakelijkerwijs een flits hoeft te zijn. Als daar echter een flitser staat vandaag, dan weet ik alvast waar ik aan toe ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |