Standaard gezeik van een zelfbenoemde old school civfanatic.quote:
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:50 schreef karton het volgende:
[..]
Vlak voor het slapen door de handleiding bladeren is het mooiste wat het leven te bieden heeft.
Hij zegt dat hij het nog niet echt een goed spel vindt en dat hij het spel de komende tijd meer gaat spelen en dan pas beslist of hij het gaat kopen. Zo veroordelend is hij dus niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:13 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Standaard gezeik van een zelfbenoemde old school civfanatic.
Kinderen, Civ 1 was pas een goed spel...tegenwoordig is het niks meer
Srsly dude...ga in een hoekje huilen of geef het spel wat meer tijd dan alleen een paar keer een demo spelen. Als je echt een fan was had je het spel gekocht..weekje gespeeld en dan je oordeel gegeven. Dit soort "kritiek" is te makkelijk.
Bedankt papa beer, voor deze toelichting.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het nog niet echt een goed spel vindt en dat hij het spel de komende tijd meer gaat spelen en dan pas beslist of hij het gaat kopen. Zo veroordelend is hij dus niet.
wat is daar mis mee eigenlijk? ik vond in de vorige Civ delen het eigenlijk vrij vervelend om voor iedere 2 a 3 units weer een bootje te bouwen. Had altijd boten te veel/te weinig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Plugin het volgende:
Units zijn (zelfs werkers) zelf varend.![]()
In Civ 4 zette iedereen die animaties enzo toch standaard uit. Als je dat op een lan speelde, was je al de hele nacht bezig en had er nog niemand gewonnen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:39 schreef Pinterman het volgende:
Tof als ik het spel vind, ben ik ontzettend teleurgesteld in de multiplayerGeen animaties, berichten, diplomacy screens, niks. Is een compleet kale versie van het spel. Je units teleporten de map over en gevechten worden *poef* opgelost. Het resultaat is hetzelfde maar zo kan ik niet spelen.
Jammer, want ik wilde juist graag aan de MPSingleplayer is gelukkig prima, want het spel zelf is verder erg vet
Nope. Research werkt dan ook compleet onafhankelijk van gold trouwens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:35 schreef Monidique het volgende:
Er is geen research/gold/culture/espionage-slider?
(Ja, ik vraag het schaamteloos in dit topic, in plaats van in de handleiding te kijken, houdt het topic weer levend he.)
Demo kun je uninstallen alsof het een normale game is, dus hoeft niet via Steam: gewoon via configuratiescherm --> programma's. Wat betreft strategie: ik ben ook nog niet verder dan de middeleeuwen, maar wat zeker is, is dat je het niet zo rustig aan hoeft te doen met steden als in Civ 4 het geval was. Ik kan nog geen grote nadelige effecten zien van het hebben van veel steden. In Civ 4 kreeg je steeds een enorme klap op je inkomen als je een nieuwe stad bouwde, maar dat zie ik nu niet gebeuren. Ik bouw dus wat sneller steden, ook omdat population = science.quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:47 schreef NoCigar het volgende:
Het is wel wennen, alleen de graphics al: ik heb nog niet het voordeel kunnen ontdekken van de strategic vieuw, wel van dat kleine kaartje linksonder. En zelfs wanneer ik links of rechts moet klikken valt soms niet mee.
Ik heb geen idee wat een goede strategie is eigenlijk. Ik volg maar min of meer het idee van Civ4: niet teveel steden, kalm aan, maar bij dat spel wist ik nu al (medieval area) of ik totaal verloren was (meestal) of dat ik misschien nog een kans maakte om iets van betekenis te zijn. IS re al iemand in de modern age? En hoe is dat?
Ander vraagje trouwens, ik ben niet zo bekend met Steam, maar hoe kan ik de demo-versie de-installeren? Of hoeft dat niet?
Jammer is vooral dat ik afgelopen week drie dagen thuis zat met een flinke verkoudheid en mezelf verveelde, en dat ik nu weer beter ben en geen tijd meer voor Civ heb.
Idd, vooral met zo'n great general die dan steeds in de buurt moet blijven. Kan de vijand eigenlijk je great general zien?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:54 schreef Monidique het volgende:
Wel irritant, 1 unit per tile,. Nu moet ik strategisch gaan lopen enzo.
?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:05 schreef Monidique het volgende:
O, nu in het gebied van de vijand lopen ze wel door elkaar. Hm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |