En je woont stiekem in Rotterdam zeker?quote:
quote:De politie Rotterdam-Rijnmond heeft donderdag een 33-jarige Rotterdammer aangehouden voor poging tot doodslag op twee agenten. Dat heeft de politie vrijdag gemeld.
De twee agenten wilden de man erop aanspreken dat hij in zijn auto op het Schoutplein in Vlaardingen zat te masturberen. De man startte daarop zijn auto en reed met hoge snelheid in op de agenten. Hij ramde hierbij de politieauto. De agenten kwamen met de schrik vrij.
Diverse andere politieauto’s zetten de achtervolging in om de man staande te houden. Hierbij verloor een agent de macht over het stuur en reed tegen een hek.
Ik las iets van alsof je de foto zelf gemaakt had, alsof het een kopie van jouw lijf had kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik wist dat zo'n foto zou komen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je woont stiekem in Rotterdam zeker?
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je woont stiekem in Rotterdam zeker?
[..]
Lekker.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik eet opgebakken aardappels met kibbeling Kally.
Daar hebben we vanavond elders ws geen last vanquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las iets van alsof je de foto zelf gemaakt had, alsof het een kopie van jouw lijf had kunnen zijn
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik eet opgebakken aardappels met kibbeling, Kally.
Kibbeling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
O hoe laat, dan ben ik er, lekkerrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat de VoH topics er ook wel doorheen zullen vliegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar hebben we vanavond elders ws geen last van
jouw talent wordt erkend hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, zo'n 2/3 dagen nu
Wat een aanwinst he?![]()
Grolsch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ik heb de koelkast net gevuld met de inhoud van 1,5 krat bier.
Ik stel je teleur. Voor je in de auto zit is het al op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Kally het volgende:
[..]
O hoe laat, dan ben ik er, lekkerrrrrrrrrrr
Je houdt het goed volquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef kitao het volgende:
[..]
jouw talent wordt erkend hoor.
![]()
(ik sinds 4 uur vandaag )
We Will Rock You is geweldig, wij zijn er twee weken terug geweestquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga yoghurt met heel veel fruit eten
Hoogswaarschijnlijk zondag naar We Will Rock YouBen aan het bieden, het is rustig, goed voor mn knip!
Jupiler?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook Grolsch, smaakt best goed. Na Bavaria dan.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik stel je teleur. Voor je in de auto zit is het al op.
Vandaag even wel hier. De Warsteiner was op.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga afsluiten en Zoetermeer zoeken
laterssssss![]()
(
)
Laat het je goed smaken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja oke, ik ga wel voor die pizza dan
Doei Koen, rij voorzichtigquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Koen66 het volgende:
laterssssss![]()
(
)
Hey Lekkere Cougar!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef Kally het volgende:
Hoi Kittykat![]()
En Koen ik ga niet dronken worden
Latersquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Koen66 het volgende:
laterssssss![]()
(
)
quote:
laters koenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Koen66 het volgende:
laterssssss![]()
(
)
En wat drink je dan de rest van de avond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegtquote:
Engelsen vinden in Nederland Grolsch het enige bier wat bier genoemd mag worden. Dat vind ik wel veelzeggend. Bavaria is eigenlijk niet zo heel erg verkeerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wij hadden laatst ook Grolsch, smaakt best goed. Na Bavaria dan.
je gaat vanavond niet dronken worden? Bummerquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef Kally het volgende:
Hoi Kittykat![]()
En Koen ik ga niet dronken worden
Niet lachen, hij mag dat zeggen, hij heeft zijn sporen inmiddels verdiendquote:
via vakantieveilingen, of volle pond/andere actie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
We Will Rock You is geweldig, wij zijn er twee weken terug geweest
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
En wat drink je dan de rest van de avond?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet lachen, hij mag dat zeggen, hij heeft zijn sporen inmiddels verdiend
Er zijn geen momenten dat ik daar over na hoef te denken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
En wat drink je dan de rest van de avond?
Het volle pond, 79 euro per kaartjequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
via vakantieveilingen, of volle pond/andere actie?
Grappig, al vind ik Engels bier nu ook niet zo ongelofelijk. Heineken is echt het vieste wat er is, die staat samen met de Amerikaanse bieren echt onderaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Engelsen vinden in Nederland Grolsch het enige bier wat bier genoemd mag worden. Dat vind ik wel veelzeggend. Bavaria is eigenlijk niet zo heel erg verkeerd.
Koentjequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gaat vanavond niet dronken worden? Bummer![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Grappig, al vind ik Engels bier nu ook niet zo ongelofelijk. Heineken is echt het vieste wat er is, die staan samen met de Amerikaanse bieren echt onderaan.
Ik vind alleen Amstel echt smerig, verder drink ik geloof ik alles wel aan bierquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Grappig, al vind ik Engels bier nu ook niet zo ongelofelijk. Heineken is echt het vieste wat er is, die staan samen met de Amerikaanse bieren echt onderaan.
* MissBitchy slaat net het laatste slokje heineken naar binnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
Er zitten hier best wel een hoop mensen die aan de alcohol zitten
Ik wacht nog ff, heb maar 1 fles gehaaldquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
* MissBitchy slaat net het laatste slokje heineken naar binnen![]()
Ik heb een blikje Schultenbrau en een Alfa Lentebokje koud staanquote:
Niks mis met heinekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Grappig, al vind ik Engels bier nu ook niet zo ongelofelijk. Heineken is echt het vieste wat er is, die staat samen met de Amerikaanse bieren echt onderaan.
En dan te bedenken dat Heineken zo mondiaal op de markt is. Hebben ze toch knap gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
* MissBitchy slaat net het laatste slokje heineken naar binnen![]()
ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef Kally het volgende:
Er zitten hier best wel een hoop mensen die aan de alcohol zitten
Ik hou echt heel veel van Amsterdam maar goffer daar moet ik echt van kokhalzen.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een blikje Schultenbrau en een Alfa Lentebokje koud staan
Hier staan vier flessen canei koud voor vanavond, en nee, die zijn niet alleen voor mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff, heb maar 1 fles gehaald
Ik ook 'nog' nietquote:
ik weet niet of engelsen nou meteen recht van spreken hebben. belgen, duitsers ok, maar engelsen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Engelsen vinden in Nederland Grolsch het enige bier wat bier genoemd mag worden. Dat vind ik wel veelzeggend. Bavaria is eigenlijk niet zo heel erg verkeerd.
Maak er een Macpizza vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef D. het volgende:
Ik moet zo een bodempje leggen.
Ik twijfel tussen Mac, pizza, of Mac en pizza
O nou zo gek is dat niet hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hier staan vier flessen canei koud voor vanavond, en nee, die zijn niet alleen voor mij
Duitsers ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet niet of engelsen nou meteen recht van spreken hebben. belgen, duitsers ok, maar engelsen?
die gasten zuipen alles
Ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Zelfs nog te smerig om in de gootsteen te gooien.
Dan moet je direct opbellen om alles te laten vervangen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Zelfs nog te smerig om in de gootsteen te gooien.
Srsly.quote:
Goffer, weer iemand die denkt dat ik vriendelijk benquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef kitao het volgende:
[..]
jouw avatar helpt mee.
(en je vriendelijkheid)
MacPizzaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef D. het volgende:
Ik moet zo een bodempje leggen
Ik twijfel tussen Mac, pizza, of Mac en pizza
ze brouwen tegenwoordig toch ook in brabant?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou echt heel veel van Amsterdam maar goffer daar moet ik echt van kokhalzen.
Zijn ook wel veel fijnproevers. Voor het gevoel had ik beter Ieren kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet niet of engelsen nou meteen recht van spreken hebben. belgen, duitsers ok, maar engelsen?
die gasten zuipen alles
Ja, das wel balen.. ik heb nu via vakantieveilingen 2 keer van de 3 bij bij Mary Poppins gezeten.. scheelt toch snel 100 euro samen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het volle pond, 79 euro per kaartje
Vaduz is het ook een keer met me Eenschquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je direct opbellen om alles te laten vervangen.
Canei is toch niet echt veel %, kom op zeg is net limonadequote:
Kun je niet eens vier kaartjes voor mij regelen voor onder de 100 euro?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, das wel balen.. ik heb nu via vakantieveilingen 2 keer van de 3 bij bij Mary Poppins gezeten.. scheelt toch snel 100 euro samen hoor
Jij kan toch ook op vakantieveilingen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kun je niet eens vier kaartjes voor mij regelen voor onder de 100 euro?
die engelsen die ik ken zuipen alles als er maar alcohol inzitquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn ook wel veel fijnproevers. Voor het gevoel had ik beter Ieren kunnen zeggen.
Ik drink het nooit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Canei heeft zo'n pompeuze stijlvolle fles, maar er zitten maar 3 druppels in toch?
Ja en vreselijk veel nitraat (heet dat zo?) dus wel koppijn als je er veel van drinktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Canei heeft zo'n pompeuze stijlvolle fles, maar er zitten maar 3 druppels in toch?
Net iets meer dan twee flesjes bier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Zit je me nu voor Engelse uit te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef gomi het volgende:
[..]
die engelsen die ik ken zuipen alles als er maar alcohol inzit
Nitraat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en vreselijk veel nitraat (heet dat zo?) dus wel koppijn als je er veel van drinkt
Niets mis mee om een Engels viswijf te zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit je me nu voor Engelse uit te maken?
dat komt omdat je gifgroene ogen achter donker glas verborgen zit...Reptilian.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Goffer, weer iemand die denkt dat ik vriendelijk ben![]()
Ik doe het fout
Nitriet kan ook weet ik het, ik drink het alleen maarquote:
ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit je me nu voor Engelse uit te maken?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets mis mee om een Engels viswijf te zijn.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef kitao het volgende:
[..]
dat komt omdat je gifgroene ogen achter donker glas verborgen zit...Reptilian.
Ja...*zucht*.....brings back memoriesquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zou niet durven
al was je er wel ooit bijna naar verhuisd toch?
Oftewel vier flessen is ongeveer negen flessen bier met een percentage van 8,5%. Dat is toch wel behoorlijk veel hoor Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Net iets meer dan twee flesjes bier.
Mwah, balen valt mee, hotelletje erbij enzo, ik boek veel weg in de bedrijfsadministratie onder het mom van representatiekostenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, das wel balen.. ik heb nu via vakantieveilingen 2 keer van de 3 bij bij Mary Poppins gezeten.. scheelt toch snel 100 euro samen hoor
ROTJONG!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg ineens zin om rotjes af te steken.
Kan je zelf beter doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kun je niet eens vier kaartjes voor mij regelen voor onder de 100 euro?
Ik drink geen 4 flessen, dat namen jullie aan, ik ken wel iemand die dat drinkt, maar dan lig ik al in coma denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oftewel vier flessen is ongeveer negen flessen bier met een percentage van 8,5%. Dat is toch wel behoorlijk veel hoor Kally!
Daarom heb ik ook 4 flessenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen hier. Maar die is wel al een jaar of 5 oud, dus weet niet of ie het nog doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg ineens zin om rotjes af te steken.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink geen 4 flessen, dat namen jullie aan, ik ken wel iemand die dat drinkt, maar dan lig ik al in coma denk ik
Ehm...quote:
En dan zit je zeker ergens bovenin zodat je niks zietquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan je zelf beter doen
www.vakantieveilingen.nl daar worden ze dagelijks geveild. 's ochtends vroeg, en rond etenstijd is wel rustig.. gaat wel per 2.. dus 2 x veiling winnenJe moet er wel ff voor gaan zitten. staat onder dagje uit, theater en shows
gewoon hard booom roepen voor de zekerheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen hier. Maar die is wel al een jaar of 5 oud, dus weet niet of ie het nog doet
Wij hadden ook een hele zak vol, toen we gingen verhuizen ergens achteraf in de fik gestoken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen hier. Maar die is wel al een jaar of 5 oud, dus weet niet of ie het nog doet
Alleen drinkend hequote:
"we" dat is het selecte groepje POPquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat de VoH topics er ook wel doorheen zullen vliegen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon hard booom roepen voor de zekerheid
Ik geloof dat er geen animo voor isquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"we" dat is het selecte groepje POP
Shoarmapizzaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef D. het volgende:
Mac is afgevallen. Ik neem wel shoarma en pizza
Het enige wat ik mis is Simone's wonderlijke hoofd dat geen rechtse nekwervel kent en haar wenkbrauwen.quote:
ff z'n geheugen opfrissen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon hard booom roepen voor de zekerheid
bij mary niet, mooie zaal.. ziet overal het welquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan zit je zeker ergens bovenin zodat je niks ziet?
Ja lummel, dat zijn jij en ik toch dan? Of haak je ook afquote:
Ik snap niet waarom die kostuums zo apart zijn, kan jij het uitleggen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:46 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
We Will Rock You is geweldig, wij zijn er twee weken terug geweest
Bavaria, pisbier, niet te zuipenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
jullie kijken nu allemaal voice of holland hier?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis is Simone's wonderlijke hoofd dat geen rechtse nekwervel kent en haar wenkbrauwen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige wat ik mis is Simone's wonderlijke hoofd dat geen rechtse nekwervel kent
Heb jij Freddy's kleding wel eens gezien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die kostuums zo apart zijn, kan jij het uitleggen?
Ik wel, stukken beter dan POPquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
jullie kijken nu allemaal voice of holland hier?
oranjeboom is echt erg bierquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bavaria, pisbier, niet te zuipen
Nee, en ik heb het hier vaker gezegd en niemand begreep het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij Freddy's kleding wel eens gezien?
Ik denk daarom
Oranjeboom komt niet eens in aanmerking.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:05 schreef gomi het volgende:
[..]
oranjeboom is echt erg bier
dat zou gewoon verboden moeten worden
Ah oke, Freddy had met live optredens ook wel last van hysterische kleding, trouwens in clips ook wel hier en daar dus ik neem aan dat ze die nog iets meer over the top hebben gemaakt voor de musicalquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, en ik heb het hier vaker gezegd en niemand begreep het.![]()
Ik zie de link niet, ja "hysterie" maar goed ik ben geen Queen kenner, dus dat zal het wel zijn
Apart wil ik de kostuums niet noemen om eerlijk te zijn, het is eerder de hele show die geweldig indruk maakt, helemaal als je Queen fan bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die kostuums zo apart zijn, kan jij het uitleggen?
Als er niet minstens 5 mensen kijken (en actief meeposten) dan haak ik afquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lummel, dat zijn jij en ik toch dan? Of haak je ook af![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
jullie kijken nu allemaal voice of holland hier?
Oke, dus iets doorgetrokken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah oke, Freddy had met live optredens ook wel last van hysterische kleding, trouwens in clips ook wel hier en daar dus ik neem aan dat ze die nog iets meer over the top hebben gemaakt voor de musical
alfa is lekker bier vind ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oranjeboom komt niet eens in aanmerking.![]()
Ik vind alle merken prima; maar dat zuidelijke pis, Bavaria, no way.
Leuk, zou je nog een 2e keer willen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Apart wil ik de kostuums niet noemen om eerlijk te zijn, het is eerder de hele show die geweldig indruk maakt, helemaal als je Queen fan bent
Gaaf, geniet ervan en laat weten wat je ervan vondquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
En Tsjakkaa.. mijn 2 kaarten voor WWRY zondag zijn binnen
Amarulaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb zin om morgen een fles zoete drank te halen. Pisang Cream of Amarula of zo
Kijk even bij topics van VoH naar youtube filmpjes van kandidaten, krijg je een beetje een ideequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ze allebei niet echt gevolgd.
ik ga gewoon kijken wat jullie kijken
Ja, en dat gaan we ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, zou je nog een 2e keer willen?
Okequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Als er niet minstens 5 mensen kijken (en actief meeposten) dan haak ik af
Zelfde zaal als Tarzan tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bij mary niet, mooie zaal.. ziet overal het welgeen mimiek als je achterin zit. maar dan nog is het mooi en heel goed te zien. Je kunt ook bieden op eerste rangs kaarten btw
2 kaartjes voor 52 euroquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:08 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Gaaf, geniet ervan en laat weten wat je ervan vond
Kan me niet herinneren of ik dat wel eens gedronken heb, eens halen danquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:07 schreef gomi het volgende:
[..]
alfa is lekker bier vind ik.
heb tijdens mijn studie ooit een artikel geschreven over limburge brouwers en hun bieren
was leuk onderzoeken
ah zo idd ff doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk even bij topics van VoH naar youtube filmpjes van kandidaten, krijg je een beetje een idee
Netjes, welke rang en rij?quote:
Ben Saunders neem ik aan, ik ben fan jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah zo idd ff doen
moest van mijn broer ook al iemand opzoeken. iemand die beestachtig goed moet zijn geweest. kan ik dan ook meteen ff doen
Tof!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
En Tsjakkaa.. mijn 2 kaarten voor WWRY zondag zijn binnen
En ik maar denken dat niemand dat kendequote:
enige nederlandse bier dat met water uit een echte bron wordt gebrouwen ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren of ik dat wel eens gedronken heb, eens halen dan
saunders ja. die naam noemde hijquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben Saunders neem ik aan, ik ben fan ja
Ik ken ook niet zoveel mensen die het kennen, al wordt het wat meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat niemand dat kende
Whut?quote:
Ik ga vanavond kijkenquote:
Ik denk persoonlijk dat je dat heel erg gaat meevallenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
We Will Rock you durf ik als echte Queen-fan toch net niet aan. Niks ten nadele van de show, maar ik denk dat alle nummers me tegen zullen vallen, ookal zit Brian achter de productie.
Lekker bestellen op Vrijdagquote:
Oh, de pizzaquote:
En hoe goedkoop het duurste?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Rauzer het volgende:
Hoe duur was jouw goedkoopste kaartje voor MP, P?
Jepsquote:
Ow, da's genoegquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeps![]()
Vorige week zat er ook een man of 8/10?
Mijn ouders namen het in 1994 mee uit Zuid-Afrika, en toen bleek dat Gall en Gall het ook hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ook niet zoveel mensen die het kennen, al wordt het wat meer
M'n vader gaf het jaren als relatiegeschenk, een van de eerste zoete drankjes die ik leerde kennen
2de rang.. maar dat vind ik geen probleem, het zicht is nergens slecht in het bea theater dunkt mequote:
Okee, maar toch maar niet. Prijs en zo en ik ben nog nooit naar een musical geweest, dus weet geeneens of ik dat al leuk vind op zichquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je dat heel erg gaat meevallen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders namen het in 1994 mee uit Zuid-Afrika, en toen bleek dat Gall en Gall het ook had
Zelfs helemaal bovenin heb je in het Bea theater nog prima zichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2de rang.. maar dat vind ik geen probleem, het zicht is nergens slecht in het bea theater dunkt me
Al zitten er 2 is het voor mij ook voldoendequote:
Via vakantieveilingen veilen ze alleen 1ste en 2de rangs, dus dan zit je niet helemaal aan die zijkant dat je de helft niet ziet...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zelfde zaal als Tarzan toch? Daar zag ik geen kloot
Ik vond Bea niet zo'n succes, ik zat ergens midden qua rij maar ik vind die verhogingen a-relaxt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zelfs helemaal bovenin heb je in het Bea theater nog prima zicht
Je bent snel tevreden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al zitten er 2 is het voor mij ook voldoende
Ik vind VOH niet leuk, en POP wel, dan is de keuze snel gemaakt hequote:
Nee, die heeft het hele weekend presentatie-klussen.. zie m vrijdag weer als het goed is..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, leuk! Ga je met je liefje?
Het wordt ook niet in de stijl gedaan die in je straatje past, dus het valt je siewosie tegen lijkt me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
We Will Rock you durf ik als echte Queen-fan toch net niet aan. Niks ten nadele van de show, maar ik denk dat alle nummers me tegen zullen vallen, ookal zit Brian achter de productie.
ja, dat zijn echt huftwers..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef Rauzer het volgende:
-lijst-
Waarom bieden mensen direct zoveel meer?
Bennyquote:
Bennyquote:
zijn ze nog bezig met de audities bij pop?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind VOH niet leuk, en POP wel, dan is de keuze snel gemaakt he
2 week geleden was ik er, 2 kaartjes voor 56 euro..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:13 schreef Rauzer het volgende:
Hoe duur was jouw goedkoopste kaartje voor MP, P?
Nee theaterrondesquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
zijn ze nog bezig met de audities bij pop?
Als ik weer een keer naar een musical ga moet ik dat ook maar eens doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
2 week geleden was ik er, 2 kaartjes voor 56 euro..
Nou ja het blijft goedkoop natuurlijk, ipv 158 betaal je 62quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat zijn echt huftwers..
als het eerste bod al 25 euro is, of van 1 naar 4o gaat.. bied ik niet eens mee..
Ik vind POP ook veel leuker, maar het zijn beide programma's die ik waarschijnlijk niet zou kijken zonder actieve live-SC, want dat voegt veel toequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind VOH niet leuk, en POP wel, dan is de keuze snel gemaakt he
eet ze en ik ga mijn pizza bestellenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ga even een hapje eten, tot straks![]()
Alvast smakelijk eten danquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef MissBitchy het volgende:
Damnquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
duurste de volle pond.. dus 79 per kaart..
Eet zequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef MissBitchy het volgende:
Daarom!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zelfs helemaal bovenin heb je in het Bea theater nog prima zicht
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef MissBitchy het volgende:
"half uurtje" gok ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef gomi het volgende:
[..]
eet ze en ik ga mijn pizza bestellen
Jaa, dat scheelt enorm hoor. Ze veilen op het moment alleen Mary Poppins, We Will Rock You *dagelijks* en af en toe Petticoatquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik weer een keer naar een musical ga moet ik dat ook maar eens doen
ja, die mensen moeten de boom in!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:23 schreef Rauzer het volgende:
M Merk
1. 24-09-2010
18:23:40 ¤ 50,00
Marieke Didden
2. 24-09-2010
18:23:38 ¤ 20,00
Jorieke Akkerman
3. 24-09-2010
18:23:17 ¤ 1,00
ff hun namen googlen en kijken of je hun telefoonnummer kunt vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, die mensen moeten de boom in!
Gaan de veilingen 's nachts door?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, die mensen moeten de boom in!
En dan?quote:
ik zoek ze wel eens op op hyves, en dan als ik foto's zie denk ik: Sneuneusquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
ff hun namen googlen en kijken of je hun telefoonnummer kunt vinden
Omdat?quote:
Dan krijg ik Zorroquote:
Dat denk je, of dat krabbel je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zoek ze wel eens op op hyves, en dan als ik foto's zie denk ik: Sneuneus
volgens mij niet... volgens mij loopt 's nachts de veiling van 00:00 tot 06.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gaan de veilingen 's nachts door?
De gevreesde scheidsrechter uit Frankfurt aan de Oderquote:
Ah zoquote:
yeah, is idd altijd halfuurtje. soms 30 tot 45 minuten. als ze dat zeggen weet ik dat t er erg druk isquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Da's volgens mij standaard. Ook als ze denken dat het weleens meer dan een uur gaat duren
quote:
Zulks een klein poesjequote:
Wat de foks is dat allemaal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:39 schreef Rauzer het volgende:
Laura van Kleef
1. 24-09-2010
18:38:52 ¤ 70,00
Monique Sauve
2. 24-09-2010
18:38:46 ¤ 55,00
Hoe achterlijk ben je dan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:39 schreef Rauzer het volgende:
Laura van Kleef
1. 24-09-2010
18:38:52 ¤ 70,00
Monique Sauve
2. 24-09-2010
18:38:46 ¤ 55,00
Hoe achterlijk ben je dan
Neem ze gewoon alledriequote:
quote:
Ik zie nu pas dat het er vier zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je zou het zo doen als je dit ziet, maar die zijn al vergeven gelukkig
O ik dacht dat het om die kaartjes van 79 euro ging.quote:
neem je er een kat bij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:42 schreef Kally het volgende:
O ja en die bovenste zwarte is van mij, de dikkerd
HOEveel ongeluk brengt dat bij elkaar??quote:
Dat is ook zo, maar via de normale weg krijg je 1 kaart voor 79 euro, nu krijgt ze er twee voor 70. Stuk goedkoper natuurlijk wel, maar ze had ze ook voor 56 kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik dacht dat het om die kaartjes van 79 euro ging.
Jaaaaaaa erg he?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HOEveel ongeluk brengt dat bij elkaar??
O ja gingen per 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar via de normale weg krijg je 1 kaart voor 79 euro, nu krijgt ze er twee voor 70. Stuk goedkoper natuurlijk wel, maar ze had ze ook voor 56 kunnen hebben.
hehe zo ging mijn broer ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaa erg he?![]()
Maar kon die kleine dikkerd niet weerstaan
ze kunnen ze nog veeeeeel goedkoper hebben als ze niet zo belachelijk hoog bieden... maar dat schijnt een tactiek te zijn...zodat ze mensen afschikken..quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar via de normale weg krijg je 1 kaart voor 79 euro, nu krijgt ze er twee voor 70. Stuk goedkoper natuurlijk wel, maar ze had ze ook voor 56 kunnen hebben.
Nee nu stop ik echt hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zo ging mijn broer ook
had eerst 2. toen 3, toen 4
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Een Pool aan de deur die vraagt: "Hier iets kapot". Jouw kop dalijk ja.
Hoeveel poesjes heb je dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nu stop ik echt hoor![]()
Deze was alleen zo schattig, en het mooie ook al is hij zwart, hij heeft ook zwarte strepen toch nog
hehe, mijn broer zit nu ook weer op 2. en meer doet hij ook niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee nu stop ik echt hoor![]()
Deze was alleen zo schattig, en het mooie ook al is hij zwart, hij heeft ook zwarte strepen toch nog
Ik? 1 maar hoorquote:
3 tellen en ik heb m weggekliktquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
OMG de jongens zitten op youtube naar dit te kijken, ik krijg moordneigingen, kutjong![]()
Over 4 weken, ze waren naar de dierenarts geweest alles was helemaal goed, alleen hij was aan het gewicht 400 gram (hij is nu 4 weken) maar dat is juist wat ik zo leuk vond aan hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, mijn broer zit nu ook weer op 2. en meer doet hij ook niet meer
maar is idd een mooie. wanneer krijg je m?
Ja dus dat, vreselijk irri rotstemquote:
quote:
hehe kleine bollequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 4 weken, ze waren naar de dierenarts geweest alles was helemaal goed, alleen hij was aan het gewicht 400 gram (hij is nu 4 weken) maar dat is juist wat ik zo leuk vond aan hem
Pak iemand van je eigen lengtequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, het poesjes ziet er errrgggg lief uit![]()
Wij hebben 1 kat, zo'n chagerijnige.. die nooit wat wil.. en dan ga k altijd met m vechten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij hebben 1 kat, zo'n chagerijnige.. die nooit wat wil.. en dan ga k altijd met m vechten
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
OMG de jongens zitten op youtube naar dit te kijken, ik krijg moordneigingen, kutjong![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja ik hoop hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een droppie is het toch KallyDat wordt veel knuffelplezier
Hoi Tsjik.quote:
Tsjik?quote:
Eet zequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef gomi het volgende:
zo, mijn bestelling is er
ik ben eten, laters
quote:
Heel goed! Ik kom snel bij je langs!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Kally het volgende:
O en pat, de jongste zegt nu ook o my kott
Mijn zoon dan he, niet de kater![]()
Zeg ik had hem meteen door hequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht ik begrijp hem al.Ik word echt steeds blonder.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heel goed! Ik kom snel bij je langs!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |