Feestpakquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ga me weer opdoffen en in mijn feestpak hijsen![]()
Misschien tot later
Ja dat is wel weer een kek woord.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahahah feestpak, ik zie dan eerder een carnavalskostuum voor me
dat heb ik al een paar uur terug opgegevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Cue_ het volgende:
M'n inspiratie is ver te zoeken vandaag.. dus m'n werk niet helemaal afDan maar niet
Ambtenaren trekjequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Cue_ het volgende:
M'n inspiratie is ver te zoeken vandaag.. dus m'n werk niet helemaal afDan maar niet
Hier zeiden ze vroegah ook wel eens wijs. Zo heel lang gerekt. Zo van: das echt keiwiiiiiiiiiiijs.quote:
Hajeee is zó kek en tof en awesome-o en mooiquote:
Ja ik ook, maar hoopte op verbeteringquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Koen66 het volgende:
dat heb ik al een paar uur terug opgegeven
Bij wijs denk ik meteen aan het Gooi, kakkertjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier zeiden ze vroegah ook wel eens wijs. Zo heel lang gerekt. Zo van: das echt keiwiiiiiiiiiiijs.
Tijd om de auto eens op te zoeken en kijken of ik de weg naar Zoetermeer nog weet te vinden....quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar hoopte op verbetering
Tijd om zo maar eens richting de sportschool te verhuizen.
Ja maar ze zeiden het meer in plaats van gaaf ofzo. Ik word er echt onpasselijk van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij wijs denk ik meteen aan het Gooi, kakkertjes.
Mijn jongste is al zo wijjjjjjjjjjssssss.
Meiddddddd toch.
Kewlquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier zeiden ze vroegah ook wel eens wijs. Zo heel lang gerekt. Zo van: das echt keiwiiiiiiiiiiijs.
Daar zit het probleemquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb een poosje tegen Zeeland aan gewoond.
Anders mag je mijn TomTom wel lenen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd om de auto eens op te zoeken en kijken of ik de weg naar Zoetermeer nog weet te vinden....
En anders even aan Tomtom vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd om de auto eens op te zoeken en kijken of ik de weg naar Zoetermeer nog weet te vinden....
De blitsquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar ze zeiden het meer in plaats van gaaf ofzo. Ik word er echt onpasselijk van.
High five meeenquote:
zoiets?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Miauw in feestpak
Alles kits achter de rits.quote:
Dat vind ik wel netjes op Vrijdagmiddag-avondquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om zo maar eens richting de sportschool te verhuizen.
Die zwemzooltjes naar buiten gekruldquote:
Ik ben deze week dan 5x geweest.. dan vind ik dat ik evt op zondagochtend/middag niet hoef.. maar dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel netjes op Vrijdagmiddag-avond
Dolletjes.quote:
Zo, dat is netjes. Sport je altijd zo veel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben deze week dan 5x geweest.. dan vind ik dat ik evt op zondagochtend/middag niet hoef.. maar dat zie ik dan wel weer
Welke sauna?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Oeh en misschien nog even de sauna inmaar dat bekijk ik dan wel even.
tegenwoordig probeer ik zeker 4x pw te gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zo, dat is netjes. Sport je altijd zo veel?
Hmmm lekker hoor, saunaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Oeh en misschien nog even de sauna inmaar dat bekijk ik dan wel even.
Ik scrol langs m'n eigen post terug en lees feestpikquote:
Lekker kittig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Koen66 het volgende:
of is dit meer iets voor Miauw:
[ afbeelding ]
Zou je me geven?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrol langs m'n eigen post terug en lees feestpik
Ik heb echt kort geslapen vannacht
Freudiaanse versprekingquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrol langs m'n eigen post terug en lees feestpik
Ik heb echt kort geslapen vannacht
quote:
Damn, hoe kom jij aan een foto uit mijn privécollectie?quote:
Ik moet er nog steeds om lachenquote:
Heb je zo'n mooie bips?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Damn, hoe kom jij aan een foto uit mijn privécollectie?
Succes en sportzequote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef Cue_ het volgende:
fijne avond mensenSpreek jullie vast snel weer
Hey bosquote:
Gisterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
Cue_, sinds wanneer zit jij hier eigenlijk, volgens mij nog niet zolang toch
Klopt, zo'n 2/3 dagen nuquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm tl niet dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:31 schreef Koen66 het volgende:
Je gaf mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |