Ligt eraan of je kan aantonen of die euro's die jij betaald ook daadwerkelijk naar mij gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
Wij betalen jou, dus eigenlijk ben je van ons?
Nee, Danny.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geef FOK! maar weer de schuld ja.
Er is niemand buiten de regio Twente/Zwolle zo ongeveer die zegt dat een feestje mooi isquote:
Hoe moet je het anders zeggen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er is niemand buiten de regio Twente/Zwolle zo ongeveer die zegt dat een feestje mooi is
Op mijn salarisstrookje staat een regel 'Cue_-premie'quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan of je kan aantonen of die euro's die jij betaald ook daadwerkelijk naar mij gaan
Gaaf!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
Er is niemand buiten de regio Twente/Zwolle zo ongeveer die zegt dat een feestje mooi is
Ooit van tof en leuk gehoord? Eindjequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe moet je het anders zeggen?
Doe maar doorfaxen, misschien ben ik dan 1 zoveelste wel va jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Op mijn salarisstrookje staat een regel 'Cue_-premie'
tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ooit van tof en leuk gehoord? Eindje
Ja zo heeft elke streek wel weer bepaalde woorden, is wel leuk dat je zoiets eruit kunt pikkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Meestal merken mensen het niet specifiek aan mij (heb geen echt accent).. soms wel eens een e of oo.. maar het valt mee gelukkig
Nee, dat zeg ik nooit, tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ooit van tof en leuk gehoord? Eindje
Ik heb ook nog kaiigââf in de aanbiedingquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ga me weer opdoffen en in mijn feestpak hijsen![]()
Misschien tot later
ieeeeh!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kaiigââf in de aanbieding
Zegt een goede vriendin van mij altijd. Achja.. ik laat haar maarquote:
Tot laterquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien tot later
Hajeeee!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog kaiigââf in de aanbieding
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien tot later
Awesomequote:
hahahah feestpak, ik zie dan eerder een carnavalskostuum voor mequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |