Anders mag je mijn TomTom wel lenen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd om de auto eens op te zoeken en kijken of ik de weg naar Zoetermeer nog weet te vinden....
En anders even aan Tomtom vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tijd om de auto eens op te zoeken en kijken of ik de weg naar Zoetermeer nog weet te vinden....
De blitsquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar ze zeiden het meer in plaats van gaaf ofzo. Ik word er echt onpasselijk van.
High five meeenquote:
zoiets?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Miauw in feestpak
Alles kits achter de rits.quote:
Dat vind ik wel netjes op Vrijdagmiddag-avondquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:22 schreef Cue_ het volgende:
Tijd om zo maar eens richting de sportschool te verhuizen.
Die zwemzooltjes naar buiten gekruldquote:
Ik ben deze week dan 5x geweest.. dan vind ik dat ik evt op zondagochtend/middag niet hoef.. maar dat zie ik dan wel weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel netjes op Vrijdagmiddag-avond
Dolletjes.quote:
Zo, dat is netjes. Sport je altijd zo veel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben deze week dan 5x geweest.. dan vind ik dat ik evt op zondagochtend/middag niet hoef.. maar dat zie ik dan wel weer
Welke sauna?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Oeh en misschien nog even de sauna inmaar dat bekijk ik dan wel even.
tegenwoordig probeer ik zeker 4x pw te gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zo, dat is netjes. Sport je altijd zo veel?
Hmmm lekker hoor, saunaquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Oeh en misschien nog even de sauna inmaar dat bekijk ik dan wel even.
Ik scrol langs m'n eigen post terug en lees feestpikquote:
Lekker kittig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Koen66 het volgende:
of is dit meer iets voor Miauw:
[ afbeelding ]
Zou je me geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |