Fatsoenlijke mannen zijn saaaaaaai!!! (No offence Joequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent een uitzondering, dames, als je een fatsoenlijke man op FOK! zoekt, hier is hij!
Hey!! Ik heb NOOIT beweerd dat ik niet oppervlakkig was en met mij de meeste vrouwen in dit topic. Wij keuren mannen genadeloos op foto´s. Inhoud is zoooo overratedquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
Leuk, dat cynisme, maar het is echt de enige reden waarom vrouwen kijken.
Kortom, vrouwen zijn ook oppervlakkig, al doen ze alsof ze emotioneel de overhand hebben...
Wederom geen match voor ons dus, ik zoek een meisje wat wel mannen waardeert om een beetje fatsoen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mannen zijn saaaaaaai!!! (No offence Joe)
Je hoeft een meisje niet alle hoeken van de kamer te laten zien, maar je moet wel een beetje ruggengraat hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wederom geen match voor ons dus, ik zoek een meisje wat wel mannen waardeert om een beetje fatsoen.
Duh! Ik zei toch al dat ik niet met FOK!kers date.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Lamon.. misschien moet je het buiten fok zoeken
Ik was met een vriend van mij wezen speeddaten. Toen wij klaar waren, zijn wij direct de kroeg uitgelopen, in de trein gestapt en hebben eerst een half uur voor ons uitgestaart...we waren gewoon stuk.:)quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich weleens leuk om te doen. Ben je achteraf hard weggerend of was het verder wel leuk?
Geen idee, volg het niet zoquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh! Ik zei toch al dat ik niet met FOK!kers date.
True. Toch heb je met sommige mensen binnen die paar minuten een klik die echt een stuk verder gaat dan het gemiddelde oppervlakkige gedoe. Leuk als je dat meemaaktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nja een diepgaand gesprek zit er binnen drie minuten niet echt in he. Heb je er wel nog contacten aan over gehouden?
Maar dat is ook een takke-eindquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik was met een vriend van mij wezen speeddaten. Toen wij klaar waren, zijn wij direct de kroeg uitgelopen, in de trein gestapt en hebben eerst een half uur voor ons uitgestaart...we waren gewoon stuk.:)
Sowieso, ik woon in Wageningen en wij gingen speeddaten in Den Haag. Alle dames hielden van reizen, maar toen ze opeens van mij iedere dag naar Wageningen mochten reizen, hield de interesse gelijk op :p
Tegenpolen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wederom geen match voor ons dus, ik zoek een meisje wat wel mannen waardeert om een beetje fatsoen.
Jij bent gewoon te oud! Face it nou maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
Dat speeddaten lijkt me wel leuk, maar het is altijd OF een roteind weg OF de leeftijden kloppen niet
Jah, dat was niet zo tactisch. :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is ook een takke-eind.
Ik werd gehaat in klb, dus heb een nieuwe sc opgezocht, maar nooit met de intensie dat ik op FOK! of all places op zoek zou gaan naar een vrouw.quote:
Ik zag je foto en ik zie gewoon een net bovengemiddelde knappe nederlandse man. Hoe kan jij nou zoveel scoren op rp dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh! Ik zei toch al dat ik niet met FOK!kers date.
Ik scoor niet, ik zoek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik zag je foto en ik zie gewoon een bovengemiddelde knappe nederlandse man. Hoe kan jij nou zoveel scoren op rp dan?
Het zal je verbazen, maar PM en ik hebben elkaar al eerder op FOK! ontmoet, en we zijn het over een aantal dingen eens wat vrouwen betreft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lamon, meet picardmike en enjoy
Het verbaast me inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar PM en ik hebben elkaar al eerder op FOK! ontmoet, en we zijn het over een aantal dingen eens wat vrouwen betreft.
Toch niet getekend voor het leven? Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Allebei veel slechte ervaringen waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |