Alstu: http://www.youtube.com/user/TheBentasticquote:-edit- iemand een idee waar ik de volledige afleveringen kan zien?
Moet eerlijk zeggen dat ik Delerium Tremens helemaal niet zo lekker vind. Vrij gehyped door het leuke logo, maar de smaak is niet heel bijzonderquote:Iemand Delirium Tremens al eens geproefd? Die is echt goed!
Wat betreft Delirium schaar ik mij achter Weird, maaarrrrrrr, over smaak valt enorm te twistenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Seven. het volgende:
Geweldig topic. Ik woon vrij dichtbij Delirium in Brussel, binnenkort weer eens binnengaan. Thuis drink ik eigenlijk nooit bier (héél af en toe wijn).
Iemand Delirium Tremens al eens geproefd? Die is echt goed!
Verder graag:
Chouffe
Chimay Bleue
Karmeliet
Er is niemand die die biertjes niet lustquote:Corona en Desperados drink ik trouwens ook heel graag op een warme zomerdag.
En begin dus steeds meer uit te testen.
Zo gaat het met 99% van de vrouwen.quote:Tot 3 jaar geleden lustte ik absoluut geen bier trouwens. Nu ga ik voor de speciallekes wanneer ze op de kaart staan. Ieder zichzelf respecterende bar in Brussel heeft wel speciaalbieren op de kaart staan dus ben benieuwd wat ik verder nog tegen ga komen.
Nee, maar ik ben er wel benieuwd naarquote:Oh, iemand al eens Bronckhorster Blond geprobeerd?
roflquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
OMG...ik lees dus net dat het Ray Cokes *is*![]()
Mijn vader organiseert jaarlijks in Warken een schuurfeest en daar stond een paar jaar geleden die Brouwerij met een promotiestand, maar toen dronk ik nog geen bier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef reclamedoos het volgende:
Daar werd ik even getriggerd. Bronckhorst is hier om de hoek. Wist niet dat daar bier vandaan komt. Daaar gaan we maar eens een keertje kijken/proeven....jummie nu al zin in.
Rha, heeft dat wel eens een dorpskern eigenlijk? Ik dacht dat het eerder zoiets is als Warken, alwaar ik geboren en getogen ben. Geen kern, wel veel boerderijen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nooit van dat Bronckhorster bier gehoord terwijl ik wel een link met die omgeving heb. rha is echt zo'n dorp van 3 keer niets.Maar eens een keer kijken als ik in de buurt ben.
Bij Corona en Desperados gaat het mij niet eens zozeer om de smaak, maar om de verkoeling dat het brengt. Zo dronk ik in Mexico sloten Sol, licht pilsje. Die kon je gewoon op het heetst van de dag opentrekken zonder aan het eind van de middag al klotezat te zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Quannum het volgende:
[..]
rofl![]()
[..]
Er is niemand die die biertjes niet lust
[..]
Are you serious? Tuurlijk, smaken en kleuren en zo, maar die twee zijn imo toch marktleider in overhypen. En ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen ijskoude limo met een limoen in en Corona. Over Desperados zwijg ik maar...
![]()
Delirium Tremens is ook mijn ding niet btw. Zeker geen slecht bier. Maar idd, hier ook die hype.
Maar, Seven., het is wél heel positief dat je je wat verder verdiept en verder kijkt dan de 'standaard'-bieren.
De Molen heeft dat, neem ik aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
Mensen kennen jullie in NL 'bierrestaurants'. Kortom bij het eten een bijpassend bierarrangement.
Zoals de www.jopenkerk.nl ?
De Molen checkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Curchulain het volgende:
[..]
De Molen heeft dat, neem ik aan.
En in Kopenhagen ken ik nog Den Tatoverede Enke (mocht je er een keer in de buurt zijn).
Bloedserieus. Om de reden die je zelf al aangeeft:quote:
Oftewel, het smaakt vrijwel nergens naar. Het is licht en dorstlessend. Vandaar dat niemand ze niet lustquote:Tuurlijk, smaken en kleuren en zo, maar die twee zijn imo toch marktleider in overhypen. En ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen ijskoude limo met een limoen in en Corona. Over Desperados zwijg ik maar...![]()
http://www.emelisse.nl/quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
Mensen kennen jullie in NL 'bierrestaurants'. Kortom bij het eten een bijpassend bierarrangement.
Geheel toevallig lees ik net dat Pint er vorig jaar een excursie zou hebben maar dat ging niet door. Dit jaar doen ze het dus welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nog nooit van dat Bronckhorster bier gehoord terwijl ik wel een link met die omgeving heb. rha is echt zo'n dorp van 3 keer niets.Maar eens een keer kijken als ik in de buurt ben.
Gulle waard in Winterswijk heeft een uitgebreide bierkaart, kunnen vast wel arrangerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef borisz het volgende:
Het eten is daar trouwens ook errug goedquote:
Stadsbrouwerij is zeker een bezoekje waardquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geheel toevallig lees ik net dat Pint er vorig jaar een excursie zou hebben maar dat ging niet door. Dit jaar doen ze het dus wel
"Net zoals het de vorige keer de bedoeling was zal de reis gaan naar Zutphen en Rha. In Zuthpen wordt de Hanzebrouwerij bezocht en in Rha, brouwerij Rodenburg"
http://www.pint.nl/
Ik vergeet nog http://www.cafebarleduc.nl waar brouwerij van Kollenburg in zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.emelisse.nl/
http://www.demug.nl/
Het eten bij de Hanzebrouwerij is trouwens niet geweldig, niet slecht ook hoor, redelijk hap voor het geld. Maar beter is het in Harm Edens lievelingsrestaurant te gaan eten (gelaarsde kat, hebben ze de Beste steaks van Gelderland) en daarna te gaan bieren bij de stadsbrouwerij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vergeet nog http://www.cafebarleduc.nl waar brouwerij van Kollenburg in zit.
Die http://www.hanze-stadsbrouwerij.nl/ waar Piet het net over heeft ook trouwens.
Gelaarsde kat in Zutphen bedoel je? Is ook mijn favoriete restaurant daar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het eten bij de Hanzebrouwerij is trouwens niet geweldig, niet slecht ook hoor, redelijk hap voor het geld. Maar beter is het in Harm Edens lievelingsrestaurant te gaan eten (gelaarsde kat, hebben ze de Beste steaks van Gelderland) en daarna te gaan bieren bij de stadsbrouwerij.
Jep, die bedoel ik, Harm eet het liefst de Ossenhaasspies,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gelaarsde kat in Zutphen bedoel je? Is ook mijn favoriete restaurant daar.
Lekker belangrijk wat Harm graag eetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, die bedoel ik, Harm eet het liefst de Ossenhaasspies,
Is het ook niet, maar hij stond daarmee in de Gelderlander vandaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat Harm graag eet. Ik woon daar al jaren niet meer dus geen idee hoe de kaart er nu uitziet maar destijds waren de spare-ribs uitzonderlijk goed.
1 keer in mijn leven de ziel uit mijn lijf gekotst van bier over datum, never againquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef bear87 het volgende:
Vond hier nog een 'Patrimoine gourmoine Abbaye de fontelle' (biere blonde)
[ afbeelding ]
Is een jaar over de datum. Gewoon prima drinkbaar, neem ik aan?
Over het algemeen is de houdbaarheidsdatum van 'zwaarder' bier overrated. Ik zou het nog gewoon drinken iigquote:Vond hier nog een 'Patrimoine gourmoine Abbaye de fontelle' (biere blonde)
Is een jaar over de datum. Gewoon prima drinkbaar, neem ik aan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven de ziel uit mijn lijf gekotst van bier over datum, never again
Bier? Of iets wat onder die naam verkocht werd maar eigenlijk de naam niet verdiende?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven de ziel uit mijn lijf gekotst van bier over datum, never again
wat is dat nou weer voor domme opmerking? Bier is de het in de meest ruime zin van het woord, vrijwel alles valt hieronder. Bedoel je een matige pils of een abdijbier van matige kwaliteitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Bier? Of iets wat onder die naam verkocht werd maar eigenlijk de naam niet verdiende?
Ik ga hem van de week open trekkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Weird- het volgende:
[..]
Over het algemeen is de houdbaarheidsdatum van 'zwaarder' bier overrated. Ik zou het nog gewoon drinken iig
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zal wel pils geweest zijn...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Dat wordt hooguit vies, daar wordt je niet ziek van. Ik zou hooguit kunnen bedenken dat het om een soort thuisbrouwsel waar wat mis mee is gegaan. Maar zelfs daar kun je eigenlijk niet ziek van worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het zal wel pils geweest zijn...
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben gisteren weer eens een kratje Budvar wezen halen. Blijft lekker Pils
Smakelijk lijstjequote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Adames het volgende:
Rochefort 10
Val Dieux Blond
Westvleteren Abt
Westvleteren Extra
Karmeliet
Voor mij dit weekend.
waar baseer jij de leeftijden op dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Van het weekend genoten van:
1 La Trappe Quadrupel van 20 jaar oud
1 La Trappe Quadrupel van 14 jaar oud
1 Rochefort 8 van 7 jaar oud
1 Rochefort 10 van 6 jaar oud
1 Noblesse "Extra Ordinaire"
Bottelingsdatum, 'houdbaarheids'datum, serienummer, of gewoon het bonnetje bewaard.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
waar baseer jij de leeftijden op dan?
Wat Curchulain zegtquote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
waar baseer jij de leeftijden op dan?
Bier met smaakjes vind ik vaak wel interessant om te proberen, en voor af en toe zo op het terras. Dan is het wel even lekker wegdrinken. En dan heb ik het vooral over fruitbieren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:28 schreef Chielus het volgende:
Bier met smaakjes is ook aan mij niet besteed, In zoveel mooie bieren is zo'n uitgebreid smaakpalet te vinden dat die specifieke toevoegingen voor mij zelden een meerwaarde hebben.
Hm, snap het wel bij Geuzebieren, maar ook daar ligt mijn voorkeur niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier met smaakjes vind ik vaak wel interessant om te proberen, en voor af en toe zo op het terras. Dan is het wel even lekker wegdrinken. En dan heb ik het vooral over fruitbieren.
Andere smaken zoals koffie, chocolade enz vind ik ook erg lekker hoor.
Met het weer van deze dagen zit ik met mn hoofd alweer bij de Weissbieren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:30 schreef _Flea_ het volgende:
Afgelopen weekend bokbier van La Trappe gekocht. Een dezer dagen maar eens proberen.
Die scoorde in onze blindtest ook bijzonder laag. Dat is gewoon viesquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hm, snap het wel bij Geuzebieren, maar ook daar ligt mijn voorkeur niet.
Ik vind de smaken vaak wel lekker, maar niet door die specefieke toevoegingen.
Mangozo banaan: Niet te zuipen.
Banaan komt van esters maar ik heb nog nooit een bananengeur gespot in TK.quote:Tripel Karmeliet: Geweldig. Terwijl er in de TK ook duidelijke tonen van banaan zijn te herkennen.
Beter ruiken; Zelfs Bosteels vind dat je het moet kunnen herkennenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die scoorde in onze blindtest ook bijzonder laag. Dat is gewoon vies
[..]
Banaan komt van esters maar ik heb nog nooit een bananengeur gespot in TK.
Maar je bewaard dat bier zoveel jaren dan? of??quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:50 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Bottelingsdatum, 'houdbaarheids'datum, serienummer, of gewoon het bonnetje bewaard.
Vaak wel. Maar soms kun je het ook kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef Chinless het volgende:
Maar je bewaard dat bier zoveel jaren dan? of??
Zowel de "Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven" als de brouwerij zitten in Berkel-Enschotquote:Verder zit La Trappe toch in Berkel Enschot? waarvan een klooster zelfs nog ergens aan de west kust zit.
http://www.hallertau.co.nz/quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat Curchulain zegt
@Platina: weet je nog welke brouwerij het was?
Zolang La Trappe het trappistenlogo wil dragen moet het bier op het terrein van het klooster gebrouwen wordenquote:Zowel de "Abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven" als de brouwerij zitten in Berkel-Enschot
En door leden van de abdij, niet door uitzendkrachtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:12 schreef Weird- het volgende:
[..]
Zolang La Trappe het trappistenlogo wil dragen moet het bier op het terrein van het klooster gebrouwen worden
Mongozo bieren yo! Voormalig leidinggevende van me heeft aandelen daarin, was een zeer toffe vent dus ik zou ze zeker nog eens aan wat omzet willen helpen. Banaan zal ik dan maar overslaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier met smaakjes vind ik vaak wel interessant om te proberen, en voor af en toe zo op het terras. Dan is het wel even lekker wegdrinken. En dan heb ik het vooral over fruitbieren.
Andere smaken zoals koffie, chocolade enz vind ik ook erg lekker hoor.
De 2008 was vrij lekker, ben wel benieuwd naar de 2005quote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef Weird- het volgende:
Van het weekend naar Antwerpen geweest.
Gedronken:
• Struisse Pannepot Gran Reserva (2005)
quote:• Struisse Mikkeller
[*]La Trappe Quadrupel Oak Aged (van 't vat)
quote:• Kasteelbier Cuvee de Chateau (van 't vat)
• Oude Geuze Oud Beersel
Brussels Bierweekend? Dat zie je wel wanneer ik je weer om uitgaantips vraagquote:Op zondag 20 februari 2011 23:49 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, dit weekend weer een paar Chimay'kes en Jupilers weggewerkt..
Tijd voor vernieuwing. Ik zou Rochefort eens moeten proberen, staat ook in veel kroegen op de kaart. En verder heb ik NU ENORME ZIN in een dikke vette blonde Leffe.
Wat ik trouwens het beste vind aan Chimay Bleue is dat die gewoon dood kan slaan en dat dat geen afbreuk doet aan de smaak of zelfs aan de consistentie. Hoe komt dat? Ook bij Leffe is me dat opgevallen. In welke bieren vind ik dat nog terug? En wanneer is in godsnaam dat bierzuipfestijn in Brussel weer?
Ja, binnen ja. Maar je kunt gewoon buiten roken en het is dan altijd goed weerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:05 schreef Seven. het volgende:
ZBF is rookvrij. Bier en sigaretten gaan bij mij hand in hand bovendien moet ik dan met mijn zatte kop nog terug in Brussel zien te geraken. Antwerpen-Brussel is echt niet zo leuk als je goed aangeschoten bent, kan ik je vertellen (doe dat écht nooit meer,)
We'll seequote:Eerste week van september dus. Aight, zie je daar.
Hangt er vanaf of je het lekker vindt. En dat weet je dus nog nietquote:Op maandag 21 februari 2011 00:07 schreef Seven. het volgende:
Hey wow, die bierkaart is wel handig om je erin te verdiepen.
Dus Palm is 'amber' bier. Volgens mij heb ik nog nooit Palm gehad (is dat slecht?)
Als ik echt hou van Chimayquote:Op maandag 21 februari 2011 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je het lekker vindt. En dat weet je dus nog niet
Daar is niets nuttigs over te zeggen. Bestel er gewoon eentje en proef hetquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als ik echt hou van Chimayen Leffe Blond
, is dat dan een goede graadmeter?
Nou, de beste valt dus over te twisten. Maar De Koninck is er ook 1quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef Seven. het volgende:
OK. Maar wat zijn nu de beste amber bieren dan?
Zal eens kijken of ik die nog eens tegenkom.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, de beste valt dus over te twisten. Maar De Koninck is er ook 1
Prima toch, als je van die bieren geniet? Ben je dat zat, dan moet je jezelf dwingen een bier te nemen dat je nog niet kent. Of aan de barman vragen iets voor je uit te zoeken zonder jouw inspraakquote:
De Koninck en tegenkomen? Daar spoelen ze bijkans het riool mee door in Belgiequote:Op maandag 21 februari 2011 00:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik die nog eens tegenkom.
Als ik jou was, dan zou ik de Rochefort 6 of 8 eens proberen, zoals je zelf al zei. Compleet anders dan blond maar wel zoetig.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef Seven. het volgende:
En nóg één (weet er meer van dan ik dacht blijkbaar):
Cuvee des Trolls. Niet slecht maar ook geen briljante uitschieter of zo.
Ik zie het eigenlijk nooit op de kaart staan? Kan iets Brussels zijn, kan ook zijn dat ik er gewoon blind voor ben.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Koninck en tegenkomen? Daar spoelen ze bijkans het riool mee door in Belgie
Nog meer van die zoetige aanraders? Mjam, van die haast stroperige biertjesquote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik de Rochefort 6 of 8 eens proberen, zoals je zelf al zei. Compleet anders dan blond maar wel zoetig.
En wat het heel goed doet: Tripel Karmeliet.
Wellicht. Verder moet het overal te vinden zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk nooit op de kaart staan? Kan iets Brussels zijn, kan ook zijn dat ik er gewoon blind voor ben.
Moet ik alle 100000 redenen hier neerzetten?quote:Waarom woon jij nog niet in België trouwens?!?
Tja, zo'n beetje alle fruitbieren. Kasteel Rouge, La Trappe (alles). Westvleteren als je dat kunt krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog meer van die zoetige aanraders? Mjam, van die haast stroperige biertjes. Ik heb deze week een paar afspraken alwaar bier gedronken dient te worden.
Er is één reden die AL die redenen overtreft: BIER!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht. Verder moet het overal te vinden zijn.
De Koninck is onlosmakelijk verbonden met Antwerpen. Wellicht dat het daar iets mee te maken heeft. Maar ook iedere convenient store moet het hebben.
[..]
Moet ik alle 100000 redenen hier neerzetten?
Maar Nederland is volwassen aan het worden wat bier betreft. Tegenwoordig is vrijwel alles te verkrijgen. En wat niet te krijgen is, haal ik wel tijdens regelmatige tripjes naar Belgie bij de groothandelsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is één reden die AL die redenen overtreft: BIER!!!!!
![]()
Dat is voor mij nul reden om te vertrekken uit Nederlandquote:(en nog een belangrijke reden voor mij persoonlijk: de hogere levensstandaard natuurlijk, ik verdiende in Nederland honderden euro's meer maar aan het eind van het geld was er altijd nog een week over, hier denk ik niet eens na over wat ik uitgeef en tóch blijft er altijd nog veel geld over, terwijl ik duurder huur dan ik ooit in Nederland deed)
Omdat je zo kort was? Ik snap je niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:05 schreef n8n het volgende:
Bij België een Rochefort 8 besteld ja was lekker, daarna een 10 was k halverwege vergeten omdat k zo kort was¤10 ofzo zijn die
![]()
ah k weet dat niet meer precies waren wel prijziger dan bijv een le chouffe en die is al 4,00 ofzo. Had daarvoor al kroegentocht en een aantal verschillende speciaalbieren gebprobeerdquote:Op maandag 21 februari 2011 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je zo kort was? Ik snap je niet?
Trouwens, 10 euro? Nee man
Als je een 8 EN een 10 bestelt, dan zijn ze samen misschien wel 10 euro ja
Meer geld = meer BIER!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Nederland is volwassen aan het worden wat bier betreft. Tegenwoordig is vrijwel alles te verkrijgen. En wat niet te krijgen is, haal ik wel tijdens regelmatige tripjes naar Belgie bij de groothandels
[..]
Dat is voor mij nul reden om te vertrekken uit Nederland
K heb dat ook, wel enorme shift van kleding- naar lekkernijenbudget gegaanquote:Op maandag 21 februari 2011 01:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Meer geld = meer BIER!!!!!![]()
For the record: ik geef geen reet om geld, status of spullen zolang ik maar niet aan het einde van de maand met een rooie kop angstvallig gepiep uit het pin-apparaat bij de Delhaize hoor. Maar in Nederland moet je nogal fucking ambitieus zijn om op het punt te raken dat dat je nooit meer overkomt.
Pillen en bier =quote:Op maandag 21 februari 2011 01:09 schreef n8n het volgende:
[..]
ah k weet dat niet meer precies waren wel prijziger dan bijv een le chouffe en die is al 4,00 ofzo. Had daarvoor al kroegentocht en een aantal verschillende speciaalbieren gebprobeerdNaast het feit dat k nog met een vriendin een half pilletje had genomen die avond was iig leuke avond haha
Doet niks af aan je smaakervaring was bovendien maar een zacht halfjequote:Op maandag 21 februari 2011 01:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pillen en bier =.
Maar bon, ik ga van pillen sowieso over mijn nek dus ik begin daar niet meer aan. Leuk mee geëxperimenteerd hoor, maar de laatste keer is 4 jaar geleden en ik word ook niet enthousiast van de gedachte om dat nog eens te proberen.
Belediging voor vele speciaalbieren ook.
Je kunt maar zoveel bier drinkenquote:
Hmm, ik denk dat ik aan kleding nog geen 500 euro per jaar uitgeef. Ik wacht gewoon mijn kans af, tot mijn zussen weer eens een berg kleding wegflikkeren. Uitgaan kost me wel zeker 150 euro per maand. Maar is ook minder en minder aan het worden, omdat ik minder en minder wegga.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:10 schreef n8n het volgende:
[..]
K heb dat ook, wel enorme shift van kleding- naar lekkernijenbudget gegaan![]()
Dat klopt drink veel minder als k het lekker vind haha tegenstrijdig maar anders is het meer atten dan genieten.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt maar zoveel bier drinken
En door de bank genomen drink ik door de weeks niets.
Puik plan schiet niets opquote:Zullen de we drugsdiscussie erbuiten houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |