Lekker belangrijk wat Harm graag eetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, die bedoel ik, Harm eet het liefst de Ossenhaasspies,
Is het ook niet, maar hij stond daarmee in de Gelderlander vandaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat Harm graag eet. Ik woon daar al jaren niet meer dus geen idee hoe de kaart er nu uitziet maar destijds waren de spare-ribs uitzonderlijk goed.
1 keer in mijn leven de ziel uit mijn lijf gekotst van bier over datum, never againquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef bear87 het volgende:
Vond hier nog een 'Patrimoine gourmoine Abbaye de fontelle' (biere blonde)
[ afbeelding ]
Is een jaar over de datum. Gewoon prima drinkbaar, neem ik aan?
Over het algemeen is de houdbaarheidsdatum van 'zwaarder' bier overrated. Ik zou het nog gewoon drinken iigquote:Vond hier nog een 'Patrimoine gourmoine Abbaye de fontelle' (biere blonde)
Is een jaar over de datum. Gewoon prima drinkbaar, neem ik aan?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven de ziel uit mijn lijf gekotst van bier over datum, never again
Bier? Of iets wat onder die naam verkocht werd maar eigenlijk de naam niet verdiende?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1 keer in mijn leven de ziel uit mijn lijf gekotst van bier over datum, never again
wat is dat nou weer voor domme opmerking? Bier is de het in de meest ruime zin van het woord, vrijwel alles valt hieronder. Bedoel je een matige pils of een abdijbier van matige kwaliteitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:50 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Bier? Of iets wat onder die naam verkocht werd maar eigenlijk de naam niet verdiende?
Ik ga hem van de week open trekkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:55 schreef Weird- het volgende:
[..]
Over het algemeen is de houdbaarheidsdatum van 'zwaarder' bier overrated. Ik zou het nog gewoon drinken iig
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zal wel pils geweest zijn...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Dat wordt hooguit vies, daar wordt je niet ziek van. Ik zou hooguit kunnen bedenken dat het om een soort thuisbrouwsel waar wat mis mee is gegaan. Maar zelfs daar kun je eigenlijk niet ziek van worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Het zal wel pils geweest zijn...
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben gisteren weer eens een kratje Budvar wezen halen. Blijft lekker Pils
Smakelijk lijstjequote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Adames het volgende:
Rochefort 10
Val Dieux Blond
Westvleteren Abt
Westvleteren Extra
Karmeliet
Voor mij dit weekend.
waar baseer jij de leeftijden op dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Van het weekend genoten van:
1 La Trappe Quadrupel van 20 jaar oud
1 La Trappe Quadrupel van 14 jaar oud
1 Rochefort 8 van 7 jaar oud
1 Rochefort 10 van 6 jaar oud
1 Noblesse "Extra Ordinaire"
Bottelingsdatum, 'houdbaarheids'datum, serienummer, of gewoon het bonnetje bewaard.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:19 schreef Chinless het volgende:
[..]
waar baseer jij de leeftijden op dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |