Lekker!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn kantoor gaat binnenkort verhuizen naar de binnenstad. In 5 minuten op mijn werk!
ik heb de OP van deeltje 138 gekoppied vandaar [ afbeelding ]quote:
Sushi!quote:Sumo, een Japans Sushi & Grill restaurant heeft 300 m2 op de begane grond in de Hofdame aan de Binnenrotte 105-111 te Rotterdam gehuurd.
Het wordt nog wat, daar op de Binnenrottequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef Breuls het volgende:
http://www.propertynl.com(...)default.asp?id=30115
[..]
Sushi!
Zeker.quote:
Dat zal best wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:24 schreef Alicey het volgende:
Da's wel leuk, al lijkt het me ook wel hard werken.
Dat je niet gokt bedoel ?quote:
A. beklaagde zich gister anders nog over het feit dat jullie alleen de eerste helft van de maand in dure restaurants kunnen eten.quote:
Maar het wil niet zeggen dat dat anders wordt wanneer SC gaat gokken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef Isegrim het volgende:
A. beklaagde zich gister anders nog over het feit dat jullie alleen de eerste helft van de maand in dure restaurants kunnen eten.
Daar baal ik ook zo van. Iedereen belt ook inderdaad als ik met iets ingewikkelds bezig ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat zal best wel.
Ik ben wel een deel van de telefoon verlost.
Ik zit nu serieus 4 uur per dag aan de telefoon en daar ben ik wel klaar mee eigenlijk.
Ben je net geconcerteerd bezig aan iets moeilijks, krijg je telkens weer telefoon van klanten of collega's.
Dan doe je over iets waar je normaal een half uur over doet, 4 uur .
En dan moet je nog goed kijken dat je geen fouten maakt....
En dan altijd over dingen die ze zelf prima kunnen oplossen, grow upquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar baal ik ook zo van. Iedereen belt ook inderdaad als ik met iets ingewikkelds bezig ben.
Correctie : Dingen die ze zelf zouden moeten kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En dan altijd over dingen die ze zelf prima kunnen oplossen, grow up
ik gok liever niet met mijn relatie met A. Ik denk altijd aan sex.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat je niet gokt bedoel ?
Of heeft ze liever niet dat je de jackpot wint ?
Dat ligt aan de aard van Mr. Jack.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is typen lastig als je net een diepgaand gesprek hebt gehad?
Ah.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aard van Mr. Jack.
Goeie verdere reis.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nu in LA, Mr. Jack is meegereisd, kennelijk. Over een uurtje naar Amsterdam
Je komt toch wel een beetje normaal in 020 aan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nu in LA, Mr. Jack is meegereisd, kennelijk. Over een uurtje naar Amsterdam
Snor vind ik geen meerwaarde hebben, winst zit 'm wmb in de tijd en ik fiets 20 km/u.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef junkiexp het volgende:
Ok flex, ik wil wel een snor eigenlijk.
Helm ben ik zo'n fan vaan
Neem een electro-solexquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef junkiexp het volgende:
Ok flex, ik wil wel een snor eigenlijk.
Helm ben ik zo'n fan vaan
Beetje opvoerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Snor vind ik geen meerwaarde hebben, winst zit 'm wmb in de tijd en ik fiets 20 km/u.
O dat is wel lekker die bergruimtequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem een electro-solexDie zijn erg tof
(Alleen maar éénpersoons, dat ging dus voor ons niet op).
Die van ons heeft wel enorm veel bergruimte:
[ afbeelding ]
En de 8,5 litertank zit niet bij de buddyseat, maar onder de scooter. Dus ook daar meer ruimte dan normaal
Zwart.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O dat is wel lekker die bergruimte![]()
Welke kleur hebben jullie genomen ?
Ik neem aan dat jullie een fatsoenlijke berging hebben waar beide rijtuigen in staan ?
Ik hoop de varioring.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, LHO had al bedacht dat de vario eruit moest.
Nee dan is het herenmodel mooier iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Scooter kunnen we trouwens pas donderdag ophalen, fiets kon meteen mee.Is mijn vervroegde verjaardagscadeautje geworden.
VanMoof heeft ook pas een damesmodel gelanceerd maar die vind ik niet mooi, net een kinderfiets:
[ afbeelding ]
Dus gewoon het herenmodel genomen.
Nu wordt het me te technisch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik hoop de varioring.
Zonder vario kan je niet rijden
En de prop uit de uitlaat
Ik denk dat deze 4 takt elektronisch begrensd is.
Dit is injectie neem ik aan ?
Da's echt kut, heb ik in Texas ook een keer gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Vogue het volgende:
Ik ben vanmiddag aangekomen in Sevilla. Zonder kofferEn die heb ik nu nog steeds niet
Die is met een andere vlucht meegekomen of weten ze dat nog niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Vogue het volgende:
Ik ben vanmiddag aangekomen in Sevilla. Zonder kofferEn die heb ik nu nog steeds niet
Onsquote:
gewoon overal en nergens haha. Welke broeder?quote:Op zondag 26 september 2010 11:22 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waar heb je uitgehangen ?
En je broeder ?
Ik ga er vanuit dat "Jet In" op de voorkant betekent dat hij injectie heeftquote:
Die voetbalfanquote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gewoon overal en nergens haha. Welke broeder?
Dus dan rijd je voor 13 euro 380 kilometer.quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat "Jet In" op de voorkant betekent dat hij injectie heeft![]()
Hij rijd 1:45 en heeft een 8,5 liter tank (onder de scooter, dus veel ruimte in de buddy). Theoretisch kunnen we dus meer dan 380 kilometer op 1 tank rijden
Ja, het is inderdaad wel kut gepland. Gisteren moesten we even in Vlaardingen zijn, overal sta je dan in de file voor mensen die naar de ring willen. Normaal zouden die dan gewoon door Schiedam heen rijden, maar dat kon ook niet. De binnenstad was afgesloten voor een festival.quote:Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
waardeloze rotstad.
vanmorgen A20 richting HvH afgesloten , ik helemaal omrijden naar Maastunnel , één rijbaan en eenmaal bovengekomen (20 min later onderhand) staat er een groot bord met CONTROLE.
Stonden er weer een paar pipo's met blaaspijpjes de boel op te houden.
![]()
affin , half uur te laat.
bedankt hoor , kutgemeente.
men zegt het!quote:Op maandag 27 september 2010 11:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
AD.nl al gelezen vanochtend? Komt helemaal goed
Dat zou goed kunnen, daarom vroegen ze ook of je het wilde.quote:Op maandag 27 september 2010 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zuiplap. Volgens mij is de kaasplank trouwens nog wel berekend.
Ik denk het. Er stond iets als 'voorgerecht e57 2x - 114.-'. Dat is het hele menu dus. En volgens mij was dat goedkoper dan 57 euro.quote:Op maandag 27 september 2010 12:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, daarom vroegen ze ook of je het wilde.
ik hoorde om 1530 op skyradio dat er een paar vrachtwagens botsautootje aan het spelen waren en dat er maar 1 rijbaan was , maar dat stukje wat ik noemde tot aan het schieplein heb ik niets gezien.quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Alicey het volgende:
Station Schiedam Centrum -> Station Rotterdam Centrum kan in 4 minuten met de trein.
Wat is er trouwens aan de hand dat het zo druk is? Ik rijd dat stuk zo'n beetje iedere dag en nooit last van.
Want je hebt popeye-skills nodig om op een fiets te stappen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef kitao het volgende:
lopend gaat nog sneller.
![]()
maar de opties die jij noemde zijn voor mij niet mogelijk.
(of ik moet iedere dag een blik spinazie eten)
24 kilometer enkele reis , dan mag ik wel op zondagochtend om vijf uur gaan vertrekken.quote:Op maandag 27 september 2010 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Want je hebt popeye-skills nodig om op een fiets te stappen?
Voor fiets is dat wat ver jaquote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
24 kilometer enkele reis , dan mag ik wel op zondagochtend om vijf uur gaan vertrekken.
dat gaat ech nie.
rotterdam noord ==> pernis geeft geen trein.quote:Op maandag 27 september 2010 17:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor fiets is dat wat ver jaScootert of trein geen optie?
goede vraagquote:Op maandag 27 september 2010 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Rotterdam Zuid FTW.
Ik loop net de Lidl uit, staat daar een klein negertje van een jaar of vier. Doet zijn broek open, haalt zijn piemeltje eruit en gaat zo midden op de stoep staan plassen. Marokkaan spreekt hem aan en vraagt waar zijn vader en moeder zijn. "Ik heb geen vader". Marokkaan zegt tegen jongetje dat hij naar de WC moet gaan als hij moet plassen.
Like, WTF?
Wat doet zo'n kleintje überhaupt alleen op straat?
Ik ben een bikkel en heb gewoon de dag volgemaakt.quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef junkiexp het volgende:
O ja, dat zombiemodus werken ken ik, erg is dat he.
Alles gaat langs je heen
Dat zijn ook de dagen dat ik om een uur of 2zeg....
Wel een metro.quote:Op maandag 27 september 2010 17:20 schreef kitao het volgende:
rotterdam noord ==> pernis geeft geen trein.
Scooter vind ik ook een beetje een worst of all. Als het goed weer is, voldoet een fiets ook prima voor kleine afstanden (Zeg tot een km of 20, ietsje meer kan nog evt. wel).quote:scootertje zou kunnen maar is niet echt tof in de ijzel , bovendien worden die dingen gejat als appels bij de groenteboer.
Misschien had zijn grote broer op hem moeten passen ofzo..quote:Op maandag 27 september 2010 18:39 schreef Isegrim het volgende:
Wat doet zo'n kleintje überhaupt alleen op straat?
Dat heb ik dus nooit.quote:Op maandag 27 september 2010 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
centrum
vandaag weer eens onnodig behandeld als crimineel inc. fouilleren e.d.
niet op zondagochtend ; bovendien vanaf station pernis naar eindbestemming is bijna 40 minuten lopen.quote:Op maandag 27 september 2010 19:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel een metro.
[..]
Scooter vind ik ook een beetje een worst of all. Als het goed weer is, voldoet een fiets ook prima voor kleine afstanden (Zeg tot een km of 20, ietsje meer kan nog evt. wel).
40 minuten lopen is dan wel weer erg veel. Maar ook geen tram/metro/bus o.i.d.?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
niet op zondagochtend ; bovendien vanaf station pernis naar eindbestemming is bijna 40 minuten lopen.
[/quite]
Juist op zondagochtend. Tegen de tijd dat je aankomt is je kater verdwenen als je fietst.
[quote]
conclusie : ik ben 'verplicht' om in de auto te gaan zitten.
Een stukje van 45 euro kun je net zo goed lopen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:38 schreef kitao het volgende:
door omstandigheden heb ik het 10 maanden zonder benzinemotor moeten doen ;
poolen , trein , tram , bus , metro , fiets , lopen , de hele ratteplan.
maar het was een ramp , die tijd hoeft voor mij niet terug te komen.
o ja , ik vergeet de enkele keer taxi á 45 euro toen ik geen andere optie had.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:00 schreef TJDoornbos het volgende:
hej Junk wanneer ga je junkie7 heten?
ik werk naast de shell , daar is echt niets.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
40 minuten lopen is dan wel weer erg veel. Maar ook geen tram/metro/bus o.i.d.?
Toch gebeurt dat wel.. Klanten die altijd heel vriendelijk en lief zijn kunnen opeens een draak worden in geval van zwangerschap.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik'collega's' die met zwangerschapsverlof gaan en gewoon alles over de schutting flikkeren zo van 'zoek het maar uit'. Vervolgens kan ik puinruimen en boze klanten te woord staan. Notice: zwanger zijn is GEEN excuus om je als een lompe koe te gedragen.
Dit is geen klant maar een collega. En normaal is het ook een draak naar het schijnt.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch gebeurt dat wel.. Klanten die altijd heel vriendelijk en lief zijn kunnen opeens een draak worden in geval van zwangerschap.
Als het normaal al een draak is, dan kun je verwachten dat dat erger wordt inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Dit is geen klant maar een collega. En normaal is het ook een draak naar het schijnt.
Ja. Dan weet je zeker dat ze tzt dr handen vol heeft aan dr uitwerpsel en dus ook niet meer parttime kan werkenquote:
en wanneer is binnenkort? morgen? of dit komende weekend.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga binnenkort high tea'en bij Franc Nissen op de Goudsesingel, iemand wel eens gedaan daar? Ziet er wel heel leuk uit.
Ik heb het niet georganiseerd, ga met een groepje vriendinnen. Heeft de eigenaar ook iets op de Meent zitten dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef rubje het volgende:
[..]
en wanneer is binnenkort? morgen? of dit komende weekend.
Waarom ga je niet naar een andere zaak op de Meent ,welbekend van zijn taarten? Kun je ook een hig tea krijgen en zelfs beter denk ik,
er schijnt daar een afrikaans restaurant te zitten , eerst thee en dan een kalebas ?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga binnenkort high tea'en bij Franc Nissen op de Goudsesingel, iemand wel eens gedaan daar? Ziet er wel heel leuk uit.
Leuk stuk daar, ook de Groene Passage, fijne winkel is dat. De Smaak van Afrika inderdaad, veel goeds over gehoord, nog nooit geweest! Daarachter in de Pannekoekstraat heb ik laatst een heerlijke cocktail gedronken bij een bar die Level heet. De cocktail heette Milky Way, hmmmmm....quote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef kitao het volgende:
[..]
er schijnt daar een afrikaans restaurant te zitten , eerst thee en dan een kalebas ?
http://www.desmaakvanafrika.nl/
is voor mij ook niet zo ver.
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en negeer Rubje, hij is een jaar of 6
Wat is er mis met Franc Nissen?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef rubje het volgende:
[..]
en wanneer is binnenkort? morgen? of dit komende weekend.
Waarom ga je niet naar een andere zaak op de Meent ,welbekend van zijn taarten? Kun je ook een hig tea krijgen en zelfs beter denk ik,
Ik ga altijd naar Belmondo op nr. 52. Niet high, meer gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Natalie78 het volgende:
Oh ja dat redden jullie makkelijk. We blijven toch zondag niet meer plakken. (Na het uitslapen)quote:Op donderdag 30 september 2010 10:35 schreef Alicey het volgende:
Zaterdag blijven logeren is geen enkel probleem.
We moeten zondagmiddag/avond wel weer door naar de volgende verjaardag, maar zou voldoende mogelijkheid moeten geven tot uitslapen.
Tjeempie, da's een end weg.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:42 schreef Causa het volgende:
[..]
Oh ja dat redden jullie makkelijk. We blijven toch zondag niet meer plakken. (Na het uitslapen)
Ik heb m'n lieve vriendinnetje dinsdag op schiphol uitgezwaaid. En nu is ze geemigreerd naar Australie.
Ja, erg verquote:
Mjah, maar waarom dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik zat op Fok 24/7 en ik ben geen uitgaanstype meer.
Wat voor lessen?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
Net een les van een half uur gehad, en nu 2 uur wachten op de volgende.
Zonet had ik marketingcommunicatie, en over ruim een uur schrijfvaardigheden. En ik zag net dat de laatste les (die na schrijfvaardigheden zou zijn) uitvalt omdat de docent ziek is. Dus ik ben vandaag vroeg klaar.quote:
Je doet iets met marketing oid?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:57 schreef ChatGirl het volgende:
Zonet had ik marketingcommunicatie, en over ruim een uur schrijfvaardigheden. En ik zag net dat de laatste les (die na schrijfvaardigheden zou zijn) uitvalt omdat de docent ziek is. Dus ik ben vandaag vroeg klaar.
Crossmediale communicatie. Zit ook een gedeelte marketing bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je doet iets met marketing oid?
ik zit meestal hierquote:
Ik zal het hier laten weten na zaterdag!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:40 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar Belmondo op nr. 52. Niet high, meer gewoonGoede koffie en thee, maar niet erg inspirerende plek. Ik ben benieuwd wat je van Nissen vindt, misschien is het een aardig alternatief voor me.
wie is we ?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Isegrim het volgende:
We hebben net onze nieuwe scootert opgehaald!
Nope, daar heeft hij nooit last van. Kater vindt kip héérlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef junkiexp het volgende:
Dus die heeft een salmonella vergiftiging
Dat is blijkbaar al gebeurd :pquote:
Katten en honden kunnen geen salmonellavergiftiging krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef junkiexp het volgende:
Dus die heeft een salmonella vergiftiging
Zeur niet.quote:
Dan moet je eerst Doffy terug naar Fok halen.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:24 schreef Alicey het volgende:
Ha! We gaan eindelijk Issi kruisigen! Net zoals we jaren geleden al van plan waren.
FC Utrecht. Vanuit mijn kantoor kijk ik recht het speelveld op. Ze spelen thuis tegen Liverpool,dus de hele boel staat op z'n kop.quote:
Leuk allemaal!quote:Op donderdag 30 september 2010 22:56 schreef Isegrim het volgende:
Hij woont in IJburg met zijnen hij is actief voor D66. Ik ga af en toe bij hem langs.
Ah, zodoende.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:56 schreef SingleCoil het volgende:
FC Utrecht. Vanuit mijn kantoor kijk ik recht het speelveld op. Ze spelen thuis tegen Liverpool,dus de hele boel staat op z'n kop.
Ik niet, want ik was thuis en hoorde niks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 01:35 schreef kitao het volgende:![]()
ik dacht dat je het over echte buren had.
En dat was ook het toppunt van z'n leven, waarom hij Eeuwige Roem heeft enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dezelfde leeftijd als Christus toen hij gekruisigd werd.
quote:
oeh, warm en knus binnen, terwijl het buiten guur en grijs is, en niemand meer naar huis wilquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Breuls het volgende:
http://www.clubvie.com/homeviecafe
Hier een keer een meetinkje doen? Het is herfst, dus we moeten weer binnenlocaties zoeken.
wat betaal je voor mijn aanwezigheid?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Breuls het volgende:
Hier een keer een meetinkje doen? Het is herfst, dus we moeten weer binnenlocaties zoeken.
Wij hebben geen geld, wij hebben eentwee oude BMWsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef Breuls het volgende:
Ik kan me leukere toppunten indenken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:43 schreef Causa het volgende:
[..]
En dat was ook het toppunt van z'n leven, waarom hij Eeuwige Roem heeft enzo
Zekers. Maar uiteindelijk wilde ik alleen maar het 33e jaar loven. Als je zulke sombere voorbeelden bedenkt, sja dan geef ik het opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan me leukere toppunten indenken.
Is daar een oorzakelijk verband tussen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wij hebben geen geld, wij hebben eentwee oude BMWs
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:58 schreef Causa het volgende:
[..]
Zekers. Maar uiteindelijk wilde ik alleen maar het 33e jaar loven. Als je zulke sombere voorbeelden bedenkt, sja dan geef ik het op
Jazeker. Geld maakt gelukkig,maar wie een oude BMW heeft, heeft dat niet nodig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is daar een oorzakelijk verband tussen?
Aha.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jazeker. Geld maakt gelukkig,maar wie een oude BMW heeft, heeft dat niet nodig.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jazeker. Geld maakt gelukkig,maar wie een oude BMW heeft, heeft dat niet nodig.
Mooi, dan zijn we rond, want dat zei ik: zeur nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ondanks mijn ouderdom vind ik het leven nog steeds leuk.
![]()
moet het wel vol zitten. eigenlijk kun je beter naar club H2Ogaan vd zelfde eigenaar met mooi uitzicht op de Maas.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:15 schreef Breuls het volgende:
Ja, aan de foto's te zien kan het best een leuke sfeer hebben van binnen.
Lowe ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb een Lowe TV,dan heb je dat niet nodig
Een afstandbediening waar je al je afstandsbedieningen in kan programmeren en macro's kan toewijzen.quote:
Waar zit die?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef rubje het volgende:
[..]
moet het wel vol zitten. eigenlijk kun je beter naar club H2Ogaan vd zelfde eigenaar met mooi uitzicht op de Maas.
Zooplus aanbiedingen. Dierendag bij Zooplus: GRATIS exclusieve sleutelhanger bij elke bestelling!quote:
Ah, die heb ik ook. En ik ben er heel blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Een afstandbediening waar je al je afstandsbedieningen in kan programmeren en macro's kan toewijzen.
Wij hebben er 6 en dat is echt superkut.
[ afbeelding ]
Ik weet nog wel een auto die een wasbeurtje kan gebruikenquote:
Wanneer ik er in kanquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:05 schreef Isegrim het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wanneer komen de foto's?
Heel weinig. Zelfs schilderen is in de meeste ruimtes waarschijnlijk niet eens nodig. (Al weet je e.e.a. pas echt zeker op het moment dat je het huis in lege staat ziet natuurlijk.) Ik wil alleen de groepenkast vervangen. En de binnentrap moet ff aangepakt worden. Die hebben ze namelijk wel gestript, maar ze zijn niet aan renoveren toegekomen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:36 schreef Isegrim het volgende:
Nog eventjes wachten dus. Leuk. Moet er veel gebeuren?
Dat heb ik ook niet, en daarom ben ik specifiek op zoek gegaan naar 2 soorten woningen. Of het moet zo onderhouden zijn dat ik er (nagenoeg) zonder werk in kan, en betaal ik wat meer, of er is zo lang niets aan gedaan dat je het voor 50k minder kan kopen, en dan zet ik er gewoon een aannemer in om de tent leeg te trekken en in orde te maken. Dat uiteraard bij gelijkwaardige bouwkundige staat, grootte en ligging etc.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Dat is wel relaxed. Wij zitten al een jaar in een huis waar nog van álles moet gebeuren, we hebben niet eens behang.We hebben geen tijd/zin om al die dingen te doen.
Dat ziet er wel gaaf uit ja.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef Metatron het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, en daarom ben ik specifiek op zoek gegaan naar 2 soorten woningen. Of het moet zo onderhouden zijn dat ik er (nagenoeg) zonder werk in kan, en betaal ik wat meer, of er is zo lang niets aan gedaan dat je het voor 50k minder kan kopen, en dan zet ik er gewoon een aannemer in om de tent leeg te trekken en in orde te maken. Dat uiteraard bij gelijkwaardige bouwkundige staat, grootte en ligging etc.
En ik liep nu dus tegen een appartement van mogelijkheid 1 aan.
Dit is de woonkamer zoals die er nu uitziet:
[ afbeelding ]
(Ja, makelaarsfoto, dus het lijkt nog veel groter dan het is. Al blijft 12,5m * 4m best fors. )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Check dit dan.Wow, wat klein! Is die van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze huisdieren wegen resp. 2x 1200 gram en 1x 650000 gram. Ik geloof niet dat deze een van die drie is.quote:
Lustie wel pizza?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Half shell, bedoel je.
Maar dit is geen ninja turtle.
Ooh okay, inderdaad erg schattig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een fotootje dat ik tegenkwam en dat ik te schattig vond om niet te delen.
Statenweg. En nu kun je hem vast wel op Funda vindenquote:
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:46 schreef Metatron het volgende:
[..]
Statenweg. En nu kun je hem vast wel op Funda vinden.
Met twee kinderen van een jaarquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die mensen hun huis altijd zo smetteloos netjes opgeruimd hebben.
Ach, kinderen wil ik niet om nog veel meer andere redenen, dit kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:03 schreef Isegrim het volgende:
Al dat wit, met kinderen, ik zou het niet durven.
Een extra excuus is altijd handig voor de wacht-maar-dat-komt-nog-wel-roepers.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ach, kinderen wil ik niet om nog veel meer andere redenen, dit kan er ook nog wel bij.
Geen last van, want die heb ik al uit mijn vriendenkring verwijderd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een extra excuus is altijd handig voor de wacht-maar-dat-komt-nog-wel-roepers.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Geen last van, want die heb ik al uit mijn vriendenkring verwijderd.
Blijdorp rulesquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:12 schreef SingleCoil het volgende:
Statenweg is wel leuk trouwens,we hebben ook wel eens in die buurt gekeken.
Dat verandert nog wel denk ik. Sowieso heb ik aardig wat boekenkast-ruimte nodig, dus dat gaat al aardig wat wit bedekken. Belangrijkste voor mij is dat ik er *nu* niet veel aan moet doen voordat ik er in kan. En wat me uiteindelijk niet bevalt pak ik later wel aan.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:11 schreef SingleCoil het volgende:
sowieso, al dat wit...Jan de Bouvier zou er van genieten...
Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.quote:
Ik heb wat leuke dingen op het oog. Foto-prints op aluminium. Ziet er heel gaaf uit. En met een woonkamer van deze afmetingen kun je ook een serieus formaat aan de muur hangen zonder dat meteen teveel 'in your face' is.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:18 schreef Isegrim het volgende:
Wat schilderijen/posters aan de muur en wat meer kleur in de meubels geeft al een héél ander beeld denk ik.En misschien een Living Colors-lamp.
Ze kosten geld, ze maken herrie, de eerste paar jaar stinken ze, belemmeren je sociale en je seksleven, en leuk zijn ze pas na een jaar of 14.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.
Heb ik gezien, zulke prints, idd erg gaaf.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik heb wat leuke dingen op het oog. Foto-prints op aluminium. Ziet er heel gaaf uit. En met een woonkamer van deze afmetingen kun je ook een serieus formaat aan de muur hangen zonder dat meteen teveel 'in your face' is.
Ik wist dat ook al vrij zeker op die leeftijd. Schijn zelfs als klein meisje al tegen mijn moeder te hebben gezegd dat ik geen mama wilde worden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Tsja, ik kan gewoon heel erg slecht tegen dat betweterige gezanik. Ik wist op m'n 18e al heel zeker dat ik geen kinderen wil, en ben daar nog steeds geen moment van teruggekomen. Dat anderen heel gelukkig zijn met hun kinderen zal allemaal best, maar voor mij hoeft het niet.
Kinderen van anderen kunnen nog wel leuk zijn. Maar vooral omdat je weet dat je ze weer terug kunt gevenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ze kosten geld, ze maken herrie, de eerste paar jaar stinken ze, belemmeren je sociale en je seksleven, en leuk zijn ze pas na een jaar of 14.
Het was heerlijk gisteravond iddquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteravond om half een was het buiten 19(!!) graden.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Check dit dan.AwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier nog een, ben op mijn 21ste gesteriliseerd.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:19 schreef Metatron het volgende:
[..]
Als ze wat ouder zijn. Bij baby's heb ik altijd het idee dat ze stuk gaan ofzo, als ze op schoot moetenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:56 schreef Metatron het volgende:
[..]
Kinderen van anderen kunnen nog wel leuk zijn. Maar vooral omdat je weet dat je ze weer terug kunt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |