Lekker!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef Isegrim het volgende:
Mijn kantoor gaat binnenkort verhuizen naar de binnenstad. In 5 minuten op mijn werk!
ik heb de OP van deeltje 138 gekoppied vandaar [ afbeelding ]quote:
Sushi!quote:Sumo, een Japans Sushi & Grill restaurant heeft 300 m2 op de begane grond in de Hofdame aan de Binnenrotte 105-111 te Rotterdam gehuurd.
Het wordt nog wat, daar op de Binnenrottequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef Breuls het volgende:
http://www.propertynl.com(...)default.asp?id=30115
[..]
Sushi!
Zeker.quote:
Dat zal best wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:24 schreef Alicey het volgende:
Da's wel leuk, al lijkt het me ook wel hard werken.
Dat je niet gokt bedoel ?quote:
A. beklaagde zich gister anders nog over het feit dat jullie alleen de eerste helft van de maand in dure restaurants kunnen eten.quote:
Maar het wil niet zeggen dat dat anders wordt wanneer SC gaat gokken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef Isegrim het volgende:
A. beklaagde zich gister anders nog over het feit dat jullie alleen de eerste helft van de maand in dure restaurants kunnen eten.
Daar baal ik ook zo van. Iedereen belt ook inderdaad als ik met iets ingewikkelds bezig ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat zal best wel.
Ik ben wel een deel van de telefoon verlost.
Ik zit nu serieus 4 uur per dag aan de telefoon en daar ben ik wel klaar mee eigenlijk.
Ben je net geconcerteerd bezig aan iets moeilijks, krijg je telkens weer telefoon van klanten of collega's.
Dan doe je over iets waar je normaal een half uur over doet, 4 uur .
En dan moet je nog goed kijken dat je geen fouten maakt....
En dan altijd over dingen die ze zelf prima kunnen oplossen, grow upquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar baal ik ook zo van. Iedereen belt ook inderdaad als ik met iets ingewikkelds bezig ben.
Correctie : Dingen die ze zelf zouden moeten kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En dan altijd over dingen die ze zelf prima kunnen oplossen, grow up
ik gok liever niet met mijn relatie met A. Ik denk altijd aan sex.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat je niet gokt bedoel ?
Of heeft ze liever niet dat je de jackpot wint ?
Dat ligt aan de aard van Mr. Jack.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is typen lastig als je net een diepgaand gesprek hebt gehad?
Ah.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aard van Mr. Jack.
Goeie verdere reis.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nu in LA, Mr. Jack is meegereisd, kennelijk. Over een uurtje naar Amsterdam
Je komt toch wel een beetje normaal in 020 aan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Nu in LA, Mr. Jack is meegereisd, kennelijk. Over een uurtje naar Amsterdam
Snor vind ik geen meerwaarde hebben, winst zit 'm wmb in de tijd en ik fiets 20 km/u.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef junkiexp het volgende:
Ok flex, ik wil wel een snor eigenlijk.
Helm ben ik zo'n fan vaan
Neem een electro-solexquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef junkiexp het volgende:
Ok flex, ik wil wel een snor eigenlijk.
Helm ben ik zo'n fan vaan
Beetje opvoerenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Snor vind ik geen meerwaarde hebben, winst zit 'm wmb in de tijd en ik fiets 20 km/u.
O dat is wel lekker die bergruimtequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem een electro-solexDie zijn erg tof
(Alleen maar éénpersoons, dat ging dus voor ons niet op).
Die van ons heeft wel enorm veel bergruimte:
[ afbeelding ]
En de 8,5 litertank zit niet bij de buddyseat, maar onder de scooter. Dus ook daar meer ruimte dan normaal
Zwart.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
O dat is wel lekker die bergruimte![]()
Welke kleur hebben jullie genomen ?
Ik neem aan dat jullie een fatsoenlijke berging hebben waar beide rijtuigen in staan ?
Ik hoop de varioring.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, LHO had al bedacht dat de vario eruit moest.
Nee dan is het herenmodel mooier iddquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Scooter kunnen we trouwens pas donderdag ophalen, fiets kon meteen mee.Is mijn vervroegde verjaardagscadeautje geworden.
VanMoof heeft ook pas een damesmodel gelanceerd maar die vind ik niet mooi, net een kinderfiets:
[ afbeelding ]
Dus gewoon het herenmodel genomen.
Nu wordt het me te technisch.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik hoop de varioring.
Zonder vario kan je niet rijden
En de prop uit de uitlaat
Ik denk dat deze 4 takt elektronisch begrensd is.
Dit is injectie neem ik aan ?
Da's echt kut, heb ik in Texas ook een keer gehad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Vogue het volgende:
Ik ben vanmiddag aangekomen in Sevilla. Zonder kofferEn die heb ik nu nog steeds niet
Die is met een andere vlucht meegekomen of weten ze dat nog niet?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:10 schreef Vogue het volgende:
Ik ben vanmiddag aangekomen in Sevilla. Zonder kofferEn die heb ik nu nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |