Met de trein was TS nooit op de verkeerde locatie gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Geen richtingsgevoel hebben![]()
Afhankelijk zijn van een navigatiesysteem
veel sneller hoor....vanaf Norhorn sta je binnen een uur op de grote markt in Groningen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Mikkie het volgende:.
Even de 31 naar boven planken en dan een stuk A7 en je bent er. Beetje vlotte auto doet dat in vijf kwartier.
Ja ik heb het wel eens in een uurtje geredenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Mikkie het volgende:.
Even de 31 naar boven planken en dan een stuk A7 en je bent er. Beetje vlotte auto doet dat in vijf kwartier.
Maar haha, TS is dommer dan TomTomquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met de trein was TS nooit op de verkeerde locatie AANgekomen.
Volgens mij heet het Valkenburgquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef L.no het volgende:
Dat hebben sommige mensen ook met Valkuenburg ( in limburg en zuid-holland).
Poeh he, je hebt een typo ontdekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij heet het ValkenburgMaar zo heb je ook Meppen in Drenthe en Meppen in Duitsland. En Zwijndrecht (NL) en Zwijndrecht (B) etc etc etc
quote:
Kom maar bij mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef amenth het volgende:
Ik moet voor mijn werk een auto ophalen in Noordhorn maar nu ben ik in Nordhorn ergens in Duitsland terecht gekomen. Hier was ik al eens eerder geweest dus had ik mijn tomtom niet gebruikt. Heeft die gene die de auto aan mij zou verkopen dus net naar mijn baas gebeld waar ik blijf, blijkt dus dat ik helemaal verkeerd zit.
Klacht: naar Nordhorn in Duitsland gereden i.p.v Noordhorn in Groningen
goh wat leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:48 schreef deepart het volgende:
Je zou denken dat dit een faal zou zijn, maar dat is het niet. TS durft eerlijk zijn fout toe te geven en kan dadelijk in de baas zijn tijd een lekker ritje te maken over de Duitse snelweg. Een bijkomend voordeel is ook nog eens dat je heel hard mag rijden in duitsland. Betaald hard rijden zou je dus kunnen zeggen.
Dan zit je ook redelijk uit de buurt jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik heb het al eens gehad met Hasselt
quote:
Zurich (Friesland/Zwitserland) en Lille (Belgie/Frankrijk) doen het ook goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Volgens mij heet het ValkenburgMaar zo heb je ook Meppen in Drenthe en Meppen in Duitsland. En Zwijndrecht (NL) en Zwijndrecht (B) etc etc etc
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:27 schreef Cobratjuh het volgende:
Weten dat je in Groningen moet zijn en het dan nog raar vinden ooh ik rijd Duitsland binnen
Hier geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef RickoKun het volgende:
Wilde ik terug naar Leek net, kwam ik in Engeland uit
Mongooltjequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Tja als je voor je werk het hele land door moet kom je wellicht wel eens op plaatsen die je niet kent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Prachtig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef amenth het volgende:
Ik moet voor mijn werk een auto ophalen in Noordhorn maar nu ben ik in Nordhorn ergens in Duitsland terecht gekomen. Hier was ik al eens eerder geweest dus had ik mijn tomtom niet gebruikt. Heeft die gene die de auto aan mij zou verkopen dus net naar mijn baas gebeld waar ik blijf, blijkt dus dat ik helemaal verkeerd zit.
Topic niet snappenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |