Met de trein was TS nooit op de verkeerde locatie gekomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:08 schreef Socios het volgende:
Geen richtingsgevoel hebben![]()
Afhankelijk zijn van een navigatiesysteem
veel sneller hoor....vanaf Norhorn sta je binnen een uur op de grote markt in Groningen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Mikkie het volgende:.
Even de 31 naar boven planken en dan een stuk A7 en je bent er. Beetje vlotte auto doet dat in vijf kwartier.
Ja ik heb het wel eens in een uurtje geredenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef Mikkie het volgende:.
Even de 31 naar boven planken en dan een stuk A7 en je bent er. Beetje vlotte auto doet dat in vijf kwartier.
Maar haha, TS is dommer dan TomTomquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Met de trein was TS nooit op de verkeerde locatie AANgekomen.
Volgens mij heet het Valkenburgquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef L.no het volgende:
Dat hebben sommige mensen ook met Valkuenburg ( in limburg en zuid-holland).
Poeh he, je hebt een typo ontdekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgens mij heet het ValkenburgMaar zo heb je ook Meppen in Drenthe en Meppen in Duitsland. En Zwijndrecht (NL) en Zwijndrecht (B) etc etc etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |