SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Gecheckt en goed.quote:
niet gezien. Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:29 schreef Mark het volgende:
Oh nee, geen munt. Het was een daiquiri
quote:
wat?quote:
Hoe kom je dan aan deze naam?quote:
Die beelden zijn toch historisch? Er vond een debat plaats tussen de Filipijnse Sumulong en een Duitser dacht ik, maar die zijn naam ben ik vergeten en tijdens dat debat werd er met een schoen op tafel geklopt.quote:
Idd grappig dat je Sumulong kent en Chroetsjov niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Die beelden zijn toch historisch? Er vond een debat plaats tussen de Filipijnse Sumulong en een Duitser dacht ik, maar die zijn naam ben ik vergeten en tijdens dat debat werd er met een schoen op tafel geklopt.
Dan heb je daar heel selectief dingen uit onthouden, want het was juist de ander die met een schoen sloeg, de Rus Chroesjtsjov, zoals tomtomaat zegt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Die beelden zijn toch historisch? Er vond een debat plaats tussen de Filipijnse Sumulong en een Duitser dacht ik, maar die zijn naam ben ik vergeten en tijdens dat debat werd er met een schoen op tafel geklopt.
Sorry banaan, maar dit is niet geloofwaardig. De beelden dat Chroetsjov met zijn schoen op tafel slaat zijn historisch. Ik betwijfel of iemand hier van Sumulong gehoord heeft, waar Chroetsjov tegen tekeer ging.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je verwoordt het zoals ik het had willen doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sorry banaan, maar dit is niet geloofwaardig. De beelden dat Chroetsjov met zijn schoen op tafel slaat zijn historisch. Ik betwijfel of iemand hier van Sumulong gehoord heeft, waar Chroetsjov tegen tekeer ging.
Anquetil had er ook nog bij gekundquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Armstrong
Hinault
Indurain
en den Eddy Merckx
Bovendien is Chroestsjov, toenmalig leider van de Sovietunie, een iets bekender figuur dan Sumulong, die alleen een Filipijns 'tweede kamerlid' was..quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sorry banaan, maar dit is niet geloofwaardig. De beelden dat Chroetsjov met zijn schoen op tafel slaat zijn historisch. Ik betwijfel of iemand hier van Sumulong gehoord heeft, waar Chroetsjov tegen tekeer ging.
Aan de andere kant, als je op Shoe UN Meeting googled. Kom je wel op Chroetsjov uit. Voordeel van de twijfel, maar opzoeken blijft verboden, neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bovendien is Chroestsjov, toenmalig leider van de Sovietunie, een iets bekender figuur dan Sumulong, die alleen een Filipijnse 'tweede kamerlid' was..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef bierjoost het volgende:
opzoeken blijft verboden, neem ik aan?
Ik ben al zo vaak beschuldigd geweest, dat ik er al niet meer om geefquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je op Shoe UN Meeting googled. Kom je wel op Chroetsjov uit. Voordeel van de twijfel, maar opzoeken blijft verboden, neem ik aan?
Rook. Vuur.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak beschuldigd geweest, dat ik er al niet meer om geef
Nee, google hier maar eens op. "politicus schoen op tafel tijdens een VN vergadering"quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je op Shoe UN Meeting googled. Kom je wel op Chroetsjov uit. Voordeel van de twijfel.
Ik snap niet hoe je denkt dat dat in je voordeel spreekt, maar inderdaad, je geeft wel vaker verdachte antwoorden waardoor het er sterk op lijkt dat je af en toe opzoekt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak beschuldigd geweest
Mja, dat lijkt me toch vrij duidelijk. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je die Filipijnse politicus bij naam kent en Chroesjtsjov verwart met 'een of andere Duitser'.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, google hier maar eens op. "politicus schoen op tafel tijdens een VN vergadering"
Ja vriend, je hebt nu gewoon enorm de schijn tegen. Dan kun je wel op ons gaanquote:
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie jequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja vriend, je hebt nu gewoon enorm de schijn tegen. Dan kun je wel op ons gaan-en, maar dat heeft weinig nut.
Ok.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie je. Ik weet wel beter en jullie mogen vooroordelen hebben zoveel jullie willen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, het boeit me nu ook niet echt wat jullie denken, zie je. Ik weet wel beter en jullie mogen vooroordelen hebben zoveel jullie willen.
Volgens Google Goggles is het The Bookworm van Carl Spitzwegquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:23 schreef bierjoost het volgende:
Die met die schilder kan ik niet opzoeken want tineye ligt eruit...
Hintje?
Knap opgezochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Volgens Google Goggles is het The Bookworm van Carl Spitzweg
Is dat je enige verdediging? Zoals ik je al eens eerder probeerde uit te leggen, dit spel staat of valt bij de eerlijkheid van de medespelers. Als je dan zo verdacht overkomt als in dit geval lijkt het me redelijk terecht dat mensen twijfelen. Als dit dan het enige is wat je kunt zeggen wordt die twijfel niet bepaald minder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Lijkt me dat we geen punten voor opzoeken gaan uitdelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Knap opgezocht
Stand deel 2047:
1 Berkery
2 tomtomaat
2 Mark
1 banaantjeEE
1 Ireyon
Dit wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat we geen punten voor opzoeken gaan uitdelen
banaantjeEE maar op 0 zetten dan? In de algemene stand, dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Lijkt me dat we geen punten voor opzoeken gaan uitdelen
Doe jij een nieuwe Ireyon?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Ireyon het volgende:
Komop zeg, een voormalig leider van de Sovjet-Unie is Een Duitser waar ik de naam niet meer van weet en een willekeurig Fillipijns kamerlid, waar überhaupt geen beeldmateriaal van is, is logisch vanwege de bekende historische beelden.
Dat is alsof je iemand vraagt;
Van welke acteur verscheen in 2009 een geluidsfragment op internet, waarin hij flink tekeer gaat tegen een medewerker die door z'n gezichtsveld liep?
en je als antwoord "Shane Hurlbut", de willekeurige medewerker, geeft.
Oh en uiteraard hoef ik dat punt niet, maar laten we 't tempo van vragen er gewoon terug in krijgen.
Hij stond er alquote:
+1 Markquote:
Sorry, moest even wegquote:
Wat een sukkelquote:
Si.quote:
Zekerquote:
Hoe gaat dat dan in zijn werk?quote:
Ze hebben een soort buizenpost waarmee ze geld van de kassa naar kantoor sturen. Doormiddel van een gat in zo'n buis en een stofzuiger komen ze aan het geld.quote:
Dit waren banken met van die buizensystemen, daar hadden ze een krachtige stofzuiger op gezet.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ze hebben een soort buizenpost waarmee ze geld van de kassa naar kantoor sturen. Doormiddel van een gat in zo'n buis en een stofzuiger komen ze aan het geld.
Onlangs overleden. Enfant terrible van het snooker. The Rocket is er niets bij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:48 schreef Mark het volgende:
Pfew, ik ben pas begonnen te kijken in de tijd dat Steve Davis en Stephen hendry elkaar het leven zuur maakten
Snooker is fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Yankee het volgende:
nooit geweten dat snooker een spannende sport was inclusief enfant terribles
John?quote:
Zoals een paar topics terug al gemeld: ik ben een jimmy White-fanquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snooker is fantastisch. En er zitten wat heertjes tussen ja
.
Juustem.quote:
Scheids op zijn smoel slaan, toernooidirecteur een kopstoot geven. Dronken aan tafel komen. stiekem zuipen tijdens de partij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Yankee het volgende:
nooit geweten dat snooker een spannende sport was inclusief enfant terribles
Stand deel 2047:quote:
quote:
doe je snel ouwe smikkelaarquote:
Deze is goed volgens mij, hoorde ik vanmorgen ergens waaien.quote:
The Funny man!quote:
same herequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Yankee het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gekeken maar nog steeds lach ik me kapot
Stand deel 2047:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef hhhpsycho het volgende:
rob de wijk? clingendaal (of hoe je dat ook mag schrijven) meneer toch?
daar dacht ik eerst ook aan tot ik me bedacht dat die naam wel iets met de ontdekker ervan te maken kon hebben.quote:
Tributequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef bierjoost het volgende:
Tenocious D - Tribute (The best song in the world.)
Ja klopt, maar ik dacht dat het eerst 'per ongeluk' ontdekt was en daarna door Tasman uitgebreider verkend en in kaart gebracht of iets dergelijks. Een beetje zoals Columbus en Amerikaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
daar dacht ik eerst ook aan tot ik me bedacht dat die naam wel iets met de ontdekker ervan te maken kon hebben.
Had ook prima zo kunnen zijn idd maar ik besloot toch maar voor paaseiland te gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht dat het eerst 'per ongeluk' ontdekt was en daarna door Tasman uitgebreider verkend en in kaart gebracht of iets dergelijks. Een beetje zoals Columbus en Amerika
neinquote:
Da's wel een van de bekendste. De andere was Williams, dacht ikquote:
Helaas ook niet, in mijn beleving is er ook nog een andere bekende componist, ben even vijf minuten weg en daarna geef ik ws een hint waar het niet mee kan mislukken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's wel een van de bekendste. De andere was Williams, dacht ik
Stand deel 2047:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Philip Glass hoort bij de -atsi films.
Met Apollo zat je niet eens zo gek ver uit de buurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef bierjoost het volgende:
iig een Engelse naam, wat ik me er van kan herinneren. En iets met groots en boembastisch. The Amazing?
Die dusquote:
quote:Het systeem maakt gebruik van een soort luchtinlaat op de auto. De coureurs kunnen met een lichaamsdeel (hand, arm of knie) ervoor zorgen dat de lucht, die via de luchtinlaat wordt aangevoerd, de auto langs achter verlaat en zo de downforce vermindert waardoor een hogere topsnelheid bereikt kan worden.
gechecktquote:
Gerrit (Gerielle) reken ik goed omdat je de goede persoon bedoeld. Een PLORK naar mijn ideequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bedankt
En bedoel je Gerrit?![]()
Wat een geweldig programma is het tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef PintuR het volgende:
[..]
Gerrit (Gerielle) reken ik goed omdat je de goede persoon bedoeld. Een PLORK naar mijn idee
Stand deel 2047:
1 Berkery
4 tomtomaat
4 Mark
1 banaantjeEE
1 Spees_Eend
5 lubje25
2 Da_Sandman
4 Yankee
2 PintuR
2 hhhpsycho
2 bierjoost
3 InTrePidlvity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was nof een mooi topic over op Fok destijds.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Ireyon het volgende:
Leverkussen? 't Was in ieder geval de UEFA cup in 2002 volgens mij..
Sorry was even weg.quote:
Dat was mijn volgende gokquote:
Lol, hoewel ik wist dat het niet kon, was dat ook mijn eerste associatiequote:
Hij heeft wel in Belgie gespeeld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Lol, hoewel ik wist dat het niet kon, was dat ook mijn eerste associatie
Stand deel 2047:quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is She Caught The Katy. Meesterlijke film
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |