Deze is goed volgens mij, hoorde ik vanmorgen ergens waaien.quote:
Stand deel 2047:quote:
The Funny man!quote:
same herequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:07 schreef Yankee het volgende:
Ik heb dit al zo vaak gekeken maar nog steeds lach ik me kapot
Stand deel 2047:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef hhhpsycho het volgende:
rob de wijk? clingendaal (of hoe je dat ook mag schrijven) meneer toch?
daar dacht ik eerst ook aan tot ik me bedacht dat die naam wel iets met de ontdekker ervan te maken kon hebben.quote:
Tributequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef bierjoost het volgende:
Tenocious D - Tribute (The best song in the world.)
Ja klopt, maar ik dacht dat het eerst 'per ongeluk' ontdekt was en daarna door Tasman uitgebreider verkend en in kaart gebracht of iets dergelijks. Een beetje zoals Columbus en Amerikaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef lubje25 het volgende:
[..]
daar dacht ik eerst ook aan tot ik me bedacht dat die naam wel iets met de ontdekker ervan te maken kon hebben.
Stand deel 2047:quote:
Had ook prima zo kunnen zijn idd maar ik besloot toch maar voor paaseiland te gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht dat het eerst 'per ongeluk' ontdekt was en daarna door Tasman uitgebreider verkend en in kaart gebracht of iets dergelijks. Een beetje zoals Columbus en Amerika
neinquote:
Da's wel een van de bekendste. De andere was Williams, dacht ikquote:
Helaas ook niet, in mijn beleving is er ook nog een andere bekende componist, ben even vijf minuten weg en daarna geef ik ws een hint waar het niet mee kan mislukken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's wel een van de bekendste. De andere was Williams, dacht ik
Stand deel 2047:quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Philip Glass hoort bij de -atsi films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |