Met Apollo zat je niet eens zo gek ver uit de buurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:14 schreef bierjoost het volgende:
iig een Engelse naam, wat ik me er van kan herinneren. En iets met groots en boembastisch. The Amazing?
Die dusquote:
Stand deel 2047:quote:
quote:Het systeem maakt gebruik van een soort luchtinlaat op de auto. De coureurs kunnen met een lichaamsdeel (hand, arm of knie) ervoor zorgen dat de lucht, die via de luchtinlaat wordt aangevoerd, de auto langs achter verlaat en zo de downforce vermindert waardoor een hogere topsnelheid bereikt kan worden.
gechecktquote:
Gerrit (Gerielle) reken ik goed omdat je de goede persoon bedoeld. Een PLORK naar mijn ideequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bedankt
En bedoel je Gerrit?![]()
Wat een geweldig programma is het tochquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef PintuR het volgende:
[..]
Gerrit (Gerielle) reken ik goed omdat je de goede persoon bedoeld. Een PLORK naar mijn idee
Stand deel 2047:
1 Berkery
4 tomtomaat
4 Mark
1 banaantjeEE
1 Spees_Eend
5 lubje25
2 Da_Sandman
4 Yankee
2 PintuR
2 hhhpsycho
2 bierjoost
3 InTrePidlvity
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |